Wat een leventje heeft Robbert Rodenburg. Eerst NY met Anna Nooshin, toen Rome met Rijk Hofman en nu Oostenrijk met Monica Oh wacht hij was ook nog in Rio en Jamaica daarvoor
Ik blijf liever thuis dan dat ik met die 3 mensen ergens heen moet
Vooral als je bedenkt dat er tussen die 2 dus ook een leeftijds verschil is.
Hij en Jade zijn ook weer bij elkaar. Gaan samen naar Dubai. Wie had het verwacht…
Ik volg healthy habits celien al een tijdje, die heeft er wél voor doorgeleerd (diëtist en intuïtief eten coach) en haar masterclasses zijn gratis (zelfs de replay ), ze doet er maandag weer één. Tuurlijk plugt ze dan ook haar betaalde cursus op het einde, maar ik heb er wel eens een gevolgd en vond dat er best veel goede info in zat. Meer in dan dat ik van Cynthia verwacht in ieder geval.
Zij was soieso nog elke dag bij hem ofzo zag ik.
ah dat vind ik echt jammer voor Jade
Claire is dus naar een retraite geweest op Bali voor vijf dagen, heeft drie meisjes leren kennen, noemt het nu al een unieke vriendschap alsof ze elkaar al jaren kennen, spreken elkaar nog dagelijks (volgens mij is ze net twee dagen weg) en er staat een reunie gepland. Dit doet mij zo denken aan mensen in hostels die iets te hard hun best te doen
En dan monica die in haar dagvlog op tiktok zegt: het is zoo fijn om even ergens anders te zijn. Meid je bent net terug uit Curaçao
Ik vind het zo fascinerend om deze levens te volgen. Ook hoeveel ze spenden op zo’n tripje, 3x per dag luxe uit eten met champagne, logeren in fancy hotels. Ik zou echt wel eens willen zien hoeveel er per maand uitgaat en inkomt bij dit soort mensen. Weet niet of ik jaloers ben, maar in ieder geval wel echt gefascineerd.
Dan doe je sowieso zelf niets meer vermoed ik haha.
Wellicht ook kinderen van school halen oid.
Poetsen, was/strijk, koken, kinderen uit school halen, woensdagmiddagen op de kinderen passen, ramen lappen … Zelf dan niets meer doen. Heerlijk, ik wou dat ik mij dat kon veroorloven.
Jawel is al gepost srry
mijn ouders hebben een vergelijkbaar huis en redden het met twee uur per week, geen kinderen dat wel, maar met 16 uur kun je zelfs nog de theedoeken strijken lijkt me, als het enkel om huishouden gaat.
De plinten afstoffen met een tandenborstel gok ik
“De beste versie van zichzelf” er is echt geen zin waar ik meer uitslag van krijg dan die zin
Je ouders zijn 2 uur per week kwijt aan het huishouden? Ze bestellen elke dag eten en wassen hun kleren nooit?
Nou dat wil ik ook wel weten😆
ja dat noem ik geen huishouden dat je kunt uitbesteden, koken en wassen maar misschien dat andere mensen dat wel uitbesteden, doen jullie dat?
Bijzondere comment bij de webshop van Michelle Bollen en Jacqueline van Pelt. Iemand vraagt hoe een bestelling geannuleerd kan worden omdat degene (volgens eigen zeggen) zonder reden is geblokkeerd op de Insta van de dames en ze de dames niet meer wil sponsoren.