Haha nouja als je even mn profiel checkt dan heb je wel snel door dat ik hier niet ben gekomen speciaal om scheermesjes te promoten
Jaa hier ben ik nou echt tevreden mee.
Maarja ik ben geen influencert
Dit vind ik zoān dooddoener. Ieder mag doen wat voor diegene werkt? Het is niet dat omdat ik dit scheermes gebruik ik schijt aan het milieu heb? Er zijn genoeg andere dingen die ik wel doe op gebied van duurzaamheid maar we hoeven niet bij elke aankoop een verantwoording af te leggen toch
Even op je uitnodiging ingegaan en zie in je meest gelikete post staan dat je zoān forum badje hebt gekocht en daarover zegt
Maar ik vind dit misschien nog wel fijner dan een normaal bad?! In een normaal bad kan ik soms niet echt een goede houding vinden, in dit bad kan je heerlijk gewoon zitten. Doordat het wat kleiner is zit je beter, omdat je aan alle kanten soort van steun hebt?
Als bad-ambassador van dit forum vind ik dit een hoogstverdachte tekst. Er is niets beter dan een gewoon bad.
ik denk dat ik misschien mezelf daarvan probeerde te overtuigen omdat ik weet dat ik de komende tig jaar nooit de middelen zal hebben om een Ć©cht ligbad te bezitten :ā)
Ja potver nu sta ik op het punt die estrid mesjes ook te bestellen .
Ik heb zoān hekel aan scheermesjes kopen. Ik raak altijd overweldigd door de hoeveelheid keuze waardoor ik uiteindelijk alsnog zonder scheermesjes de winkel uitloop.
Ben ik de enige die gewoon een jaar met een wegwerpmesje doet tot hij een keer kwijt raakt op vakantie en dan de volgende pakt uit dat pak gekocht in 2016?
Haha same
Dat is pas duurzaam!
Over āhet forumbadjeā gesproken, hoeveel van de hier aangekochte plastic badjes zouden intussen in de schuur of bij het grofvuil zijn beland?
Ja ik herken het āprobleemā zonder scheer mesjes zitten ook totaal niet. Ik heb altijd wel ergens zoān zak wegwerpmesjes van de action liggen voor mee op vakantie en een zakje met opzetstukken voor mān gewone scheermesje.
Snap niet dat het minder mental load moet zijn om een abonnement te hebben zodat je ānooit zonderā zit, ik zou zoals @grace zegt juist de mental load van het vergeten te cancellen hebben.
@EllaFitzgerald toevallig paste ik afgelopen zomer op een kat in een huis met zoān badje en die mensen waren zelf ~1.60 en lyrisch. Ik met mān 1.80 zat er met een pijnlijke knie en koude tieten in
still going strong.
Zij was een van mijn lievelingsvloggers, maar ze had een tijd niet geüpload. Ik dacht: even kijken op insta. En helaas is ze echt totaal voor de standaard influencer life gegaan. Alles voor het algoritme, dus ook (niet zo subtiele) zelfpromotie.
Ik snap je screenshot niet. Reageert ze op haar eigen of op andere accounts?
Is dit een mesje met scheerzeep er al op, of moet je nog scheerschuim gebruiken?
Sinds wanneer gebruikt niemand meer elektrische scheerappraten?
Zit er al op
Oh wat goed. Ik denk dat ik ze dan ook ga bestellen!
Jaa of waxen of epilerenā¦
Anyhow de fomo show is er weer. Kunnen we weer naar die zeikende tobi kijken.
Ik gebruikte hem wel wekelijks! Maar de laatste keer dat ik hem gebruikt heb was in januari. Toen had ik schijnbaar in veel te warm water gezeten want bij het uit bad stappen ben ik flauw gevallen, voorover op mān gezicht. Uit eindelijk de halve nacht in het ziekenhuis gezeten voor allerlei onderzoeken en scans. Sindsdien durfde ik er niet meer in maarrrr deze herfst ga ik hem eindelijk weer gebruiken hoor. Ik heb er weer helemaal zin in. Vriendinnen van mij hebben hem trouwens ook en gebruiken hem ook regelmatig!