Ik vind deze post eerder ongepast
Bonnie heeft het hier ook nooit over gehad dus waarom post je dat hier.
Ik vind deze post eerder ongepast
Bonnie heeft het hier ook nooit over gehad dus waarom post je dat hier.
Mind is blown! Twee dekbedden! Ik ga meteen een consult inplannen
Het is ook een rot bedrijf in mijn mening dan.
Heb 2 keer iets besteld en geannuleerd omdat het na weken nog niet binnen was.
En vervolgens kan je nog 10 keer erachter aan dat ze de factuur juist sluiten bij afterpay dus geluk nog dat ik niet via iDeal had betaald. Heb laatst ook serieus tegen die klantenservice medewerker gezegd dat ze misschien eerst eens hun orders normaal moeten kunnen handelen en misschien wat minder met influencers moeten werken. Zelfs hij zei dat ze dit zelfs intern ook hadden doorgezet maar ze luisteren blijkbaar van hogerop niet Maar ze kunnen het duidelijk niet aan , maar blijven doodleuk met influencers gooien
Verwijderd
Ik doelde op de details, aangezien ze dat nooit hebben gedeeld. Alles wat ik zeg hebben Bonnie en Nick ook online besproken. Ik zal het verwijderen omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten, maar iets herhalen dat mensen zelf ook online posten vs ânieuweâ details, vind ik toch een andere situatie.
Dat heb ik idd ook gezien. Heb de post verwijderd. Soms lastig inschatten wat hier wel en niet over YouTubers/influencers gedeeld mag worden.
Ik heb ook heel veel (als in, een paar keer per week) ontevreden klanten van Emma op mijn werk. Het advies dat de klantenservice geeft (zoals een topper opsturen als oplossing voor een te hard/zacht schuim matras ) is ook echt om te janken. Vraag aaaaaltijd advies bij het uitzoeken van een matras, daar zijn we voor opgeleid. Er bestaat niet 1 perfect matras voor iedereen zoals Emma en influencers beweren.
Vinden ze zelf blijkbaar ook niet meer omdat ze nu ipv één matras drie soorten hebben
Toch grappig hoe sterk dat verschilt van elkaar. We hebben nu sinds 2017 het Emma matras (toen was er maar 1) en omg die is zo vet chill dat ik dus nergens anders meer echt lekker lig op vakanties enzo. Heeeel af en toe is het voor een nacht nog wel lekker om op een soort megafluffy matras te liggen, maar weet niet of dat long term fijn voor het lichaam is. Ben het met je eens dat een goed matras per persoon zal verschillen, maar het voelt alsof we veel geluk hebben gehad met Emma.
Dat geloof ik meteen hoor! In basis is er niks mis met een Emma matras, koudschuim is koudschuim en bij memoryfoam idem dito. Waar ik op doel is het businessmodel van Emma door het promoten van een matras alsof het een alledaags product zoals een mascara of scheermesje is, terwijl er best wel wat factoren komen kijken bij het uitzoeken van het juiste matras. Over het algemeen is het niet een product is wat je ongetest ff in je winkelmandje gooit, juist omdat het zo persoonlijk is. Alleen maar fijn als dat voor jou en ik geloof vele anderen wel werkt hoor, niks ten nadele van een Emma matras o.b.v slaapcomfort.
Ik vind Emma echt een kut bedrijf als ik hoor hoe ze met klanten omgaan en wil ze ook niet sponsoren. Maar ergens vind ik dat janken want love mijn Emma matras. Heb zelf geen ellende gehad, ik slaap heerlijk en geen enkele lichamelijk klachten meer. Geen idee wat ik hier na wil en eigenlijk wil ik ook graag het kussen maar ja. Heb mân matras wel via een beddenwinkel besteld destijds, misschien dat ik daarom geen gezeik had met leveren.
Eens hoor, het is echt niet oké hoe ze nu het bedrijf voeren dan. En ook eens met @stofdoek dat het geen one-for-all product is.
Voor jou in ieder geval; het kussen dat ik heb van Emma is ruk dus dat zou ik lekker overslaan.
Hahaha ik dacht waarom? Maar ze is dus 31 hahaha
Gelukkig kan ze over op de term âdertigerâ, en die gaat wel een tijdje mee!
Ik dacht nav jouw berichtje dat ze hier zelf wat over had gezegd, maar dat was toch niet zo haha.
Ziet er wel uit alsof ze een hele fijne dag/dagen heeft, heerlijk!
Ik snap dat openbaar feliciteren en dat de jarige dat dan gaat reposten echt niet. Of klink ik nu als een oma
Valt in hetzelfde straatje als iemand zegt dat ze zwanger is en vriendinnen dan reageren âeindelijk weet iedereen het!â
Weet niet waarom ik zo zuur ben, een teken dat ik een Instagram pauze moet houden denk ik
Nou annemerel is naar de kapper geweest hoor. Maar het is nog steeds niet naar haar zin. Quote: âgelukkig kan er een knot inâ
Nog steeds geen dyson gekregen.
Ja die storie van Lotte ook met Love youuuâ€ïž
Echt throwback naar de middelbare
Ik vind dat ook echt raar.
Hoe doe ik dit??
Je kunt sowieso stories uitzetten hĂš! Even dat rondje bovenin vasthouden met je vinger en dan stories dempen