Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Hahah Wim en Til from england.

28 likes

Hoe trots ze erop was ook… Ik ga die video weer eens bekijken :joy:

2 likes

Hahaha oh sorry, fake news dan!! Ik moest inderdaad aan die vlog denken, heb daar in m’n hoofd wat anders van gemaakt :sweat_smile:

5 likes

Pas op voor die gil waarmee ze Wim onderhand doof schreeuwde.

4 likes

In een recente vlog van Bram benoemde hij dat ‘kringloopverhalen met Corrie’ hem benaderd had voor tips en tricks om wat meer bekendheid op youtube te krijgen, en sindsdien zie ik haar videos ook in mijn homepage verschijnen.
Is dat nou omdat ik zijn vlog heb gekeken, of heeft ze daadwerkelijk de tips toegepast dat ze nu meer zichtbaar is?
(Vind het overigens heel leuk en interessant hoe dit allemaal werkt en ik post dit niet om ‘shady’ te zijn of dat ik naar complotten aan t zoeken ben, voor t geval zo’n discussie losbarst)

6 likes

T kan zijn dat Bram een tag heeft gemaakt van haar naar in die video, of dat Corrie nu dezelfde soort tags gebruikt, dan wordt ze wat beter vindbaar.

2 likes

Vreemd genoeg heb ik ook altijd gedacht dat haar vader Brits was. Ik had nog nooit van die dna-test gehoord en volg haar niet actief dus ik vraag me af waarom ik dat dacht :joy:

2 likes

Dit is weer zo leuk. Kan ook echt rustig een uur kijken naar haar.

15 likes

Oh mijn god, ik heb net haar blog over die reis gelezen (Annemerel in New York dus). Ze waren een hele week in New York en ze hebben letterlijk niets anders gedaan dan een beetje wandelen, een paar winkels bezoeken, met dat kind in de speeltuin gezeten en elke avond op hun hotelkamer eten?! Vlieg je daar serieus een week voor naar New York? Ook al ben je er al 10 keer geweest, er is daar zoveel te doen dat er toch meer mogelijk moet zijn dan dit? Ik ben echt flabbergasted…

15 likes

Iedereen moet natuurlijk lekker doen waar je zin in hebt op vakantie, maar ik snap dus ook echt niet waarom je zwanger en met een dreumes naar New York zou willen gaan. Ontbijten, wandelen, speeltuin, hotelkamer en repeat :sob:

7 likes

En ook nog eens aan de schijterij zijn. :face_with_spiral_eyes:

1 like

Voor veelteveelgeld kun je ook een week in een troosteloze centerparcs zitten met hetzelfde dagprogramma, doe mij dan maar New York

11 likes

Alsof er alleen die twee opties zijn? En ze zanikt ook nog eens de hele blog over hoe duur het allemaal is daar.
Voor de helft van het geld kun je een week in een stad in Europa gaan zitten waar je hetzelfde kunt doen, hoef je niet te vliegen en kun je de verwarming thuis af en toe ook eens aan zetten.

34 likes

Blijkbaar vindt zij new York zo leuk en geweldig dat ze dat er allemaal voor over heeft. Prima toch?

9 likes

Nou ja, ik mag toch hopen dat iedereen inmiddels weet dat vliegen nou niet bepaald goed voor de wereld is. Nou ben ik heus geen heilige en vlieg zelf ook af en toe nog, maar niet om ergens heen te gaan waar ik vervolgens alleen maar dingen doe die ik overal kan doen.

8 likes

Haha wow wat treurig dat je zelf naar de andere kant van de wereld gaat vliegen, en tegelijk een ander veroordeelt die hetzelfde doet. Enkel omdat je je eigen vakantie toch iets meer bijzonder vindt. Wat een mening is. Want rondlopen in New York kun je niet overal doen.

45 likes

Ohja, dat is idd precies wat ik bedoel!

Natuurlijk niet, maar alsof wij haar hier op andere gedachten gaan brengen door te zeggen dat ze voor deze vakantiebesteding niet naar New York hoeft te gaan.

3 likes

Ik verwacht niet dat ik haar op andere gedachten breng, ik spreek mijn verbazing uit over het feit dat iemand naar New York vliegt om vervolgens niks te doen wat je niet ook in elke willekeurige andere stad kan doen.

En @Freya prima dat jij dat treurig vindt, maar een vakantie waarop ik iets ga doen dat ik absoluut niet kan doen op treinafstand vind ik inderdaad bijzonderder dan alleen wandelen en winkelen wat ik ook gewoon in mijn eigen woonplaats kan doen, of waarvoor ik als ik daarop uitgekeken ben een trein kan pakken naar een andere leuke stad :woman_shrugging:t3:

18 likes

Ik snap je wel. Vind het ergens ook zonde. En dan ook nog de jetlag die je ervan krijgt. Voor veel minder geld zit je ook in Frankrijk, Berlijn, Barcelona, Rome… etc waar je ook genoeg te zien krijgt.

6 likes

Wat een arrogant geneuzel

16 likes