Nav video van Bram ga ik wel even bij BNN solliciteren, want 1500 euro per maand op basis van twee dagen in de week is niet verkeerd (in vergelijking met mijn redacteurfunctie dan)
Zal wel op freelancebasis zijn toch?
Vlgs mij heeft dit ermee te maken dat je onder een bepaald bedrag een lager belastingtarief betaalt waardoor je netto meer overhoudt (zou Bram dit weten?). Dwz: je krijgt geen 3000 als je 4 dagen zou werken.
Volgens mij verdient de publieke omroep in de regel niet top.
Sanne die klaagt over gezinnen in all inclusive resorts, en over volwassenen die borden vol eten laten staan of hun glas tot de rand toe vol gieten. Wat verwacht je dan?!
Ja dit is precies mijn stereotiep beeld van all-inclusive resorts wat ik altijd hoor en zie. Oh en handdoekjes leggen.
Nee, hij was in dienst daar!
Dat zie ik hier ook zo gebeuren. (Volgens mij werd dit laatst ook ergens gezegd)
Is toch haar USP, altijd over alles klagen
Dat ligt eraan of het om €1500 netto of €1500 bruto gaat, en heeft daarnaast ook te maken met of dat je enige inkomen is of je meerdere banen hebt etc.
Hahaha maar ze is de dochter van de oud burgemeester van Maastricht. Niet die van Albert Verlinde en vreemdgaan maar die ervoor.
15 jaar ervaring hè, dat scheelt ook.
Nee vast contract had hij daar, senior webredacteur ofzo?
Good for him dan!
Elke keer als mensen zoiets reageren zegt ze iets van: dus dan mag ik er ook niet over klagen?
Monica was naar Milaan om op zoek te gaan naar een leverancier voor eigen make-up lijn, en ze gaat naar plekken waar ook veel grote merken mee samenwerken. Verder vertelde ze dat ze een eigen föhn en steil (stijl?) tang wil ontwikkelen. Denk dat zij hier echt wel groot mee gaat worden als je naar het succes van SM kijkt!
Dat Armani hotel ziet er ook mooi (en duur!) uit. Kwam ook terug in de laatste aflevering van de Kardashians overigens.
Edit; haha ze draaide dus in Carré, dat is een tent in België? Ik dacht altijd die tijd in Amsterdam en vond dat al een rare zet
Waarom moet iedereen in godsnaam een make-up lijn?
Je mag kiezen tussen make up lijn en planner geloof ik.
Geld schat.
Er zit veel moneys in toch, daarom!