Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Mijn God die reclame post van Lotte. Heel charmant ongesteldheidsbroeken aanprijzen in je gore witte sokken.

5 likes

Overdrijven is ook een vak zeg

48 likes

Die sokken zijn toch gewoon schoon? Schaduw heet dat.

10 likes

Ja precies, of door het filter
niks goors aan

6 likes

https://www.tiktok.com/@bijbonnie/video/7209364140471700741?_t=8aaDlAMGZdd&_r=1

7 likes

Bobbie :skull:

21 likes

Ohhhhh het is nog erger dan ik vreesde. Hoe kun je dit opnemen, hoe kun je hier zelf naar kijken en hoe kun je dit online zetten zonder schaamte? Is zij 13? Wat erg dit

11 likes

Er staan een paar van zulke comments tussen:

En hier moest ik wel om lachen haha. Ze vroeg zelf of we een deel 2 willen en iemand geeft antwoord op de vraag :stuck_out_tongue:

36 likes

Ik had het later toegevoegd! Ik vind het echt grappig haha :laughing: Dan wil je ook alleen maar horen wat je leuk vindt.

6 likes

Sick stoer filmpie dit.

Verschrikkelijk.

11 likes

Even wat anders: Romy deelde laatst dit en ik vond het echt heftig om te lezen joh. Doorgezaagde poten :disappointed_relieved: Ze is er niet op terug gekomen volgens mij. Zal het dan slecht nieuws zijn geweest of zal het nog komen? Echt sneu voor die hond.

3 likes

Ze is er wel op teruggekomen. De operatie is zo goed gegaan als maar kan. Die hond moet nog even verder helen en nog een paar weken rustig aan doen maar is verder ok.

(Idioot om zo’n type rashond te fokken/aan te schaffen maar ok.)

5 likes

Oh toch wel! Gelukkig maar voor hem.

Eens! Echt absurd.

4 likes

De grap is ze is zo in to tiktok maar heeft niet door dat gen z “millenial” post onder tiktoks die het net niet zijn.

14 likes

Ik word er vooral fucking moe van dat er constant zo’n onderscheid wordt gemaakt tussen boomers, millennials en gen z en dat dit vooral door gen z voortdurend benoemd moet worden, echt give it a fucking rest

58 likes

Oh ik ken juist alleen maar millenials die het er continu over hebben. Verder met je eens hoor, want boeien :yawning_face:. Maar het is niet alleen gen z haha

5 likes

Ik ben zo blij dat ik in mijn werk zonder al te veel publiek de plank kan misslaan. Lijkt me echt kut als je iets maakt waar iedereen dan zo op gaat zitten bitchen. Maargoed dat hoort bij het vak natuurlijk.

3 likes

Ik vind die eerste paar voorbeelden van rip en sick en stoer wel grappig (en zeg ik zelf ook) maar dat zijn hele andere voorbeelden dan die kattenstand? Dat zijn gewoon eigen bedachte uitspraken en niet dingen die ‘alleen zij’ verkeerd gebruikt

11 likes

Zijn er daadwerkelijk mensen die (al langere tijd) in Rotterdam wonen die Dirk zeggen ipv Bas?

4 likes

Ik ken/ hoor niemand die dit doet. Lees het alleen op het forum. Heb ook geen idee wie waarin valt.

4 likes