Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja vind ik ook, ze maakt saaie content. Maar wel mooi om te zien hoe haar merk steeds groter wordt.

5 likes

‘de laatste jaren zijn we met zijn allen rijker geworden en is de armoede aan het afnemen’

hahaha deze vrouw is zo toondoof, wat een gek

21 likes

Ik vraag me echt af waarom zulke mensen zich zo afsluiten voor de realiteit. Ik stel me dan echt zo voor dat zo’n vrouw wakker wordt met allemaal nieuwsberichten over oorlog en ellende en dat ze dat dan naar rechts swiped en dan doet alsof dat niet bestaat en vervolgens haar dag begint als een soort teletubbie.
“Nu gaan we allemaal gezellig doen en lekker rijk zijn”.

15 likes

Ja jammer hè? Ik vond haar voorheen echt leuk om te volgen.

4 likes

Ik ben gelijk geblokkeerd door CC toen ik een bericht stuurde over bovenstaande. Dan vraag ik mij ook altijd af hoeveel van die volgers echt zijn als je dat binnen 10 minuten kan doen. En nee ik volg haar niet maar werd te giftig van deze stories.

5 likes

Licht en liefde voor jou meis :heart:

5 likes

Ze loopt ook weg voor discussies. Dan gaat ze even een appelsapje halen als het te ongezellig wordt. Dus staat er sowieso niet voor open dat haar ideeen gechallenged worden

11 likes

Ze heeft hem voor max een periode gehuurd & hij was weer verhuurd vanaf nu, volgens mij

2 likes

Ik vind Teske’s Turkije vlogs echt leuk om te zien. Jammer dat ze Zeki zo in beeld brengt maar ik moet bekennen dat zij weinig fout kan doen bij mij, ookal ben ik daar echt wel op tegen. Ik vraag me trouwens af of ze hem ook Turks leren.

5 likes

De nonchalance van Teske over het in beeld brengen van hem valt me inderdaad enorm tegen ja. Dat Mascha het nu ook niet meer doet en zij zich er zelfs daar niks van aantrekt vind ik al helemaal bijzonder (dit lijkt me toch een invloed die Mascha op haar zou kunnen hebben). Maar inderdaad, ook ik blijf kijken. Een verschil met andere ‘mommy’s’ vind ik ook wel hoe positief ze hem stimuleren en dat ze eigenlijk alleen dat laten zien. Behalve dan het slaap-gedeelte. Maar dat was ook wel alleen hun zelf laten zien en wat het met hen doet en niet het kind zelf. En sws een struggle van de meeste baby’s en (nieuwe) ouders. Jeetje, ik betrap mezelf echt elke keer op het goed praten dat ik er naar kijk. Das niet echt een goed teken :tired_face:.
En voor het Turks deel: ja, leren ze hem. Mert’s moeder spreekt alleen maar Turks tegen hem en Mert ook veel. Heeft ze ooit benoemd op geloof ik Instagram. En je ziet in de vlogs ook dat Teske gelijk ook het een en ander oppakt en bij Z stimuleert.

16 likes

Oh wat leuk! Ja ik heb ook weinig interesse in kinderen überhaupt maar alsnog blijf ik inderdaad kijken omdat ik ze ook gewoon zo’n leuk, positief gezin vind.

3 likes

Ik vind er echt geen hol meer aan, haar video’s. Stuk voor stuk vlogs over haar kind.

20 likes

Ik kijk door deze reacties een vlog van haar en naam van haar kind staat ook gewoon vol in de titel. Lijkt me idd onnodig om dan hier af te korten.

1 like

Eerlijk gezegd twijfelde ik ook. Maar ik probeer toch de strohalmen te pakken die ik kan. Gewoon voor mezelf om het een beetje moreel te verantwoorden. Slaat misschien nergens op. Maar ik geloof dat het nog steeds zo is dat wanneer iets veel genoemd wordt, het meer wordt aanbevolen/hoger in de zoekresultaten komt. Dus denkt dat engeltje in mij: 1 keertje minder is 1 keertje minder.

13 likes

Vind het ook wel netjes van je hoor. Het is geen veelvoorkomende naam dus als dat kind zichzelf later googelt, hoeft ie hier toch niet allerlei dingen over zichzelf of zijn ouders te lezen. Nou valt dat over Mert en Teske altijd wel mee maar alsnog.

7 likes

oh lol dat is niet eens in me opgekomen

4 likes

Maar Mert en Tekse komen wel vaker voor qua namen toch? Plus bij hun zullen er vast een heleboel andere hits eerst komen en dan pas dit forum. Naja ik weet t ook niet. Vond het wel netjes

4 likes

Als we Tekse typen dan is het moeilijker te vinden :rofl:

28 likes

Dulce Candy is weer terug maar met totáál andere video’s. (Spoiler: Ze heeft het licht gezien) Heb me nu officieel ‘unsubscribed’ en het is toch het eind van een tijdperk.
Mocht ik ooit ook het licht gaan zien kan ik me natuurlijk altijd weer abonneren! :dizzy:

3 likes

Wooow wie keek er vroeger ook de video’s van charlieissocoollike? Ik zag dat op instagram dat hen zich nu identificeert als she/they!

28 likes