Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Iets in de strekking van hoe kapot ze was. En nog een verhaaltje erbij maar weet niet meer precies wat erin stond. Heel begrijpelijk idd. Ik had dat ook dus heel herkenbaar.

Na een paar weken trekt het vast allemaal weer recht en is het heerlijk genieten.

Edit; stond ongecensureerd verhaal Ipv een verhaal :joy:

6 likes

Met een andere Nicky (?) die ooit had gewonnen was dit geloof ik ook zo. Ze was te dik :sob::sob::sob:

4 likes

Ja, die had toen ook heel veel moeite gedaan maar op een gezonde manier ging dat gewoon niet. Gebeurde bij Ananda ook, best gek dat ze daar nooit op geanticipeerd hebben door mensen bij wie dat simpelweg niet kan niet meer mee te laten doen. Drie keer hetzelfde probleemā€¦

edit: ging eens googlen en Rosalie had dat ook, al de 4e

edit: Denk wel dat ze meiden die verder geen modellenwerk gedaan hebben niet kan gaan interviewen, was benieuwd naar het verhaal van Jildis die toen is gestopt omdat ze vond dat ze negatief werd neergezet over haar gedrag op een feestje. Maar ik zie op Linkedin dat ze nu belastingadvocaat is dus kleine kans dat ze dan opeens in zoā€™n video verschijnt.

5 likes

Nja of vooral niet van die achterlijke eisen stellen. Ik keek het als tienermeisje echt trouw, maar het was echt een mega toxic programma, alleen zag ik dat toen niet in. Maar het deed me wel wat als jonge meid en ik weet zeker dat ik niet de enige was. Het moest echt dun, dunner, dunst, en dan niet op een gezonde manier. Maar volgens mij is de modellenwereld nog steeds wel zo? Ze hebben nu dan wel plus size (wat een term :face_vomiting:) maar ook daar moet het dan wel in de ā€˜juisteā€™ verhoudingen.

9 likes

Mijn collega met maat 36 in tops en 38 in broeken was al plussize model. Dus dat slaat ook nergens op.

6 likes

Ik volg the female lead op Instagram en daar worden net ook echt de perfecte voorbeelden in stories gedeeld over bovenstaand onderwerp, vooral deze is echt zo triest:

https://instagram.com/stories/the_female_lead/2921555090192462113?utm_source=ig_story_item_share&igshid=YmMyMTA2M2Y=

(Begint met stukje Jessica Simpson, ik doel vooral op de jonge vrouw bij xfactor die verder gaat in de volgende story)

7 likes

Dit zijn absoluut niet de plussize maten. Het zijn vaak vrouwen die maat 44-46 zitten. Maat 38 valt onder curvy.

Ik denk overigens dat er veel meiden meededen aan HNTM die de ā€˜matenā€™ niet hadden. Het zijn meiden die niet lekker aan de bak komen in de industrie en dan deze weg proberen. Het brengt je alleen nooit naar succes. Hntm is wel echt het afvoerputje van de fashionindustrie. Meiden die dr ā€˜matenā€™ hebben en wel lekker aan het werk kunnen zouden er oprecht nooit aan meedoen. En als klanten weten dat je er aan mee hebt gedaan was je carriere meteen over. Er is er ooit 1 heel succesvol geweest maar doe heeft haar naam moeten aanpassen voordat ze carriere kon maken los van HNTM. Tamara heette ze geloof ik.
Het is dus meer schadelijk dan positief en echt puur alleen voor TV vermaak ten koste van onzekere meiden.

6 likes

En als klanten weten dat je er aan mee hebt gedaan was je carriere meteen over.

Uh Is dat zo? Er zijn toch wel wat bekende HNTM modellen: Kim Feenstra, Louiza Lammers, Sylvia Geertsen

7 likes

Loiza Lamers :rofl:

11 likes

Maar hebben die het ook echt gemaakt als model? Ik heb geen idee hoor, maar ik ken ze vooral van tv/showbizz en Kim bvb ook van reclames met die sieraden, wat niet per se past bij een topmodellencarriĆØre.

5 likes

En allemaal niet succesvol geweest internationaal. Zijn meer showbizz vrouwen geworden.

5 likes

Waarom was hun carriĆØre dan meteen over? Ben je meteen niet goed genoeg als je aan een tv-programma hebt mee gedaan?

4 likes

Vaak zijn de meiden/vrouwen die meedoen al niet ā€˜goedā€™ genoeg om de top te halen. Maar klanten vinden het ook gewoon een ordinair programma wat puur word gemaakt voor tv en niet om model te worden. Het fijne weet ik er niet van. Het enige wat ik weet is dat Tamara als ā€˜slijkhuisā€™ won en niet aan de bak kwam tot ze haar achternaam naar Wijenberg (of andersom) aanpaste, zich loskoppelde van haar hntm contract en ineens internationaal alle shows liep en echt carriere maakte.

8 likes

Ah ok. Dank je wel voor de uitleg! Leuk, hoe jij hier altijd meer vanaf weet door je eigen ervaringen.

5 likes

Patricia vd vliet is wel echt succesvol model en heeft ook meegedaan aan HNTM

3 likes

Klopt! Maar was geen winnares en was lang geleden. Zij heeft zich ook ontdaan van het hele hntm gebeuren. Was in een andere tijd dan de afgelopen 8-9 jaar

1 like

Ik kwam vandaag Co tegen en het voelde wel awkward om te doen maar ik heb haar maar even kort aangesproken en gezegd dat ik haar vlogs heel leuk vond. Ze reageerde super leuk!

20 likes

Vind het mega irritant dat al die youtubers die nu Tiktok ontdekt hebben hun Tiktokā€™s ook weer gaan delen via youtube. Die shorts. Daar is Tiktok dus voor. Mā€™n recommended staat soms vol met shorts van een youtuber.

19 likes

Laura Brijde is bevallen van zoontje Yulian!

https://www.instagram.com/p/CiQazltMvi9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

41 likes

Vind ik echt een mooie naam.
Vind haar altijd heel relatable en aardig (biecht: wel eens een dm gestuurd)

11 likes