Willemijn eet haar zalm met zalm
Maar wast ze ook de kip?
Lekker hoor zo die zalm en pasta zonder kruiden
Ehm hallo er staat toch âzout en peperâ?? Dat voeg je ook pas op het laatst toe, klinkt toch heerlijk!
Boomer sinds mijn 15e
Nee maar ik vind het ideaal. Geen portemonnee meer nodig want ik heb al mijn pasjes altijd bij me en chill met serie kijken in de trein want je hangt hem over de stoel voor je of klapt hem uit op het tafeltje
Onderzoekers van Wageningen University and Research (WUR) hebben zeekoeien in Burgersâ Zoo uitgerust met cameraâs. De âvloggende zeekoeienâ worden ingezet voor onderzoek naar zeegrasvelden.
[âŠ] âOver de snuit van de zeekoeien kunnen we zien welke keuzes het beest maaktâ, legt Christianen uit. âWaarom graast hij op de ene plek wel en op de andere niet?â
Wie volg je liever?
- Bonnieâs tiktoks
- Wilvantien eetkunsten
- Vloggende zeekoeien
- Mukbang Mascha
0 stemmers
Portemonnees zijn ook voor boomers want Apple Pay.
Daar zit je id kaart, zorgpas en ov chipkaarten (studentenov + ns flex weekend = 7 dagen per week gratis reizen voor ong 35 per maand) niet in. Die pasjes bij mij hebben vind ik gewoon fijn en ik heb een hekel aan zoân pas uitklikding. Als je al je pasjes kan toevoegen aan google pay dan overweeg ik weer gewoon mooie hoesjes te nemen. Nu is dat gewoon niet praktisch. Ik heb standaard 6 pasjes bij me.
Je zorgpas hoef je echt niet bij je te hebben hoor, bij de meeste verzekeringen krijg je er nieteens meer eentje
Mijn familie woont in het buitenland zoals je weet en dan heb ik hem toch echt nodig. Is ook een Europese pas. Plus bij elke nieuwe zorgaanbieder heb ik hem de eerste keer moeten laten zien. Maar het boeit me ook niet zoveel. Eerst zat er altijd de pas van de gemeenschappelijke rekening ipv mijn zorgpas. Dus het intsteekvak is nu zo opgerekt dat er sowieso standaard 6 in moeten ipv 3. En nu is de selectie 2 ov chipkaarten, idkaart en rijbewijs (zit stiekem toch best vaak in een auto de laatste tijd), zorgpas en pinpas. Het had net zo goed mijn kruidvatpas of collegekaart kunnen zijn maar mijn zorgpas gebruik ik nog vaker dan die twee bij elkaar.
Haha dit had niveau van detail had ik echt even nodig op de vroege morgen om wakker te worden
Ik heb ook altijd 3-4 pasjes bij mijn telefoon maar een book-case is het laatste wat ik gebruik
Ik hou ook van de bookcase voor mijn rijbewijs en ov chipkaart. Mijn portemonnee vergeet ik vaak sinds ik google pay gebruik en zo kan ik reizen en mij legitimeren als dat nodig is. Mijn winkelpassen zitten in de stocard app. Ben een boomer
Ik heb zoân bookcase waar je je telefoon in klikt met een magneetje. Thuis en op werk heb ik hem gewoon los en als ik weg ben in de case. Wel met zoân ketting eraan overigens, dat is dan volgens mij wel weer gen z
Jongens het was me allang duidelijk dat jullie oud en verlept zijn.
@Douwe oh wat een verrassende combi haha. Ben heel benieuwd naar die video.
Ik voel me ineens helemaal jong met mijn 40, heb nooit een bookcase gehad en ben dat ook niet van plan.
Heb sowieso wel altijd een tas(je) bij me, waar een pasjeshouder met al mijn pasjes en wat los geld in zit (want helaas nog steeds zoveel plekken hier waar je alleen cash kunt betalen )
Mo bij Jinek! love it
Ik doe mijn mobiel gewoon in één van mijn zakken van mijn anwb afritsbroek. Geen bookcase nodig!
Ik moet het nog ff terugkijken, was het wat?