Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Al die influencers met hun reclame over Emma sleep en snugg menstruatie ondergoed… nu weten we het wel.
Oh en Lotte met haar geschooi om een dyson airwrap, iets te overduidelijk meid :v:t2:

14 likes

Hahaha, waar is dit? Ik wil hier heen.

8 likes

Huh?

3 likes

Jij bent toch onze maanhamsterindigokind :dizzy:

5 likes

Soundos heeft het in haar podcast over dat zij familievloggers verschrikkelijk vindt en het is zooo fijn om te zien dat er zoveel mensen het met haar eens zijn. Het gaat in de reacties onder op TikTok en Insta voornamelijk over hoe kut iedereen de Bellinga’s vindt.

Goed dat een bn’er dit eens onder de aandacht brengt.

28 likes

Heeft arjen lubach ook al een tijdje geleden gedaan

11 likes

Ohja! Hahahha vroeg me laatst nog af waar het voor stond

5 likes

Co (with the flow) die het geslacht van hun baby met een vliegtuigje aankondigen (blauwe of roze wolk in de lucht en zij staan op een boot), misschien ben ik zuur maar kom op, doe 1 niet zo overdreven en 2 zo zonde van dat vliegtuigje en dus het milieu.

70 likes

Ze heeft zelf meerdere keren benoemd dat het over the top is.

2 likes

Oh oke dan is het goed

49 likes

Ik vind het eigenlijk best raar dat zij zich nog profileert als stewardess. De laatste keer dat ze heeft gevlogen is toch minstens een jaar geleden, als niet twee. En met de baby op komst zal het voorlopig ook niet worden opgepakt

7 likes

Ze zou in maart weer gaan vliegen. Maar dat gaat dus niet meer door nu

https://www.instagram.com/reel/CoxOBbsO7xY/?igshid=MDJmNzVkMjY=

8 likes

Ja precies. Dan ben je toch een beetje stewardess-af?

5 likes

Ze is nog steeds in dienst van KLM, functie stewardess. Sinds wanneer bepaal jij of iemand iets niet meer is?

12 likes

Niet :woman_shrugging:

Het was gewoon een verwondering van mijn kant, geen hard statement

4 likes

Ik lees dus in de comments dat je dan grondstewardes dingen mag doen. Dan ben je dus nog steeds een stewardes

6 likes

Ahh dat klinkt logisch. Zou ook wel wat zijn, zo’n lange zwangerschapsverlof hahhaha

7 likes

Dit is wel de treurigste die ik gezien heb https://vm.tiktok.com/ZMYBNxgKa/

5 likes

Samen met deze:

Echt verbieden al die onzin. Sowieso, wat de fuck maakt het uit of je baby een piemel of een vagina heeft?

15 likes

Ken je deze gender reveal al?

4 likes