Ik vind Myron en Enzo over het algemeen goed bij elkaar passen, maar dat huis is zo overduidelijk Myrons ding geworden. In het interieur zie je echt geen Enzo terug lijkt het, althans wat zeg ik ook eigenlijk want ik ken heel die man niet. Ik baseer deze gedachte op hoe zijn appartement eruit heeft gezien door de jaren heen. Super maximalistisch en kleurrijk en dus het tegenovergestelde van die beige, betonnen vlakte.
Die tegel die overal terugkomt en ja lijkt op een modern plastisch chirurgiecentrum. Hun wasbak is toch ook veel te laag geplaatst, Enzo en Myron( hier stond Myring) zijn toch groter dan gemiddeld?
De drukknop van het urinoir is veel hoger dan die van het wc, dit doet pijn. Is er een video met de hele housetour?
Ik begreep die wasbakken inderdaad ook niet.
bestaat niet
Marloes van Optima Vita heeft een podcast over waarom ze voor 27k coaching heeft afgenomen bij Suz van Schaik.
Ze heeft daar geleerd dat als je zoveel geld vraagt voor een coaching traject dat je zelf veel waarde leveren aan je klant en dan kan je klant er ook veel meer waarde uit halenā¦
Toch knap dat al dit soort coaches het zelfvertrouwen en de ballen ervoor hebben om dit daadwerkelijk te doen. Ik zou teveel imposter syndroom hebben om (te) veel geld te vragen.
Iemand die ik ken āvan vroegerā was laatst een van de Bali babes van Kim Munnecom en is ook bezig met NLP. Zoveel lege termen en tegelijkertijd zoveel overtuiging bij haar dat ze met iets goeds bezig is
Ze begint met de podcast (zit vloerkleed lijm te krabben, dus ideaal om te luisteren) dat ze met de coaching begon om uit te kunnen leggen wat haar anders maakt
Laatst in de vlog de vraag: kunnen jullie me helpen om op te schrijven wat mij uniek maakt?
Is een trend ja. Maar het lijkt mij heel goor. Omdat het dan gewoon hard snoep word⦠en zure matten zijn juist chill omdat ze chewie zijn.
Guilty. BeĆÆnvloedbare millenial hier! š«¶
En?? Was het lekker?
Het kraakt lekker, daās grappig. Meer niet.
Jennie (ooit from the blog) heeft weer een nieuwe community. Klinkt best vergelijkbaar met het forum dat ze eerder had opgericht. Ik vind haar altijd erg leuk om te volgen, maar dit komt bij mij toch niet heel lekker aan. Want ook voor dit platform vraagt ze lidmaatschapsgeld. Dat mag natuurlijk⦠Maar gaat ze dit om de paar jaar doen? Ik vind het niet sympathiek overkomen. Het andere forum is niet eens twee maanden gesloten.
Erger vind ik dat ze het over ānieuwetijdskinderenā. heeft. En reclame maakt voor een waterfilter (aanrader is de aflevering van KvW hier over) en een of andere lamp met een mineraalschijf die 33 essentiĆ«le mineralen bevat die bij verwarming door de infraroodlamp worden opgenomen door het lichaam. Helemaal de weg kwijt.
Haha Niet perse onsympathiek, maar vooral ongeloofwaardig en onbetrouwbaar ofzo na al die probeersels en dat geldverhaal
Tsja, als je geen bakken geld meer verdient met crypto is het ineens blijkbaar toch wel weer interessant om influencer te zijn.
Ze mag natuurlijk doen wat ze wil en er zullen vast wel weer mensen zijn die zich aansluiten, maar ik vind het vooral niet zo netjes dat ze een paar weken geleden zei dat ze zomaar weer de behoefte had om meer rond haar leven te delen. Je kon erop wachten dat dat eigenlijk was omdat er weer iets verkocht/aan de man gebracht moest worden natuurlijk. Komt nogal gehaaid over op deze manier.
Maar dat ik dit weet zegt natuurlijk eigenlijk genoeg: ik volg haar ook en vind het dus blijkbaar ergens nog altijd interessant.
haha bij die artikelen over nieuwetijdskinderen en die lamp rolden mijn ogen zowat uit hun kassen, wat een onzin.
Vooral in combinatie met een Biostabil