In de fomo show was jasper ook al zo’n vreselijk irritant mannetje. Hij denkt ook dat ie alles kan en faalt vervolgens overal in ugh echt. Wat een clown.
Wat een prachtige trouwvideo van Bonnie en Nick!
Nou ik kwam indd ook hierheen om dit te posten. Echt super mooi, en ik moest hardop lachen toen Bonnie die Feyenoord grap maakte
Ziet er allemaal zo down to earth en echt uit, echt heel mooi
ik kon echt niet luisteren naar die video, met die plakbek van nick. je hoort de hele tijd zn lippen aan elkaar plakken
Wow
![]()
ook goeiemorgen
Ben je jaloers?
Ja wow inderdaad zeg.
Onderbewust hè, onderbewust.
Jij bent geen glimlach in een schil, eerder zo zuur als een citroen
Thanks girly, die zit
Wat een geweldige, lieve dingen zeiden ze ook over en tegen elkaar. Ik vind ze echt perfect bij elkaar passen ![]()
Heb geen geplak gehoord. Hele mooie video! En wajoo bonnie is echt prachtig ![]()
Ik vond juist dat Nick heel mooi vertelde!
Ahh Wike gaat dus ook echt verder als zelfstandig trouwambtenaar. Zo leuk!
De link stond onder de video van Bonnie
https://www.instagram.com/p/Cjd-mC4tC_f/?utm_source=ig_web_copy_link
Ik heb dat 3x terug gespoeld, maar ik verstond het niet. Wat zei ze nou?
Nick zei dat Sparta uiteindelijk toch promoveerde, daarna degradeerde en vervolgens weer promoveerde. Maar dat terzijde, want wat veel belangrijker is… en toen zei Bonnie “is Feynoord” ![]()
Vanaf 2:51
Ah zo! Thanks!!
Echt de meest “dramatische” (niet negatief) en filmische trouwvideo die ik ooit gezien heb. Die eerste paar shots met die muziek eronder, echt cool gemaakt net een trailer van een film! Aan de ene kant vind ik het ontzettend gaaf maar totaal niet passend bij een bruiloft, maar aan de andere kant past het wel goed bij de huidige tijdsgeest en zeker als je in je dagelijks leven al van alles een soort film maakt en op YT zet.
Maar ik denk wel dat ze zelf nog een privé video hebben met meer beelden want het leek dus ook wel een beetje als de trailer van de film. Een verlengde van de teaser zeg maar.
Oh ik vind de liefde wel eraf knallen zeg🥰