Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Meine geute wat loopt Sanneke te zeiken over die vakantie zeg. Het eten is kut, het geluid van de kinderen is kut, de volwassenen zijn kut, het feit dat de kamer vaak wordt schoongemaakt is kut, de tour die ze doet is kut. Jezus hee

17 likes

Is het nog steeds zo erg? Ik volg haar al heel lang niet meer. Ben ooit in 2014 op twitter geblokkeerd door haar, omdat ik reageerde op een tweet dat ze altijd zo negatief was.

7 likes

Heerlijk ze heeft me geblokt. Waarschijnlijk kon ze mijn commentaar niet hebben :joy:

9 likes

Waarom gaat ze dan ook naar zoiets toe? Er zijn ook only adult hotels en vele andere opties. Sanneke is echt een Gerda/Karen in de dop aan het worden. Of worden
 zo is ze al jaren.

12 likes

Haha maar wat voor reactie verwachtte je dan?

Geen idee wat voor ‘commentaar’ je hebt geleverd maar aardig zal het vast niet zijn

13 likes

Ze wist niet hoe het zou bevallen. We weten allemaal dat Sanne niet zo rijk is en zo’n reis als dit is vaak ‘goedkoop’. Het beviel haar en haar vriend niet. Volgende keer beter, toch?

30 likes

Whut dat apparaat waar ze reclame voor maakt is gewoon bijna 300,- :scream: :sob: Het lijkt me echt een fijne gezichtsreiniger maar die prijs is niet normaal.

1 like

Haha het contrast tussen hoe blij en ontspannen Bonnie in die vlog is en hoe negatief en zuur deze post erover is, is echt enorm :laughing:
Ik vond het een leuke vlog, fijn om te zien dat ze zo ontspannen en genieten en het leuk hebben samen.

71 likes

De Airbnb eigenaren hadden wel voorgesteld om de katten te verplaatsen naar een andere plek als ze het niet prettig vonden. Bonnie en Nick hadden toen zelf aangegeven het leuk te vinden

9 likes

Ik vond het echt een leuke vlog juist, ook weer mooi om te zien welke ‘spelletjes’ zij en Nick altijd bedenken en hoe ze daar helemaal in op gaan :joy:

9 likes

Nouja er is wel een verschil tussen een kat die een keer door je tuin heeft gelopen als je allergisch bent en 10 katten die in de tuin leven en op alle buitenmeubels liggen te slapen.

16 likes

Maaar als antwoord op vraagsticker zegt ze dat ze wel heeft genoten! :grin:
En wederom “ik heb geen goede pc om te editten, dus er komen geen vlogs”

5 likes

Bonnie had toch ook gezegd dat ze van plan waren om even lekker helemaal niks te doen tijdens hun vakantie. En dat de vlogs ook niet heel spannend worden. Dus dat mensen het misschien saaie vinden is ook niet heel verrassend. Ze heeft er zelfs voor gewaarschuwd.

8 likes

Ik dacht dat ze iemands oude macbook gekregen had?

2 likes

Dacht ik ook.

En Bram ( vd belastingaanslag) gaat naar Praag op citytrip. Snap dat dit misschien al was gepland maar ik vind het apart. Hij moet toch bezuinigen. 2 video’s maakt hij over dit zwaard van Damocles want hij weet niet wat hem boven het hoofd hangt. Ik ben dan zo iemand dat ik dat moeilijk kan afschudden om relaxed er heen te gaan.

1 like

En ook buitengewoon slecht voor mensen met rosacea, of welke gevoelige huid dan ook. Prima voor Vera, zij moet geld verdienen, maar dit apparaat is echt niet ok.

6 likes

Die ene skinfluencer Fleur gebruikt 'm ook regelmatig maar waarom zou het slecht zijn voor je huid? Het pulseert toch alleen maar een beetje?
Edit: ik heb hier echt 0,0 verstand van, laat dat duidelijk zijn :sweat_smile:

3 likes

Het is een extra exfoliatie. En met zo’n mechanische methode is het risico dat je dat op de ene plek te veel en de andere plek te weinig doet. Als je dat met een zuur (AHA of BHA) doet, is het veel gelijkmatiger en gecontroleerder. Daarnaast, als je zo’n apparaat niet goed schoonmaakt, maak je je huid veel erger.

3 likes

Daar zit zeker wat in. Vind het trouwens echt een belachelijk duur ding. Voor dat geld smeer ik wel gewoon dure Paula’s Choice op mijn hoofd met de vingertjes :joy:

4 likes

Scheelt dat Bonnie en Nick kattenfan zijn. Ik had ergens zelfs nog verwacht dat ze die kleine rode kater misschien zelfs nog wel zouden adopteren. (Maar dat kon dan waarschijnlijk niet door poppy?)

2 likes