Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Snap ik! Ik heb een vrij simpele administratie, ook geen hypotheek, partner, kinderen… dus dan is het al een stuk overzichtelijker :wink:

& Vond het niet aanvallend hoor, is een heel logische vraag haha.

1 like

Ok Gerda

Ik doe het inderdaad ook meestal zelf. Als ik twijfel laat ik de boekhouder wel meekijken trouwens of we plannen een uurtje overleg in. Daar stuurt hij dan wel een kleine factuur voor trouwens.

5 likes

Jaa dat lijkt me ook helemaal prima, zoiets zat ik voor dit jaar ook aan te denken idd. Dat hij het nog even nakijkt of desnoods hem een uurtje kan boeken om wat vragen te stellen.

2 likes

Ik heb een aantal jaar in de accountancy gewerkt en ik vind het echt belachelijk hoe ingewikkeld alle belastingregels zijn. Dat je aangifte moet doen is een fact of life natuurlijk, maar als je ondernemer bent ben je praktisch verplicht om extra kosten te maken voor een boekhouder, omdat je eigenlijk gewoon een opleiding nodig hebt om het helemaal zelf goed te doen. En dan veranderen de regels ook nog eens jaarlijks gedeeltelijk, dat dien je ook bij te houden.

Is ook echt niet leuk werken in die branche, omdat niemand eigenlijk echt voor je wil betalen en de meesten een hekel hebben aan het bijhouden van hun administratie. En dan ga je ook nog eens lopen mieren over missende bonnetjes enzo. Advieswerk voor belastingbesparing was maar af en toe van toepassing, meestal ben je gewoon de berekenaar van wat er betaald moet worden.

7 likes

In mijn omgeving wordt altijd gevraagd waarom ik niet iets voor mezelf begin. Ik ga ze dit topic laten lezen, want ik ben duizelig nu.

8 likes

Kost je wel een tientje fieftig!

5 likes

Wat een fucking nachtmerrie

58 likes

Samen zingen is ook heel leuk natuurlijk. En lid worden van een koor is vast goedkoper :grin:

10 likes

Wow die outfitwissels ook en hoe ze steeds zo rode loper achtig opkomt? Echt heel vreemd en weird ook dat andere volwassen vrouwen hier zo in mee gaan

13 likes

Hahahaha ik vond deze story ook om te gieren (nee ze gaat inderdaad niet echt weg he he ze zit op een hoepel dus lijkt me vooral heel akward moment als haar ‘exit’ voorbij is, van die hoepel afklimmen enzo alsof niemand dat meer ziet?)

Ik ben wel heel erg benieuwd of die Marloes van optimavita nou daadwerkelijk meer geld verdient nu ze zo’n typische Suz volger is geworden en totaal niet meer sympathiek overkomt

33 likes

“De outfits!” Ja hallo die kan ze kopen omdat jullie deze cursus massaal boeken. Bedank jezelf pfff

5 likes

Moet een beetje lachen om sanneke. Natuurlijk is het een teleurstelling als je hotel of dagtripjes anders zijn dan je ze had voorgesteld en ik wens haar echt een hele leuke tijd met alleen maar zon en alles maar hoezo had sanne verwacht in Palma de mallorca een complete spaanse belevenis te ervaren? :rofl: :rofl: ze zat een beetje te klagen op instagram wat natuurlijk mag maar ze had ook even kunnen googlen. Bepaalde plaatsen op het eiland staan aar bekend om toch

5 likes

Denk wel dat Marloes meer verdient nu de de prijzige 1 op 1 trajecten verkoopt.

Zou die kabel niet opzij kunnen en dat ze ergens anders naar beneden zakt?

Wel een tenenkrommende toestand zeg dat event.

4 likes

Een boekhouder is natuurlijk in principe ook geen belastingadviseur. Al doen sommigen alsof ze van alles verstand hebben. Maar daar gaat nog een hoop mis.

3 likes

Omg ik las heel snel en voelde me aangesproken. Lula - ponzi scheme - whut.

2 likes

Kan bij Suz eig alleen maar aan die gestoorde ex bij all you need denken

42 likes

En dat varken.

27 likes

Huh ik snap hier dus echt geen ene reet van🤯

14 likes

Dit is net zo’n vraag van de slimste mens. Een courgette is een groente met gele bloemen. In het Italiaans ook wel zucchine genoemd. Welke nederlandse fietsmerken kun jij noemen?

133 likes