Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Dit is al gepost en ook weer verwijderd. Snap die obsessie met die vrouw echt niet.

6 likes

Heb er net paar gekeken en vond het ook verrassend leuk.

1 like

Ik ook! Hij stopt veel werk in zijn video’s en dat zie je vind ik. Leuk om te volgen.

3 likes

Nick is nog geen paar uur weg en ze heeft al drie TikToks geupload, over hoe Nick z’n tas inpakt

26 likes

Wilde het net komen posten, zitten er echt mensen te wachten op hoe Nick z’n sokken en onderbroeken inpakt? :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Rolt hij ze op of gewoon opvouwen? :crazy_face:

5 likes

Ik zag ook laatst dat Sjakie en poppy de hoofdrollen hadden in 1 van haar tiktoks

5 likes

ā€œMain characterā€ :heart::bomb:

8 likes

En het is nog in delen opgesplitst ook. Hahahaha! Even op de Djamila manier: Bonnie, hou op met me.

4 likes

Ik vind Bonnie’s vlogs meestal leuk maar ik vraag me echt af waarom ze altijd van die melancholische lana del rey type jankmuziek gebruikt in haar edits. Vind dat ook helemaal niet bij de sfeer van die vlogs passen.

11 likes

Main character vibes :star2:

6 likes

Vouwen (heb het speciaal voor jou gekeken!) maar het ging vooral over dat hij zo’n 20 paar sokken meenam omdat ā€˜ie bang was dat ā€˜ie zonder sokken te komt zitten… :woman_shrugging:t3:

7 likes

Heel mooi!

7 likes

Ik vind Cynthia met de dag er beter uitzien. Alsof ze steeds meer in haar element komt. Love it.

11 likes

Oei, Florence staat ook wel bekend om sokkenschaarste….

13 likes

Mijn god, m’n nichtje wilde graag naar Pluk Amsterdam (die horeca van Iris Zeilstra) maar daar betaal je gewoon 7 euro voor een cinnamon roll en 5 euro voor een plak bananenbrood. Echt bizarre prijzen.

9 likes

Ja want hij had geen zin om elke week (!!) Te gaan wassen…

7 likes

Dat is toch niet zo raar als je op vakantie bent?

11 likes

En als het allemaal lukt om mee te nemen, waarom niet toch.

4 likes

Hij gaat niet op vakantie…

Hij gaat daar gewoon werken, dus wat maakt het uit als je daar 1x in de week een was moet aanzetten. Alsof hij dat thuis niet hoeft.

5 likes