Nee joh dat kan toch niet. Dit moet toch wel sarcastisch zijn?
Tsja dit kan je wel onder elk commentaar in dit topic plaatsen. Niks wat youtubers doen, of wat hier besproken wordt, is echt uniek.
Toppunt vond ik die foto die haar moeder had genomen in het ziekenhuis waar ze weer dat dramatische âik ga doodâ-jankgezicht trekt wat ze altijd trekt als ze zich niet lekker voelt.
Hahahaah jezus zal wel satire zijn joh. Ze lacht met zichzelf dit kan niet anders.
Ze doet alsof dr hand verlamd is.
Nee precies, maar waarom noem jij zoiets dan meteen raar?
Omdat het me altijd verbaast wanneer ik het zie, want ik ben het niet gewend en vind het vies.
Moet er ondanks alle trouwspam aan wennen dat Nick haar man is ipv vriend
Ik wil geen âmijn cavia is dooierâ verhaal ophangen hoor maar die stories van Bonnie en haar duim zijn toch bijna een soort parodie ofzo? Dat het pijn doet zal vast, maar het is het topje van je duimâŚdie meid doet werkelijk net of ze haar arm gebroken heeft.
EDIT: posts hierboven gelezen dus zo raar was de verbazing niet.
Nu komen vast alle âtoen ik in mijn duim had gesneden kon ik nog gewoon xxxâ verhalen
Ja dat sowieso. Ik snap dat pijngrenzen heel erg verschillen maar die complete docureeks die ze ervan maakt ookâŚover een half jaar zullen we weten hoe het genezingsproces verliep I guess.
Over een half jaar is het âweten jullie nog, 6 december 2022, de zwarte dag uit het jaar toen ik in mijn duim sneedâ
Zo dramatisch doen is 1 ding maar het dan ook nog online zetten haha⌠echt heel overdreven
ik vind bij die dag reels van haar het zo irritant dat ze zo raar monotoon een verslag doet ofzo, ik kan het nooit afkijken omdat ik t zo irritant vind (ook erg groot leed)
ik ben begin dit jaar flauwgevallen door een verwaarloosbare snee in mijn duim toen ik brood aan het snijden was was binnen 3 dagen helemaal uit zichzelf genezen
Maar gebruikte je ook een KOKSMES
Hahaaa die reel âleven als dertiger in rotterdam ZONDER DUIMâ. Als ik mn hand gebruikt bonkt de wond zo haha wtf.
Wel, zo cringy als ik die reel vind, zo hilarisch (echt hilarisch niet wil-hillarisch) ik die reel met die ouders vind haha. Die vader die die Lush kalender bijna sloopt
nee een broodmes dat ik op een huisfeest gejat had dus was karma denk ik
Zo verbazingwekkend is het eigenlijk ook weer niet want ik herinner me nog wel een paar vlogs waar ze verkouden was en ze er meteen bij lag alsof haar laatste uur geslagen had.
Wat is die enge pop linksonder OMG chuckie?
Wow lullig man misschien heeft ze wel een theatrale persoonlijkheidsstoornis!!!
Ik vind de begin scène grappig, dat ze acteert dat ze nog slaapt en haar ogen opent. Oscar waardig