ja!
hier staan fragmenten, ik vond het wel leuk om het hele stuk even te kijken (doorgespoeld tot zij aan de beurt was op videoland).
ja!
hier staan fragmenten, ik vond het wel leuk om het hele stuk even te kijken (doorgespoeld tot zij aan de beurt was op videoland).
Jezus wat een awkward situatie zo met die fans
Haha die man op de achtergrond als Monica in beeld is terwijl de vrouw in de rood-blauwe trui opsomt waarom ze haar bewondert
De redenen die zij noemen vind ik ook echt iets wat ieder mens doet? Aardig tegen personeel⊠Ja mag het hopen dat je dat doet. Idem dito met lief voor je kind zijn.
Nou het zal je verbazen hoeveel mensen onbeschoft doen tegen personeel hoor. Daar zijn genoeg verhalen over te vinden. Overigens eens dat het normaal is om gewoon aardig te zijn.
Ik heb Monica eigenlijk nooit gevolgd. Vond haar bij Jinek wel heel leuk overkomen. Misschien is al die vlogs terug gaan kijken. Hoeveel zouden het er zijnđ
Haha ja snap ik, maar iemand complimenteren omdat ze aardig is tegen personeel vind ik wel beetje omgedraaide wereld haha. Plus weten wij veel wat ze allemaal uit die vlogs heeft geknipt verder haha
Haha ik vind wel echt alsof het lijkt alsof Monica de wereld verandert heeft met haar vlogs, terwijl ik haar vooral onthouden heb als een knappe vrouw die erg van macdonalds houdt en dure dingen koopt (maar goed ik ben dan ook geen trouwe volger)
En danst en zingt in de bus de eerste vlog die ik keek.
Ik keek wel haar vlogs en wat ik leuk vind aan haar is dat ze nooit pretendeerde beter te zijn dan de rest. Je zag echt wel haar leven en waar een cynthia zei van phoe ja deze week om 5 uur opstaan want productiviteit en zo, was het bij Monica na drie sportsessies van ja ik ben het beu dus ben niet meer gegaan. Vond dat heel herkenbaar, ze koopt dure dingen maar ook zonder duizenden excuusjes, in tegenstelling tot een Vera bvb die gewoon niet kan inzien dat zij ook bakken met geld smijt maar om dan even heel lief een campagne met Etos te doen. Ik kijk liever naar Monica met haar Gucci Beauty
Uhmm over deze idiote boekhoesjes discriminatie, zonder dat ding had ik al 10 andere telefoons moeten kopen want ik laat m vaak vallen. Dus mijn geld is blij met mijn boomer hoesje dahag.
Jaa dat snap ik wel! dat het daardoor ook leuk was om haar te volgen.
Maar om dan zoân soort âodeâ aan haar te doen in 1 van de grootste talkshows van Nederland omdat ze stopt met haar vlogs vind ik een beetje ver gaan haha.
Ik haat dit leven, zie nu letterlijk een Tiktok voorbijkomen van een meid die bij een Andre Rieu concert zit en erbij zegt âIk zie alleen maar boekhoesjesâ
Neen, haha dat gaat inderdaad te ver.
Ik heb het al eerder gezegd maar waarom gaat het te ver om een ode te doen aan Monica in een talkshow? Ze had fucking veel volgers, mensen keken er blijkbaar graag naar. Maar omdat ze niet âde wereld veranderd heeftâ en âeen knappe vrouw is die erg van mcdonalds houdtâ is het niet relevant ofzo? Snap er weinig van.
Jaa ik vind dit ook wel âverfrissendâ eigenlijk. Vaak stopt een youtuber zonder iets te melden en dan verdwijnen al die videos enzo. Mo laat alles staan wat ik cool vind haha. En ze verteld ook duidelijk waarom ze stopt en hoe ze die acht jaar heeft ervaren enzo. Youtuben is allang geen leuk hobbytje meer. Als een nieuws lezer of programma maker ineens stopt word daar ook aandacht aan besteed waarom hier niet aan danâŠ
Ik associeer hommages nog ook te veel aan overleden sterren, misschien dat ik het daarom ver vind gaan. Ze gaat zich nu op andere zaken focussen en denk dat ik daar meer benieuwd naar ben.
Hmm ja true, op zich is het feit dat ze zĂł veel volgers had en nu stopt inderdaad wel nieuwswaardig. En wat @Soy.peor zegt vind ik ook wel meetellen inderdaad, het is wel mooi dat ook de traditionele media youtube ook zien als volwaardig platform en niet een leuk hobbyâtje. Ok, ik snap de aandacht toch al iets meer!
Neemt niet weg dat ik dan nog steeds een beetje cringe vindt dat in een nieuws-talkshow volgers haar gaan vertellen hoe erg ze hun leven veranderd heeft met basic dingen als âze was altijd zo aardig tegen serveerstersâ hahaha maar goed dat ligt misschien aan mij.
Ik keek vroeger ook graag haar vlogs en vond het zo grappig toen ze steeds te laat was op haar 1e baantje (Bagels&beans) maar dan al rennend wel bleef vloggen, want tja actie.
En dat ze graag in bed bleef liggen en in bad ging maar echte levenslessen of herkenning (wat die fans benoemden)? Of mis ik iets
Ja geen idee idd, ik keek het gewoon graag omdat het lekker brutaal inhoudsloos was
Ze scheen wel echt heel aardig te zijn haha, een vriend was manager ergens waar zij heel vaak kwam.
Bij jinek was wel verwarrend dat ze vertelde dat mensen haar vaak aanspraken met âMoâ dus echt als vriendin zagen. En even later aangaf dat ze niet echt doorhad dat ze zo een impact had op mensen (maar missh was dat ivm NOS bericht bedoeld)