Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Dit vond ik inderdaad ook zo’n ongeloofwaardig stukje. Maarja aan de andere kant, misschien werkt haar hoofd echt zo… :roll_eyes:

2 likes

Die zes koffietafels is toch een grapje? Dat zegt ze toch om aan te geven hoe roekeloos/random ze dingen heeft gekocht?

Neemt niet weg dat het nog steeds nogal wonderlijk is allemaal hoor, maar denk niet dat ze beweert serieus 6 koffietafels te hebben gekocht

7 likes

Ik heb helaas wel eens filmpjes van Jan R, voorbij zien komen waarin hij eten proeft. Het is toch echt een beetje of je een dikke kikker een vlieg ziet wegtikken, walgelijk.

7 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet zo zeer een nieuwe trend is sinds juice kanalen, maar dat dit al een eeuwenoud fenomeen is. Alleen nu is het - nog meer dan ooit - super snel verspreid onder een grote groep mensen.

11 likes

Ik vergeet nooit meer de beelden in de parkeergarage waar Yolanthe vreemd ging met Wesley. Elke avond Boulevard kijken voor updates, als hoogtepunt het interview met de moeder van Jan Smit bij Shownieuws.

58 likes

Is al zo oud als de mensheid denk ik. .aar zeker sinds de tabloids/roddelbladen er zijn word het op grote schaal verspreid/gezien. En die juicekanalen zijn gewoon een online variant daarvan

8 likes

Ik was gister naar een feestje van die fomoshow boys. En het was zo kut hahah niet normaal

9 likes

Ik moet zeggen ik vind de youtube serie zelf leuk. Maar ze komen ineens overal. In andere youtube series , podcast, tiktok, nu blijkbaar ook een eigen feest.
Ze beginnen een beetje de meilandjes te worden en ik ben ze zat.

11 likes

Ooohhh die karaoke show of zo? Tell me more

8 likes

Nee geen karaoke. Gewoon Tobias die draait en Daan die kutnummers zingt (Cherso laat je kut zien?). En het bleef maar doorgaan en het was helemaal ruk. Het enige leuke was dat bizzy ff langskwam. Het begon met driekwartier kermismuziek?

14 likes

Ooh optreden van “The Dean”. Die heb ik ook weleens per ongeluk gezien… :smiling_face_with_tear:

7 likes

Hahah oh My. Maar wist je dan van te voren niet waar je naar toe ging?

7 likes

nee totaal niet in verdiept, ik dacht dat het een soort singlesfeestje was

17 likes

Dat je nog vent gebleven na die kermis muziek vind ik al knap.

3 likes

hahbahahaahaha als BIZZEY het hoogtepunt is van je avond moet het wel echt abominabel zijn geweest

54 likes

Nou dit! Hi ha ho Tobias moppert en Jasper is puberaal. Zonde, want eigenlijk kon ik de streetlab gasten wel enorm waarderen. Ik denk dat ze teveel in een te korte tijd hebben willen doen

7 likes

Dit, en ze zijn te commercieel geworden. Al die spon filmpjes ook voor Jumbo zijn zoo cringe

8 likes

Leuk! Lotte heeft een foto met der vriend gedeeld.

6 likes

Wat een knap stel! Super leuk

18 likes

Leuk! Ze hadden ook zo broer en zus kunnen zijn vind ik hahaha

15 likes