Weet iemand of Stephsa nog met haar vriend is, zag dat ze in Marrekech is geweest met vriendinnen en ook wat mannen waarvan ik dacht dat dat vriendjes waren van die vriendinnen. En de ex van Anna Nooshin was er ook bij en reageert met hartjes. Zou hij nu met haar zijn?
Jaaa, vond haar vlog ook weer superleuk. De spulletjes die ze deze keer liet zien vond ik allemaal heel mooi! Die spiegel is echt prachtig.
Vlg mij is die ex altijd heel hartelijk met veel van die meiden. Zou dat er niet gelijk achter zoeken maar ja je weet het nooit
Jaaaa ik vond het ook een leuke vlog, en altijd mooi om te zien hoe blij Vera met dingen is. En ik heb het denk ik al 100x gezegd, ik ben echt fan van Vera’s moeder.
Als Vera’s moeder zou gaan vloggen zou ik meteen abboneren en ik ben niet eens op Vera geabonneerd
Wat is er zo bijzonder aan die vrouw dan?
Niets, maar ze heeft een bepaalde klasse en rust over zich. Ze is ook oprecht enthousiast en ze lijkt mij een heel lief en warm mens.
Ja love echt die moeder, maar Vera kan ik echt niet naar kijken. Snap ook niet zo goed waarom ze altijd zo opgehemeld wordt hier.
Die snelle ademhaling van haar als ze weer iets met een merk erop uitpakt en slecht camerawerk. Beetje zelfde als Mascha wat dat betreft.
Ik ben ook geen doelgroep (25) en zou zaterdag naar de m&g gaan. Kon helaas niet doorgaan en daar baal ik echt zo erg van
Dat gready geconsumeer bedoel je?
Ze is wel de original beige influencer, zelfs zonder kinderen
Die Etos spon van laatst kon ik echt zo niet serieus nemen. Door de verbouwing minder te besteden aan cadeaus dus hier mam een Etos douchegel. Zo belachelijk nep omdat je gewoon weet dat ze Gucci, Prada weet ik veel wat voor waterglazen koopt, Tiffany voor en na. Een verbouwing doet waar ze zelf geen poot voor hoeft uit te steken. Allemaal good for her maar doe even niet alsof je weinig te besteden hebt en relatable bent.
Niets. Maar ik krijg een fijn gevoel van haar. Dus dat dan.
Dit vind ik ook echt heel opvallend, echt ook zó intens gelukkig met een lamp/spiegel/whatever (laatste vlog), good for her maar beetje too much voor mij. Verder vind ik verhuisvlogs altijd wel leuk om te zien en dus die van haar ook, maar verder volg ik haar oa om die reden dus niet.
Ik vind jou niet leuk, maar je moeder, love her.
Het kan de FF geschiedenisboeken weer in.
Ik mis mo
Weet toevallig iemand waarom Shifra (van Hans en Shifra) zo inactief is? Laatste instagram post van oktober en heb ook al een tijdje geen nieuwe instagram story gezien.
Oh nu je het zegt ja!
Een plaatselijke influencer (30k+ volgers) is docente aan volgens mij een mbo instelling. Nu plaatst ze dus een insta story met: lesje geven over law of attraction en het maken van een vision board
Ja joh die leerlingen hoeven toch geen nuttige dingen te leren. Als je maar genoeg positieve vibes het universum instuurt, komt het allemaal jouw kant op toch