Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Nouja hij is iig niet thuis, als je geen zin hebt en genoeg sokken om niet elke week te hoeven wassen als je in het buitenland zit prima toch. Snap niet dat het shocking moet zijn dat je dan niet elke week wast als je genoeg kleren hebt blijkbaar, who cares

21 likes

Lijkt me sowieso ranzig om 2 weken je vieze sokken te bewaren. Ik vind dat hij zich aanstelt.
Maar verder ook niks hoor
 hij doet maar.

4 likes

Voor wie is het ranzig, voor de wasmand of plastic tas waar het in zit?

30 likes

Gelukkig kan ze in deel 9 zeggen dat ze voor 3 weken aan vieze schimmelsokken kon wassen toen ze in Florence aankwam.

3 likes

Hoezo is dat ranzig?

4 likes

Nou een tas vol vieze sokken is niet per se fris toch?

8 likes

Schimmelsokken haha? Weet niet hoe jouw voeten zijn, maar al laat ik mijn sokken een halfjaar in een tas zitten, schimmel komt er niet op hoor.

22 likes

Ik krijg bij dit soort gesprekken de behoefte om te gaan bungee jumpen om nog een beetje het gevoel te hebben dat ik leef.
Waar gaaat dit over wat een suf gezeur.

75 likes

Volgens mij is ze zelf fan van Lana del Rey en houdt ze ook van dit soort muziek, prima reden om het in je eigen vlogs te doen denk ik zo.

10 likes

Haar uitstraling. Ze kon vroeger vaak objectief prachtig op de foto staan, maar met een blik in haar ogen waaraan je zag dat ze zich helemaal niet zo mooi voelde als ze eruit zag. Ze ziet er nu veel meer uit alsof ze goed in haar vel zit/echt blij met zichzelf is.

7 likes

Wat :joy: je spaart kleding toch altijd een tijd op voor je gaat wassen? Of was jij alles direct?

12 likes

Huh maar was je thuis dan altijd al je sokken, ondergoed etc direct ipv wasmand? En op vakantie ook ipv waszak?

8 likes

Volgt iemand Didi Shanna op insta? De ex van Bram Krikke. Ik heb geen verstand van hondenrassen maar ook zij (ging hier een paar dagen geleden over) heeft niet echt de beste keuze gemaakt. Vandaag weer een hele bloedende hond in haar stories. Vind het zo zielig.

4 likes

Pff ook echt ‘als je zo’n hond neemt moet je er rekening mee houden dat dit kan gebeuren’ :scream: Hoe krijgt ze het haar strot uit, ik dacht echt dat ze iets ging zeggen als ‘neem geen rashond want dit is zo zielig’

13 likes

But she is happy :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja, echt hoor. Klinkt alsof ze het meer ziet als een belemmering voor haarzelf. Koop zo’n hond gewoon niet zodat ze ook niet gefokt hoeven worden en geen pijn lijden met hun bebloede huid. Jezus.

8 likes

Ik weet pas 3 Weken dat ze Didi Shanna heet ipv Didis Hanna (Dit is Hanna).

19 likes

:clown_face::clown_face::clown_face:

Natuurlijk niet maar ik laat het ook niet 6wk staan?

4 likes

I mean ik werk in dezelfde sector als Nick en dikke kans dat je op zo’n buitenlandse werktrip gewoon in een of ander studentenhuis wordt gegooid en een of andere kutte gezamenlijke wasmachine moet gebruiken of naar een wasserette moet, ik snap hem wel lol

en @Jammerwel een tas met vieze sokken is misschien niet het meest frisse nee maar je hoeft het niet op te eten??? wtf is dit nou weer allemaal ahaha

16 likes

Gio heeft weer een nieuw meisje van 18 die hij kan gebruiken voor z’n clickbait hoor. My God deze kerel

9 likes