Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik heb hard en lang over die laatste vraag moeten nadenken. Volgens zoek mijn iPhone zit ik momenteel alleen op kantoor en verder niet ook nog ergens anders op de wereld. Mijn antwoord luidt dan ook: één keer.

8 likes

Die ophemeling van elkaar ook hahah komt zo nep over. En zo van:als je maar hard genoeg roept hoe geweldig alles en iedereen is dan ga je er in geloven ofzo. Of is dat ook het punt? Ik begrijp er niets van. Die hele opkomst en die jurken ook haha echt iets waar je jaren later op terugkijkt en denkt omg wat dacht ik

5 likes

Ik heb even de instagrams bekeken van alle gefeaturede dames en ik vraag me wel echt af of ze nu ook nog concrete tips geven? Ik hoor heel veel ‘kracht zit in jezelf’, ‘geloven’ en dat soort vage dingen, maar ik ben wel serieus benieuwd of ze ook inhoudelijk nog iets te zeggen hebben. Of zijn dit gewoon :sparkles: inspirators :sparkles:

11 likes

Hoezo? In loondienst spaar je ook voor je vakantiegeld

8 likes

Dat zou ook heel goed kunnen haha, ik heb geen idee. Maar lijkt me niet slim

4 likes

Ik heb ook het idee dat het echt gebakken lucht is. En dat de financiële situatie van deze mensen kwetsbaarder is dan ze doen voorkomen. Ik weet ook niet meer of het op dit forum was of een docu ofzo, maar ik meen me te herinneren ooit iets gezien te hebben over dit soort influencers, waarbij het adagium is: veel geld ‘investeren in jezelf’ (aka mooie website, professionele foto’s in een beige interieur, kortom ‘luxe’ uitstralen) en dan komt het vanzelf naar je toe.

Maar ja ik vraag me nog steeds af waar deze mensen hun geld mee verdienen. Kan natuurlijk zijn dat ze die coachingstrajecten allemaal voor heel veel geld weg weten te zetten, maar hun socials overtuigen mij in ieder geval niet dat ze meerwaarde hebben.

6 likes

Dit is denk ik een mooi voorbeeld dat, ondanks dat Mo haar dochtertje niet meer in beeld laat zien, iedereen hier van alles bij haalt/verzint. En dat door 1 korte zin.

58 likes

o m g

12 likes

“De psych in mij”
Ik hoop echt voor God en de hele wereld dat ze niet daadwerkelijk zorgverlener is.

83 likes

En dan nog 6 likes!
Ben bang dat ze in het echie wel psych is ja (rare afkorting ook, tenminste ik hoor dat bijna nooit)

8 likes

Ik vraag me echt soms af of de mensheid kapot is of dat er gewoon echt zoveel zure appels bestaan.

6 likes

1 google search en ik vrees dat je gelijk hebt. Wauw, wat een professionaliteit.

5 likes

Ik dacht dat ze bedoelde psycho als in niet zo goed. Wtf waarom zou je zoiets zeggen?

6 likes

Haha ik zat even door die stories van Suz te klikken en toen kwam ik bij deze
:sparkles: coach :sparkles:. Maar wtf is dit :joy:

30 likes

Open motors?? :weary::weary:

20 likes

Die OptimaVita damn, wat is dit nu weer? :joy: Je kan wel merken dat t :dizzy:spooky season :dizzy: is.
Edit: het is van die Suz, dan ben ik niet verrast meer whaha.

4 likes

Mede door dit soort posts, besef ik mij dat onze generatie de wereld niet gaat redden.

28 likes

Christus te paard, iemand postte het al maar het is inderdaad net een sekte/cult.

11 likes

Het event heet ook echt high level sales one day intensive… :thinking:
High level gebakken lucht klinkt aannemelijker.

Sowieso is Optima vita nu ook helemaal in de wazige insta posts over gegaan. Niks meer relatable en echt 180 graden in vergelijking met 2 jaar geleden.

9 likes

Met high level bedoelde ze die hoepel

28 likes