Absoluut en ik heb nog steeds de gewoonte om bij liedjes die ik heel leuk vind te denken OMG DIE MOET OP MIJN BRUILOFT (ben al wel getrouwd zonder muziek of een heel uitgebreide ceremonie dus is echt een vreemde fantasie).
Nog steeds niet mn droom… Daarom gaan we ook gewoon op dinsdagochtend ff naar t stadhuis, haha
Wat had Monica een wanstaltige jurk aan bij het Televisier gala
My big fat gypsy wedding is er niks bij
En was die jurk die Brit & Brit aanhadden nou afgesproken of echt per ongeluk? Lijkt me echt zo’n vooropgezet plannetje om aandacht, want het is wel heel toevallig dat naamgenoten dezelfde jurk toevallig aanhebben. Niet dat het belangrijk is
Haha ieder ander persoon zou eruit zien als een kerstbal in die jurk maar Monica kan het hebben
Ik vond het net leuk, haar haar kon anders bij deze outfit. Zo veel mannen met slechtzittende pakken, dat is niet normaal.
Ik vond het idee van de jurk prima maar de pasvorm… de handschoenen (dus niet de mouwen) waren te groot, die te dunne bandjes die dan ook nog eens niet mooi aansloten door haar grote borsten en die open(?) rug. Echt jammer
Haar en make-up juist wel super mooi en ingetogen (tegenover de hysterische jurk)
Haha ik zit deze video te kijken en realiseerde me niet dat sommige dingen typisch Nederlands zijn. Ik dacht van Smeerkaas dat ze dat wel zouden kennen eigenlijk.
Zij kwam gisteren ook in mijn aanbevolen. Ik vond een ander filmpje van haar grappig, waarin ze aangaf dat het in Amerika onbeleefd is om met boodschappen langs iemand te ‘sneaken’ als diegene heel lang ergens voor staat
Vind haar videos leuk, als ik haar voorbij zie komen klik ik er wel altijd op. Ik vind het zo grappig om te zien hoe “wij” zijn door de ogen van expats.
Stunning!
Off-topic, maar ik kwam hier achter toen ik 8 weken zwanger was en op vakantie was in Thailand en cravings had naar een pistoletje smeerkaas .
wil geen sjw zijn maar dat woord is een slur toch? ik weet dat t een programma is (en dat jij het waarschijnlijk niet zo bedoelt) maar ik denk dat t eigenlijk best beledigend is om dat zo te zeggen
Wat heeft Robbert Rodenburg in hemelsnaam aan???
https://www.instagram.com/p/Cja4LgUjwdR/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Een prachtige red carpet outfit. Je zou maar niet een standaard suitsupply pak aanhebben🙄
Nou waarom zo’n defensief antwoord? Ik vind het niet lelijk maar vraag me oprecht af wat het is??? Ik snap gewoon niet hoe het zit en wat het moet voorstellen. Nog nooit gezien.
Ik vind het er uitzien als een kogelwerend vest.
Nouuuu het leek niet op oprechte verwondering maar goed
@Hectometer ik heb er geen verstand van maar vind het hem goed staan
De polderversie van de Vuitton harnesses die 3 jaar geleden veel voorbij kwamen:
Ik vind het ook tof!!!