Dulce Candy is weer terug maar met totáál andere video’s. (Spoiler: Ze heeft het licht gezien) Heb me nu officieel ‘unsubscribed’ en het is toch het eind van een tijdperk.
Mocht ik ooit ook het licht gaan zien kan ik me natuurlijk altijd weer abonneren!
Wooow wie keek er vroeger ook de video’s van charlieissocoollike? Ik zag dat op instagram dat hen zich nu identificeert als she/they!
Oh wow ik ben meteen ook even gaan kijken op insta, maar leuk voor haar! Ik was vroeger ook altijd trouwe kijker en had ook wel een crush op haar. Ik vond sowieso die londen kliek super cool, hahah. Ik was wel benieuwd of ze nog samen was met die Emily (?), maar ze heeft nog wel dezelfde kat.
Hahaha ik had ook echt zo’n enorme crush op haar. Ook helemaal bedenken dat ik toevallig tegen zou komen als ik eens als toerist in Londen was, lol. Heb ook echt veel naar haar muziek geluisterd vroeger.
Was ook fan van de Londen kliek, al dimde dat behoorlijk in toen alle shit over Alex Day bekend werd. Ik volg Lex Croucher ook nog steeds, maar die is wel een van de weinigen die nog van die tijd over is gebleven.
Aagw charlie vond haar videos zo leuk.
Oooo ik kan me alleen nog herinneren dat ik ooit een video zag op het kanaal met Engels/Amerikaanse woorden uitspraak en dat ik dat zo grappig vond.
Ah ik wil even de amerika vlogs van Iamtheknees promoten hier🙌 Dit is de nieuwste, maar ik heb vanaf het begin gekeken. Zij is zo’n positivo! Dat haat ik normaal haha, maar heb nu echt een paar keer moeten lachen.
De vorige keer onderweg naar een ghosttown, vet heftige weg in het donker. Ze zijn dus in death valley met/na een mega regenbui op de keiharde droge grond natuurlijk met floods. Zegt ze “ooh zo mooi en heel uniek”, terwijl hij het best eng vind volgens mij🥲🫣
Als iemand zo’n beginfoto kiest en al die teksten erbij als clickbait dan kijk ik meteen al niet meer. Zo’n hekel aan dat overdreven gedoe🫠
Ja totdat je dr zegt dat het niet oke is om een bepaald geluid voor dr tiktoks te gebruiken. Want dan blokkeerd ze je.
Vond haar vroeger in de video’s van rutger altijd wel leuk maar ik trek haar ‘natte T’ accent echt niet.
@Soy.peor heeft ze jou daarom geblokkeerd of?
Jaa ze verwijderde de kritische reacties toen.
Oh ik heb geen idee waar dit over gaat? Ik heb geen tiktok.
Ik wilde alleen maar een paar leuke vlogs delen😅
Heel stom maar ik kan haar sinds die Tiktok “rel” echt niet meer kijken
Ik heb ook geen tiktok maar @Soy.peor of @Hejira wil 1 van jullie dit vertellen? Ik snap dat dit soort berichten heel vermoeiend zijn maar ik kan het iig vragen l.
Op tiktok kan je geluidsfragmenten onder videos zetten haha. En toen was er een geluidsfragment van die aflevering van boos over sexueel misbruik. Zij gebruikte dat fragment om er een jolige reclame van te maken en als hastags gebruikte ze marco borsato enzo om meer likes te krijgen.
Toen mensen daar wat van hadden gezegd verwijderde ze die comments. En toen mensen door bleven gaan ging ze er tegen in en verwijderde weer alles en blokkeerde ze mensen.
Ze gebruikte het drama rondom the voice in haar tags om haar tiktoks (die er niks mee te maken hadden) te promoten en toen ze erop aan werd gesproken zei ze dat ze trending tags gebruikt om haar videos te promoten en verder werden alle kritische comments verwijdert.
EDIT: wat soy zegt
Whut? Oh no dat vind ik wel heel heftig en /cool idd. Beetje clickbait ofzo, whatever, maar dit is echt niet ok
Had jij vroeger al het idee van, mijn droom is om te trouwen! leek het jouw droom om later te gaan trouwen?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik heb zo’n haat er tegen en mn eigen ouders zijn niet eens gescheiden maar dit is toch zo vreselijk truttig achterhaald. What.
Oja oops verkeerde topic
Nou, niet m’n droom ofzo maar ik ben wel al 10 jaar getrouwd