Ik snap dat je met tiktok mee wilt/moet als influencer, maar Bonnie is zó cringey.
Als je een youtuber hoort zeggen: “vrijdag heb ik zó’n drukke dag, dat ik echt denk waarom doe ik mezelf dit aan. Eerst 's ochtends met een vriendin mee naar een winkel waar ze een prijs heeft gewonnen, dan met een andere vriendin lunchen, daarna naar m’n oma om pizza te eten en vervolgens ook nog eens 's avonds uit!!” Meid
Ik heb dit nu met die serie van Bram de Wijs. Ik heb geen idee waarom ik nog kijk maar hij is nu bezig met meer structuur in zijn leven. Dat betekent dat hij zo ongeveer midden in de nacht wil opstaan, want zijn wekker staat al om acht uur 's ochtends. Maar zoals je wel kunt begrijpen lukt het hem echt niet om elke dag zó vroeg op te staan. En daarna gaat hij heel rustig opstaan en nog een flinke wandeling maken, anders kan hij echt niet aan zijn dag beginnen.
En ja hier spreekt jaloezie haha, lijkt me echt heerlijk als dit je leven kán zijn. Maar hij stelt zich wel echt enorm aan.
Helemaal mee eens
En ook dat hij nu zo vroeg op staat, dat hij om 17u wel een dutje MOET doen
Nou ik zou niet zo jaloers zijn op Bram hoor. Hij heeft toch een dikke schuld? Volgens mij werkt dat influencer leventje juist helemaal niet echt voor hem als je het grotere plaatje dus bekijkt.
Volgens mij viel die schuld uiteindelijk wel mee en kan hij die bijna in een keer afbetalen door z’n toegenomen spon inkomsten en z’n eerdere spaargeld. Echt zuinig aan doet hij inmiddels ook al niet meer (geen judgment, maar ik bedoel meer dat de schuld-vlogs enzo over zijn en hij weer grotere aankopen doet zoals rij lessen, nieuwe apparaten, etc).
Deze verscheen net op mn fyp, ik denk dat ze van haar saaie imago af wil
Ik vind dit altijd zo apart… als vrouwen in een relatie wel met een andere vrouw mogen zoenen maar niet met een andere man. Alsof vrouw + vrouw niet als gelijkwaardig en dus geen bedreiging wordt gezien.
Al is dit nu invulling van mij want misschien zoent ze ook wel met andere mannen
Wat een leven. Ik zou ook wel elke dag een dutje willen doen, helemaal als ik om 16.00 een dikke inkakker heb op mijn werk.
Maar rondwandelen in New York is niet hetzelfde als in een willekeurige andere stad? Ik heb in NY ook vooral rondgewandeld (en veel lekkere dingen gegeten). Elke dag een andere wijk, er is zoveel te zien, echt fantastisch.
Ik vind het juist wel tof dat ze zich niet tegen laat houden door haar gezinssituatie om naar de plek te gaan waar zij blij van wordt. Je moet je plannen dan wel aanpassen, bijv s avonds op je kamer eten omdat je kind moet slapen. Ik zou dat zelf niet zo leuk vinden en wij kiezen op dit moment dan juist wel voor iets als Centerparks voor een paar dagen weg en daar vinden heel veel mensen óók weer wat van. Tsja. Laat ieder gewoon op zijn eigen manier van z’n vakantie genieten, vind het zo stom om daarop te gaan bitchen.
Nou als je zo’n dikke schuld hebt maar alsnog kan lanterfanten dan ben ik jaloers ja. Ik zeg trouwens niet dat hij helemaal niet werkt, maar hij heeft het wel goed voor elkaar.
En ik zou niet zo dom zijn om zo’n schuld op te bouwen dat is echt wel zijn eigen schuld.
Ja, volgens mij wel, in de laatste bespaar vlog dacht ik (maar ik ben wel vergeten wat het was - rond de 20.000 ofzo? Aangezien hij al 11.000 spaargeld had bij aanvang is dit nou ook weer niet zo’n heeeele onbetaalbare schuld).
Edit: toch niet. Hij zegt vandaag in de vlog dat het uiteindelijke bedrag nog niet zeker is.
Heeft inmiddels rijles dus volgens mij valt het nu wel mee met die schuld
Ik vind de vlogs van Hannah Ricketts echt altijd zo leuk om te kijken. Zij is hier vaker genoemd, en zij laat leuke plekken in Londen zien en haar food shops van M&S en Harrods zijn zo fijn om te zien. Aanrader!
En toch judge ik iedereen die naar de andere kant van de wereld gaat om naar een all inclusive resort met kinder muziek dag en nacht te gaan.
Sorry not sorry.
Omdat dat ook minder milieuvervuilend kan binnen Europa. Er is echt geen reden om naar zo’n resort te gaan en daar heel ver voor te vliegen.
Leven in een stad ergens anders als New York kan niet exact zo in Europa, dat is niet New York, maar die resorts zijn gewoon niet anders of minder ten opzichte van elkaar.
Ik zou beiden niet doen overigens, maar ik snap het verschil wel.
Maar dat is gewoon niet zo? Het is in Spanje anders dan in Dubai en in Dubai is het anders dan in Curacao.
Überhaupt dat je partner je vertelt wat je wel en niet “mag”
Hoe cringe ik dit ook vind, volgens mij heeft Bonnie altijd best wel in een keurslijf gezeten met een heel jong publiek en een super seksloos/braaf imago. Good for her dat ze dat nu lijkt af te schudden als dat niet (meer) bij haar past.
Jij vindt dat er geen reden is, de reden is dat degene die er naartoe reist daar van geniet van z’n vakantie. Dat lijkt me meer dan genoeg. Dat constante vergelijken en beoordelen wanneer iemand wel/niet mag vliegen is zo vermoeiend. Helemaal wanneer de uitkomst altijd is dat de vakanties die je zelf graag doet, wel het vliegen ‘waard’ zouden zijn en dat als een feit gepresenteerd wordt. Maar ja een snorkel vakantie naar het einde van de wereld recht lullen als milieu strijder is ook niet simpel @kika
Dat is mijn persoonlijke conclusie helemaal niet. Ik vlieg zelf niet en vind dat iemand geniet van zn vakantie ook helemaal geen reden genoeg meer, ik zeg alleen dat ik het verschil snap.
Ik veroordeel mensen die vliegen ook niet overigens, ik snap dat we allemaal andere principes en prioriteiten hebben.