Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zij kwam gisteren ook in mijn aanbevolen. Ik vond een ander filmpje van haar grappig, waarin ze aangaf dat het in Amerika onbeleefd is om met boodschappen langs iemand te ‘sneaken’ als diegene heel lang ergens voor staat :sweat_smile:

9 likes

Vind haar videos leuk, als ik haar voorbij zie komen klik ik er wel altijd op. Ik vind het zo grappig om te zien hoe “wij” zijn door de ogen van expats.

12 likes

Stunning! :heart_eyes:

7 likes

Off-topic, maar ik kwam hier achter toen ik 8 weken zwanger was en op vakantie was in Thailand en cravings had naar een pistoletje smeerkaas :smiling_face_with_tear:.

12 likes

wil geen sjw zijn maar dat woord is een slur toch? ik weet dat t een programma is (en dat jij het waarschijnlijk niet zo bedoelt) maar ik denk dat t eigenlijk best beledigend is om dat zo te zeggen

7 likes

Wat heeft Robbert Rodenburg in hemelsnaam aan???

https://www.instagram.com/p/Cja4LgUjwdR/?igshid=MDJmNzVkMjY=

13 likes

Een prachtige red carpet outfit. Je zou maar niet een standaard suitsupply pak aanhebben🙄

22 likes

Nou waarom zo’n defensief antwoord? Ik vind het niet lelijk maar vraag me oprecht af wat het is??? Ik snap gewoon niet hoe het zit en wat het moet voorstellen. Nog nooit gezien.

15 likes

Ik vind het er uitzien als een kogelwerend vest.

54 likes

Nouuuu het leek niet op oprechte verwondering maar goed

@Hectometer ik heb er geen verstand van maar vind het hem goed staan

2 likes

De polderversie van de Vuitton harnesses die 3 jaar geleden veel voorbij kwamen:
image

35 likes

Ik vind het ook tof!!!

2 likes

Die pup van Romy is wel een sloper volgens mij. Net een nieuwe Jeans alweer een gat erin. Ik zou daar zooo van balen als ik wat nieuws koop en het is binnen een dag al weer gesloopt pfff maar ja zij vindt het blijkbaar wel grappig :joy:

6 likes

Ik vind het wel tof maar het is idd niet mooi gemaakt.

2 likes

Ik kijk nu voor de tweede keer een afl Goudhaantjes, die gesponsorde onzin met Daan (de enige normale gast), Tobias om wie ik wel kan lachen en Jasper. Jezus dat is toch een domme irritante vent. Hij was in Expeditie al vervelend maar ik denk dat dit echt op slaande ruzie gaat uitlopen tussen Tobias en Jasper :joy:

7 likes

Haha ik vind het zo mooi hoe Jasper altijd random dingen de schuld geeft wanneer hem iets niet lukt.

6 likes

Hahaha ik heb expeditie niet gezien maar hij valt toch best mee? Vind m wel relatable eigenlijk haha met dat overal altijd maar halve inzet geven, niet voorbereid zijn en overal een beetje doorheen fladderend. Maar misschien zegt dat veel over mij.

Ik vind zijn en Tobias dynamiek juist leuk, vind Daan altijd de minste. Vond dat hele The Dean ook niet zo’n succes, hij is wel prima als lacher zo tussen Jasper en Tobias maar er komt weinig vanuit hem vind ik.

10 likes

Ik kan daar echt slecht tegen hahaha, maar ik kan gewoon weinig van hem hebben denk ik.

Edit @Zemraluani ja de interactie is wel grappig! In expeditie was hij gewoon een beetje een whiney bitch vond ik (van wat ik me herinner)

4 likes

Ja ze lijkt het zelf geen probleem te vinden maar ja die hond maakt straks geen onderscheid tussen wat kapot kan en wat niet lijkt me. En leer dat maar eens af…

10 likes

Tsja, als je dat gedrag alleen maar filmt en ‘hihi-haha-t’ in plaats van corrigeert, is dat inderdaad het resultaat…

6 likes