Ik heb uberhaupt het idee dat de hoge energierekeningen zich aan het uiten zijn in een super snel opgeschroefd tempo aan advertenties bij iedereen
OkƩ ik ben nu totaal geinfluenced door jullie, net besteld haha
Ik ben ook Estrid fan ja, beste mesjes die ik ooit gehad heb. En heb een abo, maar je kunt hem zo instellen als je wilt en elk moment overslaan of stopzetten. Ideaal dus.
Welke influencers hebben nu kortingscode dan? Ben ze nog niet tegengekomen en wel nieuwsgierig
Fitmetlotte oa
Jullie zijn de beste influencers. Altijd als mensen hier massaal enthousiast over iets zijn, heb ik het binnen een paar minuten besteld. Op insta vertrouw ik daarentegen niemand. Kom maar door met die scheermesjes.
Haha ik heb ze ook net besteld, misschien beter voor in het opbiecht topicš
Zonde want wij hebben allemaal codes voor korting
Ik vertrouw hier ook niet vaak oordelen lees te vaak āecht mooie kwaliteit! [na 2x gebruiken]ā
Misschien een FF kortingscode vragen, want ik ga ze nu ook bestellen nav alle lyrische reacties hier
Als iemand een eigen kortingscode heeft voor Estrid waardoor we beiden profiteren, hit me up want ik wil het al een tijdje proberen. Had het ook al een keer in het kortingscode topic gevraagd maar toen geen respons
Heb jij de mesjes nu besteld omdat 5 forummers enthousiast zijn?
- Ik was al een enthousiaste gebruiker
- Jup
- Nee ik heb wel een ruggengraat
0 stemmers
Ik vertrouw forummers ook voor geen meter. Die kerstkoekjes waren ook helemaal niet zo geweldig.
Een typische FF ontwikkeling wel, dat het erop uitdraait in een topic dat iedereen X koopt
Hoe weten we hier zo zeker dat jullie niet stiekem bij het betreffende merk werken?
Ja het begint met āugh al die influencers lopen weer te dwepen met iets onnodigsā, vervolgens zeggen forummers āhet is ook chillā en dan hoppa direct bestellen.
Ik vind dat eigenlijk best koopziek. Het is een āoplossingā voor een āprobleemā dat eigenlijk bijna niemand heeft maar zichzelf aanpraat.
Ik heb ze wel gesponsord gekregen, twee keer. En ging dan terug naar mijn oude mes omdat ik geen abbonoment wou. Maar geen enkel mesje haalde het bij die van Estrid en nu ben ik dus toch gezwicht voor de mesjes. Ze zijn oprecht geweldig. Ik heb dus mezelf geinfluenced tot zover mijn eerlijke review
Heb overigens nog nooit zulke gladde benen gehad
Nog niet maar ik heb zelf een abonnement gehad honderd jaar geleden op andere scheermesjes en die ben ik nog aan het wegwerken. Moet wel zeggen dat ik in de winkel nooit fijne en niet enorm dure scheermesjes heb gehad, dus als die op zijn zou ik het overwegen.
Sowieso echt zonde om nog dit soort wegwerp shit te gebruiken denk ik. Die safety razors werken prima