Ik denk idd dat de verbinding weg is
Is dat niet hart in het Sanskriet?
Edit: nee foutje dat is een verdieping lager
Ik geloof het gelijk. Geen idee
Raves waren vroeger leuker
Ja, en daar waren toch ook al best wat mensen met motorisch gebrekkige vaardigheden.
Omg ja human design kwam een vriendin van mij laatst ook mee aanzetten. Ze ging toen wat dingen over mij opzoeken en ik herkende mijzelf er echt totƔƔl niet in. Zelf moest ze dan toen ook wel een beetje toegeven. Het is echt iets waar ik meerdere anti-vaxxers in mijn kennissenkring mee bezig zie.
Donāt do drugs, kids.
W t f is ditā¦
Onzin
Mijn god ik lees nu ook een post van haar dat ze bang is voor naalden en āontdektā heeft dat ze in haar vorige leven een Joods jongetje was die moest onderduiken, ontdekt werd en door het leven werd gebracht door een dodelijke injectie
Dat is heel zacht uitgedrukt
Ja idd! Ik dacht eerst ook dat het met de telefoon opgenomen was ofzo want het is niet best.
Die beelden van dat evenement van Suz doen me denken aan die documentaire van Netflix van een paar jaar geleden over de bhagwan aanhangers. Alsof Suz een soort God is met allemaal van die aanbidders om haar heen. Wat een enorme grootheidswaanzin!
Ik vind Optima Vita daar eigenlijk zo niet tussen passen. Was een paar jaar geleden nog zo heerlijk nuchter en lijkt me nu echt een beetje aan het doordraaien met haar enorm dure diƫtisten traject.
Jezus dat is echt ziek. Heeft zij niet gewoon onbehandelde psychische provlemen?
Je zal maar nietsvermoedend aan haar vragen wat ze voor werk doet
Het zal je dochter/vriendin/zus maar zijn. Die ben je dan dus echt kwijt. Wat erg.
Profiel 3/5 is iets van Human Design, want daar heb ik ook een keer een testje van gedaan (dat profiel heb ik ook) maar lol toen heb ik me er verder niet meer in verdiept. Denk maar beter ook als ik dit lees whahaha.
Edit: oh ja dat was al duidelijk zag ik. Zie het nu ook in haar profiel staan. OMG fascinerend dit. En wat heftig. Als Kanye verbannen mag worden van twitter dan dit ook van instagram hoor pfft.
Mensen met een mutatie waardoor ze bijna niks kunnen maar in groepjes van 3 een verhoogd bewustzijn hebben? Dat is regelrecht uit the Minority Report. Zou ze weten dat dat sci-fi is en dus niet echt?
Wat is dat met al die poorten. Alsof ze de verkeerde afslag heeft genomen in de melkweg.