Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Daarom heb ik ook geen kinderen :crazy_face:

3 likes

Stel je voor dat na gebruik van de Satisfyer je haar ook nog in model zit :joy: Ik zie een gat in de markt.

14 likes

Denk dat het deze is

Scheelt wel een hoop met nieuw, maar mij niet gezien.

Edit: en waarom niet wachten met een foto maken tot het schoon is?

29 likes

Haha ik dacht echt precies hetzelfde toen ik dit zag, wilde het ook komen posten. Lijkt me nog zoveel geld voor een gebruikte autostoel.

6 likes

Toch bijzonder dat Dyson besluit om Annemerel te sponsoren. Ze krijgt nog geen 1000 likes (m.u.v. zwangerschapsaankodiging) op haar foto’s. Haar hoogtijdagen als influencer lijken een beetje voorbij.

11 likes

Ze raden vaak ook aan om geen tweedehands autostoelen te kopen omdat je echt zeker moet weten dat er bv geen ongeluk mee gebeurd is en alles dus nog goed zit van binnen. Qua veiligheidsstandaarden.
Dat is met (motor)helmen ook zo dacht ik me te herinneren.

16 likes

Motorhelm moet je eigenlijk al weg doen als je hem een keer laat vallen en gaan officieel maar een paar jaar mee. Geen idee wie zijn helm daadwerkelijk wegdoet na 5 jaar, maar schijnbaar is het wel beter.

6 likes

T lijken zo op t oog gewoon wat schoenvegen die je er zo af kan poetsen maar waaaaaarom zet je zo n foto erop hahaha jezus, haal er ff een doekje over dan is 't volgens mij al meteen opgelost en kun je 'm prima voor 200 verkopen.

5 likes

Lijkt mij ook echt totaal niet lekker :stuck_out_tongue: Maar Bonnie is toch (half) Brits? Dus zal ze het daarom misschien wel gewend zijn om te eten.

2 likes

Huh sinds wanneer?
Of bedoel je volgens zo’n commerciële dna-test?

20 likes

Whahahaha ja dat is van die DNA test. Half Brits :joy:

2 likes

Ja en in van die stoeltjes zit een schuim wat na een paar jaar in zonlicht heel hard wordt en dan ipv de klap opvangt/absorbeert breekt, dus dan zijn ze niet meer veilig. Dacht dat dat ook iets van 5 jaar was ofzo.

2 likes

Hahah Wim en Til from england.

28 likes

Hoe trots ze erop was ook… Ik ga die video weer eens bekijken :joy:

2 likes

Hahaha oh sorry, fake news dan!! Ik moest inderdaad aan die vlog denken, heb daar in m’n hoofd wat anders van gemaakt :sweat_smile:

5 likes

Pas op voor die gil waarmee ze Wim onderhand doof schreeuwde.

4 likes

In een recente vlog van Bram benoemde hij dat ‘kringloopverhalen met Corrie’ hem benaderd had voor tips en tricks om wat meer bekendheid op youtube te krijgen, en sindsdien zie ik haar videos ook in mijn homepage verschijnen.
Is dat nou omdat ik zijn vlog heb gekeken, of heeft ze daadwerkelijk de tips toegepast dat ze nu meer zichtbaar is?
(Vind het overigens heel leuk en interessant hoe dit allemaal werkt en ik post dit niet om ‘shady’ te zijn of dat ik naar complotten aan t zoeken ben, voor t geval zo’n discussie losbarst)

6 likes

T kan zijn dat Bram een tag heeft gemaakt van haar naar in die video, of dat Corrie nu dezelfde soort tags gebruikt, dan wordt ze wat beter vindbaar.

2 likes

Vreemd genoeg heb ik ook altijd gedacht dat haar vader Brits was. Ik had nog nooit van die dna-test gehoord en volg haar niet actief dus ik vraag me af waarom ik dat dacht :joy:

2 likes

Dit is weer zo leuk. Kan ook echt rustig een uur kijken naar haar.

15 likes