Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Jeetje wat prachtig

16 likes

Wat een mooie teaser! Ik wist niet dat dat kon van een bruiloft :sweat_smile:

11 likes

Haha oh ik hou dr echt van. Net ook hun bruiloftsvlog gekeken en zo hard om gelachen.

4 likes

Hahah de vlog vond ik ook leuk, vooral dat shot om 4 uur 's nachts

10 likes

Haha ja het gaat er veel over maar heel eerlijk vind ik t echt heerlijk om te kijken allemaal, het is ook zo’n life event dus ik snap dat bonnie er zelf nog helemaal vol van is.

19 likes

Love you Mariott, we do😂

Vond het vet grappig om te kijken. Ook dat ze zo zenuwachtig zijn, vet cute.

14 likes

Zo sneu voor die vader zeg, dat je twee keer een partner verliest

14 likes

Ik kwam net dit tegen (eens trouwens), dus ik ging dr stories ff bekijken

Maar die zijn nog erger. Ze betaalt letterlijk 500 euro per nacht om daar te kunnen wonen en dat vindt ze nog eerlijk ook, ‘want dat is gewoon de markt en hoe het werkt hier’ LOL

18 likes

wow ik word zo agressief van deze vrouw

23 likes

Als ik ooit iemand tegenkom die begint over een ‘money mindset’ krijg ik opeens een telefoontje dat er iets heel ergs in de familie is gebeurt en dan zie ik die persoon daarna nooit weer.

21 likes

Ik kan haar stem al echt niet uitstaan gewoon. Maakt niet eens uit wat ze zegt :hear_no_evil:

7 likes

Ik heb dit dus ook. Zij is echt mijn ultieme irritainment. Begrijp écht echt niet dat mensen cursussen bij haar afnemen.

16 likes

Ja dit vind ik nog irritanter zelfs dan de shit die zij uitkraamt. Dat mensen dit daadwerkelijk inspirerend vinden :face_vomiting:

9 likes

Een witte vrouw die over geld lult en ook nog eens een Gooische kaknaam heeft. Klinkt ijzingwekkend maar in de werkelijkheid is dat precies waar heel veel mensen interesse in hebben.

7 likes

dit stukje op haar LinkedIn hahahaha

24 likes

Als je alleen al 15.000 huur per maand betaald voor je huis, leef je ook best in een bubbel denk ik. Moneyzzx mindset.

10 likes

Haha hoezo couchsurfing.com vermelden op je linkedin? Wat random, lijkt wel spon.

14 likes

Told you all. Ik kan echt niet rauwig zijn over dat mislukte huwelijk. Verschrikkelijk mens, knettergek.

Medelijden met die geadopteerde hond wel.

42 likes

Pfff ik vind Yara Michels zo’n sell-out geworden. Alleen maar saaie ads (tot aan fotoboeken aan toe) met haar baby in de hoofdrol… Terwijl ik haar altijd heel hip, authentiek en maatschappelijk betrokken vond.

19 likes

Ja, je moet gewoon een cursus doen van een influencer. Kom op, doe er wat aan! Ook jij kan binnenkort op een sponreisje naar Ibiza.

10 likes