Hahaha maar ze is de dochter van de oud burgemeester van Maastricht. Niet die van Albert Verlinde en vreemdgaan maar die ervoor.
15 jaar ervaring hĂš, dat scheelt ook.
Nee vast contract had hij daar, senior webredacteur ofzo?
Good for him dan!
Elke keer als mensen zoiets reageren zegt ze iets van: dus dan mag ik er ook niet over klagen?
Monica was naar Milaan om op zoek te gaan naar een leverancier voor eigen make-up lijn, en ze gaat naar plekken waar ook veel grote merken mee samenwerken. Verder vertelde ze dat ze een eigen föhn en steil (stijl?) tang wil ontwikkelen. Denk dat zij hier echt wel groot mee gaat worden als je naar het succes van SM kijkt!
Dat Armani hotel ziet er ook mooi (en duur!) uit. Kwam ook terug in de laatste aflevering van de Kardashians overigens.
Edit; haha ze draaide dus in Carré, dat is een tent in België? Ik dacht altijd die tijd in Amsterdam en vond dat al een rare zet
Waarom moet iedereen in godsnaam een make-up lijn?
Je mag kiezen tussen make up lijn en planner geloof ik.
Geld schat.
Er zit veel moneys in toch, daarom!
Ja ik snap het ook wel @Soy.peor maar het is zo dom eigenlijk, alsof zij iets gaat uitbrengen dat nog niet 1003x bestaat.
Get Money en er is vast een markt voor maar gevoelsmatig denk ik van niemand zit hierop te wachten. Echt niemand heeft Monica Geuze make-up nodig in hun leven.
Ik denk dat Moâs strategie tegenwoordig ook is; dingen uitbrengen die dichtbij haar staan en zo geloofwaardig overkomen (ipv die rare cadeau box etc). En zij geeft zelf (of krijgt?) bakken vol geld uit aan make up, houdt van kaarsen etc. Ik denk dat ze hierna a la Martha Stewart richting handdoeken, dekbed oversets, kussens en theedoeken gaat. Die hele lifestyle business
Deze âpsychâ liegt en geeft de situatie heel anders weer in haar comment btw, ik zie deze scĂšne nu voorbijkomen:
ZL zegt: âje moet mee naar mijn kamerâ (zij maakt zich klaar voor bad). Monica loopt gewoon direct mee, relaxt hand in hand.
En vervolgens zegt ze: ânu moet jij hier blijven!âIk denk voor als zij in bad gaat, pas daarop zegt Monica; âik moet helemaal niksâ.
Die vrouw lijkt wel psychotisch.
Psychotisch bedoel je?
Of kookboek
Haha, autocorrect had kennelijk ook een mening ik bedoel inderdaad psychotisch, ja.
Is het echt nodig om meteen weer ziektebeelden te koppelen aan dit soort dingen?