Soms heb ik het gevoel dat zij 24/7 binnen zit met haar kind. Misschien komt dat ook omdat ze alleen dingen deelt als ze binnen in haar badjas zit.
Ik “mis” haar hardloopblogs en vlogs. En dat ze trainde naar evenementen en dingen ondernam op sportief gebied. Nu betaal je 90 euro om haar hardloopblogs te lezen en haar trainingen te volgen, terwijl je zelf ook een schema volgt (die helemaal niet persoonlijk is maar gewoon voor iedereen hetzelfde) en in een facebookgroep zit met andere fans. Wel slim gedaan. Haar hardloopdingen leverde niet echt meer sponsordeals op, daar is Pip nu voor. En nu heeft ze toch een manier om toch geld te blijven verdienen aan hardlopen.
Ik weet nog dat zij jaren geleden bijna alle Marathon Majors in samenwerking deed met Tui, ze had ook een eigen NY reis met hun die ze twee keer heeft georganiseerd. En volgens mij is Japke Janneke soort van met die Tui deal ervandoor gegaan want Annemerel heeft nooit haar Majors afgemaakt (ze heeft Londen en Tokio nog niet gedaan) en Japke Janneke moest alleen Tokio nog en die zou ze aan het begin van 2020 gedaan hebben maar we weten allemaal hoe dat gegaan is… Ik geloof er in ieder geval in dat als Japke haar anorexia beter onder controle krijgt en ze weer voor een marathon gaat trainen dat ze zo weer die reis van Tui krijg om de laatste van de Six Stars binnen te halen. Annemerel heeft nu in ieder geval niet meer het online profiel om zo’n reis gesponsord te krijgen vind / denk ik. Dan moet ze echt weer meer over hardlopen gaan posten en Pip op de achtergrond houden.