Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Überhaupt dat je partner je vertelt wat je wel en niet “mag” :roll_eyes:
Hoe cringe ik dit ook vind, volgens mij heeft Bonnie altijd best wel in een keurslijf gezeten met een heel jong publiek en een super seksloos/braaf imago. Good for her dat ze dat nu lijkt af te schudden als dat niet (meer) bij haar past.

7 likes

Jij vindt dat er geen reden is, de reden is dat degene die er naartoe reist daar van geniet van z’n vakantie. Dat lijkt me meer dan genoeg. Dat constante vergelijken en beoordelen wanneer iemand wel/niet mag vliegen is zo vermoeiend. Helemaal wanneer de uitkomst altijd is dat de vakanties die je zelf graag doet, wel het vliegen ‘waard’ zouden zijn en dat als een feit gepresenteerd wordt. Maar ja een snorkel vakantie naar het einde van de wereld recht lullen als milieu strijder is ook niet simpel @kika

21 likes

Dat is mijn persoonlijke conclusie helemaal niet. Ik vlieg zelf niet en vind dat iemand geniet van zn vakantie ook helemaal geen reden genoeg meer, ik zeg alleen dat ik het verschil snap.
Ik veroordeel mensen die vliegen ook niet overigens, ik snap dat we allemaal andere principes en prioriteiten hebben.

Er zijn zo veel metropolen zoals New York. Ik snap niet wat New York zo uniek maakt dat het :sparkles: een ongeëvenaarde experience :sparkles: is.

Verder moet iedereen lekker zelf weten of ze met een tent bij de buurman in de wei willen of wat dan ook. Het type vakantie van een ander veroordelen en je eigen vakantie naar dezelfde plek opeens een reis gaan noemen en er boven plaatsen vind ik zo arrogant. Ga wat vinden over het milieu aspect, dat is belangrijk.

3 likes
  1. Ik ben geen milieustrijder
  2. Als ik elk jaar of vaker naar de andere kant van de wereld zou vliegen heb je een punt, maar ik ga misschien 1x per 4-5 jaar met het vliegtuig ergens heen. Eén keer ver vliegen voor een unieke ervaring is toch echt niet hetzelfde als elk jaar naar NY om vervolgens daar dingen te doen die je ook dichter bij huis met de trein (bijvoorbeeld in London, als je per se je glossier lipgloss moet hebben) kunt doen
  3. Ik heb mijn vakantie nooit een reis genoemd, ik ga drie weken weg, geen maanden
6 likes

Haha je bent bijna een parodie op jezelf, nu mag een trip van drie weken ook al geen reis meer heten terwijl dat totaal niet het punt was, je gooit alle verheven klassiekers er in. Maar fijne vakantie alvast!

12 likes

Ben je ooit wel eens in New York geweest?

7 likes

Dat zei ik er in deze post alleen bij omdat andere mensen daar over begonnen :woman_shrugging:t3: En een vakantie van drie weken (en dan ook nog eens naar 1 plek) is toch ook geen reis?

3 likes

Ja ze heeft een goede dag qua spon, die glazen wand was ook al een barter :sweat_smile:

6 likes

Er zit een dikke levertijd op kinderwagens, zeker een gepersonaliseerde. Dus ze wist vorige week ook al dat ze deze kreeg.

Edit - zie nu op de Joolz site dat de levertijd wel mee lijkt te vallen. Maar toen ik vorig jaar in de winkel keek zou het weken duren, niet een weekje.

2 likes

Heeft een van jullie de nieuwe aflevering van Boos gezien? Gaat over iemand die heel erg ziek is geworden door een voedingssupplement van zo’n bedrijf dat van die supplementen subscripties aanbiedt. Ik weet niet zo goed wat ik van de uitzending moet vinden. Buiten dat ik dit soort bedrijven sowieso zorgwekkend vind door de verschillende claims die ze maken, vind ik het ook niet helemaal terecht om de volledige schuld en schadevergoeding bij dit bedrijf neer te leggen.

Het is wel echt bizar dat iemand zo ziek kan worden door een voedingssupplement en het is goed om mensen te waarschuwen voor eventuele gevolgen. Maar is het bedrijf in dit geval echt de schuldige?

3 likes

En dit is maar bij 1 persoon gebeurd (voor zover bekend)? Dan vind ik het ook heel vreemd. Sommige mensen vallen ook dood neer als ze een glas cola drinken (bij wijze van) maar dan is dat echt een enorme uitzondering op de regel.

6 likes

Ja het is ook gewoon een onderdeel van de spon om die vraag te stellen en zo veel meer engagement te creëren. Ze zijn zelf niet écht op zoek of benieuwd :joy:

1 like

Ik ben hem nu aan het kijken. Maar nog niet afgekeken want het is best een lange video.

Komt op mij over dat het bedrijf de disclaimers niet helemaal op orde had, maar desondanks, wat iemand in de comments ook zegt, als je allergisch bent voor pinda’s en jij eet een zakje borrelnoten en belandt in het ziekenhuis, is Duyvis dan de schuldige? Niet echt. Comments zijn ook vrij positief over dat bedrijf.

8 likes

Het is wel bekend dat dit ingrediënt leverproblemen kan veroorzaken. Daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan. Maar het is zeker wel een uitzondering op de regel ja, de meeste mensen hebben nergens last van.

Er zijn dus niet tientallen mensen die Boos gemaild hebben met dezelfde problemen. Ik gok dat er duizenden andere gebruikers zijn die nergens last van hebben. Vind de uitzending daarom een beetje dubbel.

5 likes

Op een zakje borrelnoten staat alleen wel een waarschuwing dat er pinda’s/noten in zitten.

11 likes

dat heeft ze goed en snel geregeld!

Ze zei vorige week dat ze graag een lekker kleurrijk en hysterisch exemplaar wilde, vind deze dan eigenlijk maar saai/rustig. Zeker in vergelijking met haar heerlijk kleurrijke huis.

8 likes

Klopt, dat zijn dus de disclaimers (/ingrediënten) die niet op orde zijn. Heb m afgekeken, vond het niet zo’n sterke BOOS als normaal.

5 likes

Wat werd er gezegd in die TikTok dan?

4 likes

Ja, anders had ik er niet zo’n stellige mening over gehad.

Ieder z’n ding maar ga dan ook niet oordelen over iemand die speeltuinen bezoekt. Dat kan inderdaad ook in Nederland maar shoppen, de hele dag aan een zwembad liggen en/of vreten kan ook hier. En bijna aangereden worden door taxi’s lukt ook prima dichterbij huis.

2 likes