Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Bonnie: “Frielans”

5 likes

Zo zegt toch ongeveer elke Nederlander het.

11 likes

Is dat niet misschien hun “bonusdochter”? Ze noemen wel eens een meisje van die leeftijd hun bonusdochter omdat die veel bij hen kwam logeren oid? (Dus gewoon een dochter van hele goede vrienden?)

8 likes

Nee ik zeg frie lens niet lans

10 likes

Ik denk dat je je aardig verkijkt op hoeveel volgers ze hebben en wat voor bereik je dan hebt. Ze zijn gewoon ondernemers. Misschien geen populaire mening maar ik vind het vooral leuk dat ze echt met haar partner samenwerkt en samen ondernemen, ze ogen erg leuk samen bij elkaar

5 likes

Jenna Marbles en Julien zijn getrouwd!:heart_eyes: julien solomita on Instagram: "married otters <3"
i got married - YouTube

45 likes

Lekker het weekend beginnen met een nieuwe vlog van Jan de Hoop.

Hij zei gisteren in BEAU dat Koen het zat is om steeds alles te filmen haha.

19 likes

Ik mis jenna :pleading_face:

27 likes

Ik pieker dr niet over.

96 likes

YogaGirl is ook ineens niet meer vegan. Ze wil zelfs haar eigen dieren houden en slachten :frowning:.

3 likes

Oh ja Yoga Girl, die was ik helemaal vergeten. Op zich verbaast deze keuze mij niet, vind het wel bij haar passen (zou het gekker vinden als ze ineens allemaal kiloknallers uit de supermarkt ging eten). Maar de drama waarmee ze dit allemaal weer brengt, mijn god. Hele post over dat ze voor het eerst een ei at en de tranen over haar wangen stroomden en ze zoveel respect voelde voor dat ei (nadat ze het eerst op haar ‘altaar’ had gelegd en het universum om toestemming had gevraagd - althans dat is mijn vrije interpretatie). Eet gewoon een ei. Of doe het niet.

18 likes

Vind dit toch wel wat hoor, hoop dat ze gewoon afspraken hebben gemaakt en alsnog een fijne kerst kunnen hebben :grimacing:

6 likes

Ja dat hoop ik dus maar las verhalen van niet maargoed wat de waarheid is geen idee.

8 likes

Ik vind dat zo’n sneue kerel hahah idd je bent 40+ heb je echt niks beters te doen?

8 likes

Ik begrijp echt niet waar de obsessie vandaan komt om je bezig te gaan houden met de relatie van andere mensen en of ze wel of niet vreemdgaan. Is echt een nieuwe trend sinds de juice kanalen.

9 likes

Is toch al veel langer een ding, kijk naar al die roddelbladen en rtl boulevard en shownieuws. Volgens mij word het nu alleen makkelijker gedeeld

14 likes

Love dit om Tobias even geroast te horen worden

9 likes

Dat is helemaal geen nieuwe trend, dat is gewoon de gossip cultuur die al relevant werd sinds de camera ontworpen is.

3 likes

Jan Roos… tongen… bedankt voor dit beeld lieve Grace. Echt wat moet ik zonder jou?

3 likes

Ik geloof het ook heel vaak niet. Het zou natuurlijk waar kunnen zijn maar als ooit blijkt dat ze de hele boel heeft opgelicht, zou ik het meteen geloven.

12 likes