Crave dit nu echt
Voor de oplettende lezer val ik in herhaling maar love hoe wholesome de groep rond Bonnie en Nick is
(dit zag ik vorige week ook zo bij een video van Eamon en Bec)
Om nog even in de sfeer van Bonnie te blijven: Heerlie! Het water loopt me de mond in…
Zo benieuwd naar wat jij van de ballen van de Ikea vindt!!!
Zo houden we de conversatie licht!
Evenveel ophef over Ter Apel als over de Ikea?
kon het nieuwe topic niet vinden maar gelukkig foef is thuis!!!1
Ik dacht dat Romy extreem goed ingelezen was als ‘dog mom’ maar ze lijkt wel verbaast te zijn hoe pittig het is. Een pup is gewoon enorm veel werk vooral die eerste weken kom je idd nergens aan toe. Ik hoop maar dat ie straks het verschil kent tussen waar ie allemaal op mag kauwen (slopen) nu en waar ie vanaf moet blijven. Mijn hond kent geen verschil tussen een schoen om te spelen of mijn nieuwe schoenen daarom gelijk die tip ooit van iemand aangenomen om dat niet te geven
Story is al verwijderd. Zal wel veel reactie op zijn geweest.
Soms wil ik goedbedoelde tips geven uit eigen ervaring maar die zal ze denk ik in overvloed krijgen dus ik zeg maar niks
Geen idee of mensen haar volgen maar hoju sara is overleden. Ze zat ook in de korea vlog van Safiya.
Ik volgde haar zelf niet echt, maar zag zo af en toe een filmpje. Ze had leukemie. Echt heel zielig.
Wat zei ze dan? Ik kan me namelijk best voorstellen dat het heel zwaar is. Je maakt je er natuurlijk een voorstelling van, je leest je in etc. Maar écht weten hoe het voelt is pas wanneer je hond er is. Of je kind Je weet van te voren niet hoe zwaar echt het kan zijn.
Is het een beetje de moeite waard om te kijken? De trailer zag er wel interessant uit.
Op zich wel. Er zit niet echt wat schokkends in (behalve dat Nikki nooit de volledige contract twv €50.000 kreeg omdat ze te brede heupen had).
Maar het kijkt lekker weg
wth
Je heupen zijn te breed, dus geen €50.000 contract voor jou. Jammer de bammer joh. Maarre we geven je wel een ander contract
Dat was ongeveer de strekking.
Iets in de strekking van hoe kapot ze was. En nog een verhaaltje erbij maar weet niet meer precies wat erin stond. Heel begrijpelijk idd. Ik had dat ook dus heel herkenbaar.
Na een paar weken trekt het vast allemaal weer recht en is het heerlijk genieten.
Edit; stond ongecensureerd verhaal Ipv een verhaal
Met een andere Nicky (?) die ooit had gewonnen was dit geloof ik ook zo. Ze was te dik
Nja of vooral niet van die achterlijke eisen stellen. Ik keek het als tienermeisje echt trouw, maar het was echt een mega toxic programma, alleen zag ik dat toen niet in. Maar het deed me wel wat als jonge meid en ik weet zeker dat ik niet de enige was. Het moest echt dun, dunner, dunst, en dan niet op een gezonde manier. Maar volgens mij is de modellenwereld nog steeds wel zo? Ze hebben nu dan wel plus size (wat een term ) maar ook daar moet het dan wel in de ‘juiste’ verhoudingen.