Haha ja boeiend, ze kunnen zelf toch neem ik aan ook wel zien dat ze best op elkaar lijken.
Ik heb een keer tegen m’n schoonzusje gezegd dat zij en m’n broer best op elkaar lijken. Nou… dat heb ik geweten. Werd me niet in dank afgenomen . Ik wist serieus niet dat mensen dit een belediging vinden? Snap echt niet waarom.
Snap t ook niet. De meeste mensen vinden hun partner aantrekkelijk, dus top toch als je daarop lijkt. Het is niet alsof er incest gepromoot wordt ofzo
Is dat niet gewoon omdat een broer-zus relatie (dus dat de spanning volledig weg is) nou niet echt iets is wat je wil en dat mensen zo’n opmerking daar aan koppelen?
Dit dus.
Maar dat is dan een link die iemand zelf legt, en niet wat er mee bedoeld wordt.
Mijn broer en ik lijken totaal niet op elkaar…
En gevolg is indd dat er vaak wordt gedacht dat we een stel zijn
Ik word echt al moe als ik dit soort teksten lees. Telkens maar weer hoe je je meest optimale zelf moet worden.
Niet alleen je meest optimale zelf, maar beter dan de rest. Ik voorspel: burn out in 2023
Let’s leave toxic positivity
In 2022
Wat is er mis met gewoon tevreden je leven leven? Gewoon huisje, boompje/balkon, wel of geen beestje of een caravan als je daar gelukkig van wordt.
Ik las eerst become Optimus Prime haha. Vond het al raar bij Jessie
ik was dit bij de eerste zin al spuugzat
Autobots assemble!
Waarom zou ik in godsnaam eerder opstaan dan een ander #teamsleep
Van die 1 sec a day video’s (zag toevallig nu 1 van Charlotte Hoeboer); dat is toch alleen maar leuk voor diegene zelf & familie en vrienden die er in voor komen of kijken mensen dit echt voor hun plezier?