Ja maar dat is toch super romantisch, als iemand zoveel moeite voor je doet ![]()
(voor de duidelijkheid: dit is sarcastisch bedoeld)
Ja maar dat is toch super romantisch, als iemand zoveel moeite voor je doet ![]()
(voor de duidelijkheid: dit is sarcastisch bedoeld)
Ik heb geen idee, ik ben benieuwd. Als je het zo ziet is de stijl natuur/beige/tijdloos en daar past al zijn prullaria niet echt bij.
Lekker geloofwaardig dat ze zegt dat dit misschien wel de enige keer is dat ze haar verhaal doet. 1000% dat dit niet de enige keer is en gok dat de kans ook heel groot is dat er een cursus/planner/etc gaat komen.
Correctie: En 1:1 coaching!
Ik heb op het punt gestaan om me aan te melden maar zoveel geld neerleggen en dan nog eens 10€ extra voor de opgenomen versie hield me tegen. En ook wat voor meerwaarde gaat haar verhaal zijn in mijn leven. Ik ben lui, ik plan niet, heb geen discipline qua sporten, een gewone job in loondienst en een gezin. Ik wil wel graag me fitter voelen en gezonder leven maar dit lijkt me weggegooid geld (alsof je het überhaupt terug krijgt zoals ze zegt)
De ebooks zijn volgens mij completer en gewoon gratis te downloaden via haar site. @Pinky Is juist heel goed te doen met weinig discipline en een gezin. Dus ik zou die doorlezen als je geïnteresseerd bent. Ik denk dat Cynthia er verder alleen haar eigen ervaringen aan toe voegt, maar ja, who fucking cares.
Voorheen waren die ebooks alles dat je nodig had, maar er staat niet meer dezelfde opdrachten en uitleg in als eerder. Ook dat is een betaalde cursus geworden (“de lazy fitgirl methode blijft altijd gratis” ![]()
)
Maar de basis staat wel in die ebooks, namelijk het eetswitchen en labels leren lezen.
Wat een leventje heeft Robbert Rodenburg. Eerst NY met Anna Nooshin, toen Rome met Rijk Hofman en nu Oostenrijk met Monica
Oh wacht hij was ook nog in Rio en Jamaica daarvoor
Ik blijf liever thuis dan dat ik met die 3 mensen ergens heen moet
Vooral als je bedenkt dat er tussen die 2 dus ook een leeftijds verschil is.
Hij en Jade zijn ook weer bij elkaar. Gaan samen naar Dubai. Wie had het verwacht…![]()
Ik volg healthy habits celien al een tijdje, die heeft er wél voor doorgeleerd (diëtist en intuïtief eten coach) en haar masterclasses zijn gratis (zelfs de replay
), ze doet er maandag weer één. Tuurlijk plugt ze dan ook haar betaalde cursus op het einde, maar ik heb er wel eens een gevolgd en vond dat er best veel goede info in zat. Meer in dan dat ik van Cynthia verwacht in ieder geval.
Zij was soieso nog elke dag bij hem ofzo zag ik.
ah dat vind ik echt jammer voor Jade
Claire is dus naar een retraite geweest op Bali voor vijf dagen, heeft drie meisjes leren kennen, noemt het nu al een unieke vriendschap alsof ze elkaar al jaren kennen, spreken elkaar nog dagelijks (volgens mij is ze net twee dagen weg) en er staat een reunie gepland. Dit doet mij zo denken aan mensen in hostels die iets te hard hun best te doen
En dan monica die in haar dagvlog op tiktok zegt: het is zoo fijn om even ergens anders te zijn. Meid je bent net terug uit Curaçao ![]()
Ik vind het zo fascinerend om deze levens te volgen. Ook hoeveel ze spenden op zo’n tripje, 3x per dag luxe uit eten met champagne, logeren in fancy hotels. Ik zou echt wel eens willen zien hoeveel er per maand uitgaat en inkomt bij dit soort mensen. Weet niet of ik jaloers ben, maar in ieder geval wel echt gefascineerd.
Dan doe je sowieso zelf niets meer vermoed ik haha.
Wellicht ook kinderen van school halen oid.
Poetsen, was/strijk, koken, kinderen uit school halen, woensdagmiddagen op de kinderen passen, ramen lappen … Zelf dan niets meer doen. Heerlijk, ik wou dat ik mij dat kon veroorloven.