Ik was twee weken geleden echt even heel jaloers dat ze mijn droom auto had gekocht dat is nu wel wat minder
Oh zo jammer! Monica was de enige waarvan ik nog echt iedere vlog keek. Ben benieuwd waar ze in de toekomst nog mee komt.
Beetje laat, maar wat een leuke man om te zien die vriend van Lotte! Knap stel zo samen!
Ik snap de intentie ook niet helemaal, is het soort van sarcastisch of gewoon ontzettend special snowflake?
Ik vind Bonnie’s hele TikTok-account een beetje ongemakkelijk ook eigenlijk. Ze melkt die Dirk-verbouwing, dat dag in het leven als 30er en haar bruiloft alleen maar uit en dan doet ze een soort ongemakkelijk geacteerde video’s er tussen door.
Terwijl ik bij haar juist die simpele video’s zoals die budget tip met leuke sokken bij de Zeeman wel gewoon leuk vind.
En ze trekt overal dezelfde mond op. Zo’n half lachje. Als je haar insta feed kijkt is elke foto hetzelfde.
Ze zijn begonnen op tiktok als van die filmpjes van hoe kut en saai het leven van een 25-35 jarige single ongeveer kan zijn: opstaan, werken, naar huis, koken, opruimen, slapen. Maar ineens maakt iedereen die filmpjes, hahaha
Ik zag net een video met haar en Bram dat ze dat spel doen dat ze woorden roepen en dat je dan op t zelfde woord uitkomt. Maar t duurde zo lang en ze bleven maar totaal andere dingen roepen. Dan denk ik ja sorry maar post t gewoon niet .
Over vlogs missen gesproken: ik mis de vlogs van Diana echt. Vond haar altijd zo leuk. Iemand enig idee hoe het met haar gaat? Ze is niet zo actief op de socials.
Oh god ja die ook inderdaad. En daar heeft ze dan ook nog 6 delen van.
Als ze niet actief is op haar openbare socials gaat het ons toch geen zak aan verder?
Dan heeft ze kennelijk niet de behoefte dat te delen met de wereld.
Dit kan ook echt alleen Monica zijn, ga dit soort dingen gewoon echt missen
Oh ik vind het oprecht jammer van Monica. Keek haar vlogs nog bijna als enige zowat. Veel van die ik volgde zijn gestopt… Haar breuk met Rob ook zo sneu, ook voor Zara-Lizzy. Wat een moeilijk besluit lijkt me.
Joh doe even rustig.
Kan toch zo zijn dat ze iets heeft gedeeld dat ik heb gemist.
Het haalt de NOS
Toevallig zegt Monica in haar laatste vlog dat ze waarschijnlijk dag vlogs gaat plaatsen op tiktok
Ze moet eens accepteren dat ze tiktok verpest heeft met die cringe filmpjes in het begin
Hahahahaha die zijn nog erger dan die van Bonnie
Ik heb haar letterlijk geblokkeerd omdat haar video’s steeds terugkwamen haha, zo erg vond ik het