Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zou je die 3 flintertjes uberhaupt proeven? Homeopatische dosis.

7 likes

Ik ontvolg dit soort mensen omdat ik te jaloers ben. Misschien de reden dat ik bijna geen influencers meer volgđŸ’©

4 likes

Microdosing parmezaan

59 likes

Dat proef je wel hoor, het heeft zo’n sterke smaak dat een klein beetje al wat doet. Dat vind ik nou net het handige van Parmezaanse kaas.

7 likes

Beste forummers,

Er is geen makkelijke manier om dit nieuws te brengen, dus ik doe het maar gewoon: Conor en Brittany zijn uit elkaar. Niet alleen dat, maar Conor en zijn nieuwe vriendin zijn monogaam en Brittany en Bridgette zijn ook niet echt poly meer.

Hierbij hef ik de belangenvereniging Conor & Brittany Nederland op. Jullie contributies voor de rest van het jaar worden binnenkort teruggestort. Ik dank jullie voor de jaren steun, we zullen het doldrieste acrobatische seksduo nooit vergeten.

57 likes

Ik riep hardop: Oh nee!

5 likes

Schappelijk

6 likes

Klopt maar de partijlijn was dat ze gewoon een ander soort relatie hadden!! Je moest niet denken in ‘aan’ en ‘uit’! Maar achteraf was daags na de ontmoeting met Bridgette al duidelijk dat Brit niet meer wilde :joy:

6 likes

sorry maar Conor in deze video
 :hot_face: :sweat_drops:

3 likes

Ja hij is gewoon wel een hottie vind ik. De enige onfortuinlijke fase was toen hij zijn baard had afgeschoten en een billenkin bleek te hebben :broken_heart:

9 likes

Ja! En ik vind het zwaar overrated, net zoals Curaçao.

4 likes

Hahaha ja dat kan hé gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde.

2 likes

Ik kom net een video van Bonnie tegen op tiktok en ik cringe zo hard :sweat_smile: ze gaat uitleggen hoe zij en haar vrienden bepaalde woorden gebruiken op de ‘verkeerde’ manier, maar het zijn woorden die iedereen volgens mij wel eens op die manier gebruikt. De comments die ze krijgt zijn ook in de trant van ‘boomer’

10 likes

Die zag ik gister ook en kon alleen maar denken dat dr inspiratie echt op is. Soms denk ik ga wat anders doen, het komt niet meer over alsof ze t leuk vind.

6 likes

Rip Bonnie

19 likes

Volgens mij heeft ze Sarah er ook mee ingetrokken, die begint gelijk goed met een sound die maanden geleden viral was :smiling_face_with_tear:

10 likes

Nou na “dag in het leven van een dertiger” part 300 is toch wel duidelijk dat de inspiratie op is😜

5 likes

haha zo tenenkrommend :cry:

1 like

Wowww die tiktok van Bonnie is inderdaad wel een dieptepunt zeg.
“Deze is echt HEEL leuk om te zeggen, ‘stoer’ als je het juist niet stoer vind!!”

Wat in de cringe?

Hoe ze ook continu bitchy reageert op mensen die het ook cringe vinden😂
Soms maakt ze zelfs daar content van, de “haatcomments”.

8 likes

Mijn God die reclame post van Lotte. Heel charmant ongesteldheidsbroeken aanprijzen in je gore witte sokken.

5 likes