Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Aan de ene kant vind ik dat ze de disclaimers erbij moeten zetten maar aan de andere kant had zij na het lezen van een disclaimer alsnog niet geweten dat ze er last van zou kunnen krijgen.

Ik vind ook dat Boos had moeten adviseren om überhaupt niet zomaar klakkeloos supplementen te slikken en dat heel veel supplementen sowieso zinloos zijn en niet werken. Dus dat je gewoon je geld weggooit terwijl je beter wat meer fruit en groente kunt eten of een bezoekje kunt brengen aan je huisarts.

Sowieso heb ik echt een allergie voor orthomoleculaire therapeuten dus ik vind het wel goed dat zo’n bedrijf negatief naar voren komt

7 likes

Ik vind dit best een beetje flauw worden, we weten nu inmiddels wel dat ze anders/kariger eet dan anderen.

11 likes

Hahahah gatverdamme

9 likes

Van wie is deze story? Ik loop een beetje achter sorry

2 likes

Willemijn gok ik? Ik heb geen insta maar gaat vaak over haar eten hier

5 likes

Vind t wel lekker klinken

5 likes

Is dit een oogtest? Want ik zie parmazaan :eyes:

2 likes

Ja, ik ook, wel drie flintertjes!

4 likes

Als het er niet bij stond viel het me niet eens op.

4 likes

Zou je die 3 flintertjes uberhaupt proeven? Homeopatische dosis.

7 likes

Ik ontvolg dit soort mensen omdat ik te jaloers ben. Misschien de reden dat ik bijna geen influencers meer volg💩

4 likes

Microdosing parmezaan

59 likes

Dat proef je wel hoor, het heeft zo’n sterke smaak dat een klein beetje al wat doet. Dat vind ik nou net het handige van Parmezaanse kaas.

7 likes

Ik riep hardop: Oh nee!

5 likes

Schappelijk

6 likes

sorry maar Conor in deze video… :hot_face: :sweat_drops:

3 likes

Ja! En ik vind het zwaar overrated, net zoals Curaçao.

4 likes

Hahaha ja dat kan hé gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde.

2 likes

Ik kom net een video van Bonnie tegen op tiktok en ik cringe zo hard :sweat_smile: ze gaat uitleggen hoe zij en haar vrienden bepaalde woorden gebruiken op de ‘verkeerde’ manier, maar het zijn woorden die iedereen volgens mij wel eens op die manier gebruikt. De comments die ze krijgt zijn ook in de trant van ‘boomer’

10 likes

Die zag ik gister ook en kon alleen maar denken dat dr inspiratie echt op is. Soms denk ik ga wat anders doen, het komt niet meer over alsof ze t leuk vind.

6 likes