Ja de Dyson airwrap
Ik ben Bonnie’s laatste vlog aan het kijken en daarin eet ze een boterham met als beleg witte bonen in tomatensaus. Dit heb ik echt nog nooit iemand zien doen (ja Britten misschien), jullie wel?
Ja de Dyson airwrap
Ik ben Bonnie’s laatste vlog aan het kijken en daarin eet ze een boterham met als beleg witte bonen in tomatensaus. Dit heb ik echt nog nooit iemand zien doen (ja Britten misschien), jullie wel?
Ja, in GB is dit wel gebruikelijk, tenminste mijn oom doet dit heel veel.
Dit is op zijn tijd echt lekker haha
Dit eet ik zelf. Lekker met scrambled eggs.
Nu nog een gezichtscreme gespond krijgen
Onaardig
Als dit hier over Vera gezegd zou zijn waren de rapen gaar. Echt heel onaardig, zeg dan niets.
Onaardig zou zijn als ik had gezegd dat ze een bivakmuts gespond moet krijgen. Beetje gezichtscreme valt toch best mee.
Gekocht of is het spon?
En Tuur had van mij het dak op kunnen rennen met ‘de verwarming mag niet aan’ wat een maf. Beetje kou lijden thuis.
Hij is gymdocent toch? Dus weinig kantoor denk ik.
Maar de thermostaat niet aan ‘mogen’ zetten. Opbokken, echt waar. Je hoeft niet in hotpants en een tanktop in huis rond te huppelen maar over al je kleren nog je badjas omdat je anders loopt te vernikkelen zou ik voor passen.
Maar is dit echt zo dat het van hem niet ‘mag’ of is dit weer zo’n halve kaassouffle verhaal?
Ik ben ook altijd kritisch op Annemerel maar ik moet het hier wel even voor haar opnemen: zij draagt ALTIJD haar badjas in huis, dat deed ze al voor de energiecrisis. Dus ik denk dat het grapje over dat de verwarming van Tuurtje niet aan mag een beetje een eigen leven gaat leiden nu
edit:
Ja dit dus
Hahahah mijn eerste gedachte was ook ‘O dit gaat over de Satisfyer’ haha.
Maar toen zag ik wie het was en dacht ik terug aan de discussies en bedacht ik me dat het dan de Dyson moest zijn.
Nou zeuren over de airwrap werkte wel, want ze heeft m nu gratis gekregen
Op de een of andere manier lijkt het mij ook vrij sterk dat ze met een peuter de hele dag in 14 graden zitten thuis dus misschien is de verwarming niet aan een beetje een simplificatie van niet op 21 graden maar op 19. Ofzo. (maar wie weet)
Ik heb haar ook wel eens met een jas aan zien zitten in huis, maar dat was omdat ze dan weggeweest was overdag (en de verwarming dus uit had staan) en daarna in een koud huis terugkwam. Bij mij is mijn huis ook niet direct warm bij binnenkomst.
Nou dikke doei. Ik vind kou het ergste wat er is. Dan maar geen NY.
Ik denk ook eerder zoiets. Aangezien je Pip niet in haar skipak thuis ziet zitten
Denk dat ze gewoon een koukleum is. Ik kan me haar niet anders herinneren dan in badjas of dikke grote trui.
Maar… dan kan je kind later nooit vertellen dat ze toen ze 20,5 maand was een week in New York was en toen in een speeltuin in Central Park heeft gespeeld (en verder niks gedaan), dat kun je een kind toch niet aandoen!
Wij hebben Tado met een app. Ik kan per ruimte verwarmen en instellen. Als we naar huis gaan, zetten we de verwarmen aan voor de huiskamer. Kost wat, maar dat kost een Dyson ook.