Dit is al gepost en ook weer verwijderd. Snap die obsessie met die vrouw echt niet.
Heb er net paar gekeken en vond het ook verrassend leuk.
Ik ook! Hij stopt veel werk in zijn videoās en dat zie je vind ik. Leuk om te volgen.
Nick is nog geen paar uur weg en ze heeft al drie TikToks geupload, over hoe Nick zān tas inpakt
Wilde het net komen posten, zitten er echt mensen te wachten op hoe Nick zān sokken en onderbroeken inpakt?
Rolt hij ze op of gewoon opvouwen?
Ik zag ook laatst dat Sjakie en poppy de hoofdrollen hadden in 1 van haar tiktoks
āMain characterā
En het is nog in delen opgesplitst ook. Hahahaha! Even op de Djamila manier: Bonnie, hou op met me.
Ik vind Bonnieās vlogs meestal leuk maar ik vraag me echt af waarom ze altijd van die melancholische lana del rey type jankmuziek gebruikt in haar edits. Vind dat ook helemaal niet bij de sfeer van die vlogs passen.
Main character vibes
Vouwen (heb het speciaal voor jou gekeken!) maar het ging vooral over dat hij zoān 20 paar sokken meenam omdat āie bang was dat āie zonder sokken te komt zittenā¦
Heel mooi!
Ik vind Cynthia met de dag er beter uitzien. Alsof ze steeds meer in haar element komt. Love it.
Oei, Florence staat ook wel bekend om sokkenschaarsteā¦.
Mijn god, mān nichtje wilde graag naar Pluk Amsterdam (die horeca van Iris Zeilstra) maar daar betaal je gewoon 7 euro voor een cinnamon roll en 5 euro voor een plak bananenbrood. Echt bizarre prijzen.
Ja want hij had geen zin om elke week (!!) Te gaan wassenā¦
Dat is toch niet zo raar als je op vakantie bent?
En als het allemaal lukt om mee te nemen, waarom niet toch.
Hij gaat niet op vakantieā¦
Hij gaat daar gewoon werken, dus wat maakt het uit als je daar 1x in de week een was moet aanzetten. Alsof hij dat thuis niet hoeft.