Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Niks gemist hoor.

6 likes

Ik vind al dat overmatig serieus nemen van een vrijgezellenfeest sneuer :smile:

9 likes

Crave dit nu echt

11 likes

Voor de oplettende lezer val ik in herhaling maar love hoe wholesome de groep rond Bonnie en Nick is

(dit zag ik vorige week ook zo bij een video van Eamon en Bec)

16 likes

Om nog even in de sfeer van Bonnie te blijven: Heerlie! Het water loopt me de mond in


6 likes

https://instagram.com/howcanimakethisaboutme

7 likes

Zo benieuwd naar wat jij van de ballen van de Ikea vindt!!!

6 likes

Wou dat minderheden zulke allies hadden als FF’ers die Bonnies recht verdedigen om haar vrijgezellenfeest in de IKEA te houden :heart:

21 likes

Zo houden we de conversatie licht!

6 likes

Evenveel ophef over Ter Apel als over de Ikea?

8 likes

kon het nieuwe topic niet vinden :worried: maar gelukkig foef is thuis!!!1

10 likes

Ik dacht dat Romy extreem goed ingelezen was als ‘dog mom’ maar ze lijkt wel verbaast te zijn hoe pittig het is. Een pup is gewoon enorm veel werk vooral die eerste weken kom je idd nergens aan toe. Ik hoop maar dat ie straks het verschil kent tussen waar ie allemaal op mag kauwen (slopen) nu en waar ie vanaf moet blijven. Mijn hond kent geen verschil tussen een schoen om te spelen of mijn nieuwe schoenen :joy: daarom gelijk die tip ooit van iemand aangenomen om dat niet te geven

7 likes

Story is al verwijderd. Zal wel veel reactie op zijn geweest.

Soms wil ik goedbedoelde tips geven uit eigen ervaring maar die zal ze denk ik in overvloed krijgen dus ik zeg maar niks

3 likes

Geen idee of mensen haar volgen maar hoju sara is overleden. :frowning: Ze zat ook in de korea vlog van Safiya.

Ik volgde haar zelf niet echt, maar zag zo af en toe een filmpje. Ze had leukemie. Echt heel zielig.

7 likes

Wat zei ze dan? Ik kan me namelijk best voorstellen dat het heel zwaar is. Je maakt je er natuurlijk een voorstelling van, je leest je in etc. Maar Ă©cht weten hoe het voelt is pas wanneer je hond er is. Of je kind :grin: Je weet van te voren niet hoe zwaar echt het kan zijn.

6 likes

Flashback naar HNTM 2013

8 likes

Is het een beetje de moeite waard om te kijken? De trailer zag er wel interessant uit.

5 likes

Op zich wel. Er zit niet echt wat schokkends in (behalve dat Nikki nooit de volledige contract twv €50.000 kreeg omdat ze te brede heupen had).

Maar het kijkt lekker weg

5 likes

wth :sob: :sob:

10 likes

Je heupen zijn te breed, dus geen €50.000 contract voor jou. Jammer de bammer joh. Maarre we geven je wel een ander contract

Dat was ongeveer de strekking.

7 likes