Ook echt dat je nu je toekomstige kleinkinderen draagt? Heb je nog altijd een zaadcel voor nodig. En verreweg de meeste eicellen worden toch een menstruatie.
En volgens een reactie hebben meisjes daarom zoān speciale band met hun oma
Hahaha ja?? Ik zag zoān reels dan weer niet toen zij zwanger was van haar zoontjes. Of heeft ze niet opgelet bij biologie dat ze niet snapt hoe voortplanting in zijn werk gaat? Zoveel vragen.
Huh. Het gaat er toch om dat je als vrouw geboren wordt met alle eicellen die je ooit zal hebben. Dus de eicellen waar (de helft van) mijn kleinkinderen mogelijk uit ontstaan, zitten al in mijn dochter die net in mijn buik heeft gezeten. Dus de helft van mijn potentiele kleinkind zat in mijn buik. Eerste keer dat ik dat hoorde (oma-dochter-moeder) vond ik dat ook best wel magisch. Edit - magisch is het verkeerde woord. Ik vind het iets heel moois om bij stil te staan hoe de natuur in elkaar zit, had me dat nooit echt gerealiseerd op deze manier terwijl het dus best vet is dat de eicel waar jij uit bent ontstaan, al bestond toen je moeder in je omaās buik zat.
Volgens mij snap jij 'm niet. Die reels bij haar zoontjes zag je niet omdat die geen eicellen hebben.
aha, zo begrijp ik het beter. Mijn eerste reactie was misschien nogal kort door de bocht, je hebt gelijk. Jongens ontwikkelen als foetus natuurlijk ook geen zaadcellen. Dan nog vind ik het een vreemde reels, en dit heeft meer te maken met de reactie die Molly ook al gaf.
Maar er staat letterlijk: en je nu dus ook je toekomstige kleinkinderen draagt. Klopt gewoon niet.
Sowieso valt het nog maar te bezien of die dochter zelf ook kinderen wil, maar dat is mijn childfree-stokpaardje dan weer.
Haha, mijn kindje is er na eiceldonatie gekomen. Niks dat al āin mijn mama haar buik zat dusā, kind zou een rijdende auto uitspringen als ze haar oma ziet (om naar haar oma te rennen dus he)
Het is maar wat je graag gelooft
En of ze ze kan krijgen.
Dit story van Elise heb ik al eerder bij een Amerikaanse momma influencer gezien. Een namaaksel dus.
Beetje late reactie maar zal het niet beter worden zodra ze er echt helemaal wonen? Als de spullen uit Enzo zijn appartement er ook staan/hangen enz. Het is natuurlijk ook wel een groot huis. Ik vind het nu ook niet gezellig maar ik denk dat het over een tijdje er al wel beter uit gaat zien.
Mijn God die vader van Gio verteld gewoon doodleuk dat toen hij en zn vrouw (toen vriendin) een keer uit elkaar waren hij haar met de auto achtervolgde, zij op de fiets, en dat hij haar blokkeerde.
Ja maar dat is toch super romantisch, als iemand zoveel moeite voor je doet
(voor de duidelijkheid: dit is sarcastisch bedoeld)
Ik heb geen idee, ik ben benieuwd. Als je het zo ziet is de stijl natuur/beige/tijdloos en daar past al zijn prullaria niet echt bij.
Lekker geloofwaardig dat ze zegt dat dit misschien wel de enige keer is dat ze haar verhaal doet. 1000% dat dit niet de enige keer is en gok dat de kans ook heel groot is dat er een cursus/planner/etc gaat komen.
Correctie: En 1:1 coaching!
Ik heb op het punt gestaan om me aan te melden maar zoveel geld neerleggen en dan nog eens 10⬠extra voor de opgenomen versie hield me tegen. En ook wat voor meerwaarde gaat haar verhaal zijn in mijn leven. Ik ben lui, ik plan niet, heb geen discipline qua sporten, een gewone job in loondienst en een gezin. Ik wil wel graag me fitter voelen en gezonder leven maar dit lijkt me weggegooid geld (alsof je het überhaupt terug krijgt zoals ze zegt)
De ebooks zijn volgens mij completer en gewoon gratis te downloaden via haar site. @Pinky Is juist heel goed te doen met weinig discipline en een gezin. Dus ik zou die doorlezen als je geĆÆnteresseerd bent. Ik denk dat Cynthia er verder alleen haar eigen ervaringen aan toe voegt, maar ja, who fucking cares.
Voorheen waren die ebooks alles dat je nodig had, maar er staat niet meer dezelfde opdrachten en uitleg in als eerder. Ook dat is een betaalde cursus geworden (āde lazy fitgirl methode blijft altijd gratisā )
Maar de basis staat wel in die ebooks, namelijk het eetswitchen en labels leren lezen.