Ja je hebt ook gelijk!
Ook mooi dat een persreis dan als een verzachtende omstandigheid wordt gezien. Het bevestigt voor mij juist de totale onzinnigheid.
Dan zeg je tegen het PR bureau dat je liever met de trein gaat en dan regelen ze een treinkaartje ipv een vliegticket, want ze boeken dat ticket heus niet voordat je hebt toegezegd. Is niet zo lastig en uiteindelijk gewoon een (absurde) keuze van de influencer om dan alsnog te gaan vliegen.
En wat betreft de vertragingen e.d., ik ben ook niet per se groot fan van Deutsche Bahn, maar ik ga meerdere keren per jaar en het gaat eigenlijk vaker goed dan slecht.
Ik dacht de re-launch van een lijn van Paulaās choice. Calm
Jeeeetje mina er is in dit topic ook Ôltijd wel wat te zeiken op Bonnie. Is ze haar gierige trekjes verloren⦠nu doet ze haar haar niet leuk meer!! Ontbijten sommigen hier elke dag met een glas azijn ofzo?
Bobbie
Vergeet haar lelijke zonnebril niet.
I love Vera maar die keuken⦠(ik woon er niet dus zij moet er blij mee zijn)
Ik vind het gezeik op andermans uiterlijk vooral erg Viva tbh
Daar doen ze niets anders dan lees nauwelijks nog op Viva want er wordt alleen maar gehaat op Debbie, Kyra en Michelle Bollen. Ik volg Mies en Kyra graag dus snap die enorme haat nooit zo goed maar heb het idee dat daar vooral onzekere meisjes achter zitten
Volgens mij moeten we van Vera ook niet te veel verwachten op dit vlak. Online lijkt het alsof haar grootste hobby geld uitgeven is (aan spullen die ze meestal niet eens nodig heeft). Dus dan vrees ik dat trein vs vliegtuig haar niet interesseert.
Ik vond het vooral interessant toen ze haar fast fashion (ik dacht Shein oid) aankopen ging goedpraten omdat ze naar eigen zeggen geen andere keuze had vanwege haar maat. Lijkt me überhaupt maar zeker met haar budget toch beetje onzin
Dus ze moet van Arnhem naar Schiphol om vervolgens naar Berlijn te vliegen. Lijkt mij niet heel erg efficiƫnt
Ik kom net tot de ontdekking dat het Viva forum nog bestaat. Ik was er echt van overtuigt dat toen het tijdschrift stopte, ook het forum opgedoekt was
Ze is met de auto naar het vliegveld gegaan. Maar kan maar zo dat ze naar dusseldorf is gereden. Is vanaf arnhem even ver.
Wat is er mis mee?
Huh, de Viva bestaat niet meer? Ik dacht op een of andere manier dat dat zoān hoeksteen van saaiheid was die gewoon voorgoed zou moeten blijven
Wauw Bonnie post een story met dat iemand haar gister gefilmd heeft toen ze met Nick op een bankje zat te spelen met een kat, āwant dat zag er cute uitā, creeeeepy
Nope, ze vertelt in de vlog dat ze in de auto naar Schiphol zit. Heerlijk omslachtig.
Ja helaas! Geen AnyBody meer.