Stëlz had een winactie, je mocht een smaak insturen. De smaken waar nu uit gekozen kan worden zijn: blauwe bes en perzik. Daar hoef je toch geen actie voor te organiseren, dit kan iedereen bedenken. Weinig origineel of verrassend haha. Maar goed, wel publiciteit en daar ging het waarschijnlijk om.
Oef, dit is echt mijn nr1 forum ergernis, hygiëne judgen. Why?
Ze hadden voor avocado toast kunnen gaan
Ik heb in de post die je quote toch al uitgelegd waarom? Wat moet ik verder nog verklaren? Het is daarnaast algemeen bekend dat sommige mensen (het grootste gedeelte van de wereldbevolking zelfs) gruwelen van schoenen in huis
Lekker
Ja ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je je hier druk om zou maken. Je komt daar nooit thuis en zelfs al zou je er komen, wat zou je er in godsnaam aan overhouden? Ik vind het daarom ook een beetje (nogal) kleinburgerlijk. Maar misschien is dat een impopulaire mening
Alsof ze persoonlijk bij Bonnie van de vloer moet eten
Ik maak me er niet druk om. Ik plaatste gewoon een random reactie, zoals iedereen dat hier doet. Jij (en @Gaston) zijn volgens mij degenen die zich heel druk blijven maken omdat ik schoenen binnenshuis vies vind Dit zit bij mij gewoon ingebakken dus ik kan er weinig aan doen dat ik er een error van krijg. Het heeft niks met kleinburgerlijkheid te maken en alles met gewoonte en culturele achtergrond. Is niet nodig om je aangevallen te voelen.
Ik loop hier zo vaak met mijn schoenen door het huis. Vraag mijn gasten ook nooit om hun schoenen uit te doen. En heb ook nog een kind dat vaak over de grond kruipt. Nooit gedacht dat we zulke viespeuken waren #sorrynotsorry
Ja ik snap gewoon echt niet wat er vies aan is en ik maak me inderdaad wel enigszins druk over mensen judgen om dingen waar ze absoluut helemaal niemand kwaad mee doen en die wmb ook echt heel irrelevant zijn. Nogmaals: wat is er precies vies aan? Wat denk je ervan te krijgen? Vind het culturele aspect er ook niet zo toe doen in dit geval
Ik draag zelf ook geen schoenen in mijn leefruimtes dus snap je best hoor. Maar niets mis met even buiten je eigen referentiekaders kijken voordat je de gewoontes van een ander openlijk op internet raar noemt
Je snapt niet wat daar vies aan zou kunnen zijn? Kan ik me moeilijk voorstellen
Wat een overdreven reacties zeg. Ik vind het ook goor als iemand buiten loopt waar overal zooi + poep + kauwgom + spuug enzo ligt en daarna met zijn schoenen over mijn tapijt banjert. Het gaat over schoenen aan of uit, niet over iets wat mensen zelf niet in de hand hebben. Kom op zeg.
Nouja tenzij iemand vol door de hondenpoep of echte viezigheid heeft gelopen niet echt nee. Maar misschien is mijn definitie van ‘vies’ anders dan gemiddeld, dus het kan best zijn dat het een impopulaire mening is, wat ik eerder al zei.
Ik zie het probleem van je schoenen aanhouden in huis gewoon echt niet zo. Wat krijg je daarvan?
Maar ik lik die vloer toch niet af?
Als je kruipende/spelende kinderen heb snap ik het heel goed trouwens, maar met enkel volwassen mensen zie ik het probleem niet zo.
Dan kun je net zo goed nooit de vloer dweilen
Hahah ja als iemand nooit z’n vloer wil dweilen, mij best. Doe ik ook zeker niet wekelijks.
Ik ben een slecht mens. Wij dragen schoenen in huis, hebben een hond en tussen al die vuiligheid heeft mijn dochter gekropen.
Nog even los van viezigheid, het is ook zo relaxt om je schoenen uit te doen!
Lekker op de bank te liggen (of doe je dat ook met schoenen aan?)
Maar het ging specifiek over dat het vies was toch?
Als ik nergens heen hoef of langer dan 30min. thuis ben doe ik ook zeker mijn schoenen uit.
Dat zit zeker prettiger en lekker op de bank inderdaad (zonder schoenen dus).