Mijn nichtjes van 14 en 17 doen dit ook nog steeds ja. Hahahah
Behalve bij Tim den Besten
Omg die vind ik zo irritant op insta
Ik heb dat ook gehad, maar het ging weer weg na een of twee weken! Dan zag je er maar een paar en dan moest je zelf klikken dat je de rest ook wilde zien. Gelukkig maar want ik ben dol op stories.
Zo ik begin weleens en dan bij de 3e story denk ik nee man, dit is echt teveel en dan skip ik. Niet te doen!
Vera Camilla heeft wat stories over het uiterlijk van Amalia en het commentaar wat zij hierop krijgt. Op zich prima stories, alleen ze heeft er ineens vrij random in staan ‘een meisje van 18 kan niet meer over straat door bedreigingen’ waardoor het net lijkt of ze vanwege bedreigingen over haar uiterlijk niet meer over straat kan.
Love Nelletje!
Ik las het meer dat het dáár over moet gaan en niet over haar uiterlijk .
start rant Ik ken Nelleke niet. Maar ik kan Roosmarijn niet aan. Ze noemt zichzelf ‘duurzame vlogger’. Maar als er iets is wat ze niet is, is het duurzaam. Lijkt me een best gezellig mens, maar haar consumptiedrang gaat echt ver. einde rant
Ze schrijft dat ze in nosstories er iets over zegt maar ik kan dat nergens vinden. Heeft nos dat dan weer verwijderd?
Heeft ze het uit laten besteden aan iemand die de hoofdprijs er voor vroeg of heeft ze hierin de apparatuur meegenomen…
Haha oké wow dat verdient goed
Aha! Ik moest nog íetsje verder scrollen blijkbaar
Echt zo bizar veel geld voor iets wat nog bijna niks oplevert.
Unpopulair opinion waarschijnlijk maar dan ben je toch eigenlijk ook geen goede podcaster als je zoveel moet editten om er een goedlopende podcast van te maken? Of heb ik gewoon de illusie dat veel podcasters van nature lekker vlot kunnen vertellen zonder haperingen en teveel uhhh’s en ehhmm’s. Is het dan niet ook teveel ingestudeerd? Of juist te weinig? Interessant wel.
Ik vraag me echt heel erg af hoe hun podcast ongeedit zou klinken. Of het dan inderdaad zo slecht is of dat ze prima die 10k hadden kunnen besparen.
95% van de podcasts zijn ook slecht gemaakt, jammer dat die zo overheersen
Ja mensen onderschatten dat echt. Haar afleveringen duren ook langer dan een uur. Met 10 minuten ruw materiaal ben je meestal wel een uur bezig, dus dat is gewoon een werkdag per aflevering en dan kom je uit op 40-50 euro per uur. Voor een freelancer is dat echt niet veel.
Een hele werkdag lijkt me voor een ervaren editor wat overdreven. Ze lullen alleen maar met elkaar? Weinig tussenstukken met reportage-elementen. En ik neem aan dat ze van te voren bedenken welke thema’s ze aanstippen, dus je kan ook nog volgens een draaiboek editten.
Ik denk dat er gewoon iemand slim in een gat is gesprongen en de hoofdprijs kan vragen voor het editten van podcasts van influencers.
Echt balen dat ik dit niet zelf heb bedacht haha
Ja misschien wel… ik edit veel en vaak en trek voor langer dan een uur ook wel het grootste gedeelte van mn dag uit hoor dus dit was gewoon een post uit eigen ervaring, ben ook niet zo ervaren als iemand die dit al jarenlang doet
10k voor 30 podcasts is 333€ per podcast, dat is echt niet duur hoor. Daarin zit dan studiohuur, gebruik van microfoons en koptelefoon, montage etc.
Ze nemen het zelf op met eigen apparatuur toch? In hun eigen huis zelfs dacht ik.