@oliverqueen dit! Vind het ook ZO irritant dat ze tussen de gewone video’s staan in mijn abonnementenoverzicht. Soms ben ik alleen maar voorbij shorts aan het scrollen voor er een gewone video komt. Maak dan 2 tapjes videos/shorts.
Een van de hoogtepunten van Claire in New York was het stoep zitten. Bij die grote herenhuizen.
Lunchen op de trappen.
As dat echt een ding is in New York hè, vraag ik mij af. Woont daar dan niemand? Hoe irritant is het als een groep mensen voor je voordeur zitten te lunchen??
Die zijn er denk ik aan gewend ofzo? Zou er zelf niet zo op zitten wachten. Of gewoon een grote blaffende hond in huis nemen dat ze niet eens op je trap durven gaan zitten.
Of zo’n spotlight met bewegingssensor op hun giegel
Ja wauw als ik 14 miljoen neertel voor een huis dan zou ik echt stroom op die trappen zetten, rot op van mijn trap.
Die prijzen ook hè.
Nieuwe Glam&Gore!
Het houdt echt niet op met al de bruiloft content van Bonnie my god! Naast die “Wedding wednesday” post ze dagelijks ook gewoon foto’s, reels en tiktoks. Die heeft een voorraad aan content gemaakt die dag voor 10 jaar😂
Nu ook weer een first drink, last drink. Echt, who cares?
Misschien omdat het samen met haar vriend is, maar ik vind deze video echt te irritant. Terwijl ik haar vroeger echt altijd keek
Het houdt ook echt niet op met deze posts.
Inderdaad zeg! Ik vind het echt zo’n raar verschijnsel.
Het toppunt van verbazing had ik vandaag bij Chelsea van The Financial Diet. Ze had voor 88 dollar per maand een 2e handkleding ‘huur’ abonnement
Ik vond het ook niets voor haar om zoiets te promoten eerlijk gezegd
Klopt, kleding is wel een ander product, naar ik vind 88 euro per maand best veel voor kleding die je weer inlevert (je kan daarna dingen nog kopen als je echt verknocht bent geraakt met soms wel 50% korting tov nieuwprijs (vind ik vrij weinig korting voor tweedehands spul))
De hele bestel economie staat me enorm tegen. Waarom is bijna iedereen te beroerd om gewoon de boodschappen-/shopronde te plannen en zelf te maken?
Ipv zit de weg vol met overspannen pakketbezorgers
Ik heb dit nooit helemaal begrepen hoor. Los van dat ik ‘winkelen’ haat, denk ik dat op een pakketenronde efficiënter kan zijn dan iedereen die afzonderlijk met de auto naar de stad gaat om iets te kopen. Scheelt een hoop autoverkeer imo
En jij houdt nooit op met zeuren op wat mensen op dit forum posten.
@Trivia @Beutyschooldropout Volgens mij is ook het principe abonnement in den beginne al niet heel “gezond”. Want waarom “moet” je elke maand nieuwe kleding (of dat nou tweedehands is of niet).
Net zoals dat Vinted heel duurzaam lijkt op de oppervlakte maar juist lijkt te zorgen voor méér kopen.
Een abonnement is niet voor niks een verdienmodel. Zo’n ‘huur’ abonnement van $ 88 per maand van tweedehands kleding levert natuurlijk veel meer op dan een tweedehands kledingwinkel openen.
Maar wie zegt dat die tweedehands kleding het even lang volhoudt als dat je nieuw iets koopt en 5 jaar draagt (en bijvoorbeeld repareert). Waar komt die kleding vandaan? En waar gaat het naartoe? Ik ben er niet van overtuigd dat het beter is dan kleding aanschaffen (al dan niet tweedehands).
@Zonnestraaltje Pakkettenronde ja, maar het gaat over tig diensten die rondrijden met pakketjes he, niet om één dienst die zo efficient mogelijk bij iedereen pakketjes aflevert. Ecommerce is erop ingericht om zo snel mogelijk pakketjes bij de klant te krijgen, niet om duurzaam alles af te leveren.
Als iedereen in de straat bij de albert heijn besteld op dezelfde dag in plaats van dat iedereen op die dag met de auto naar de albert heijn gaat dan is er wellicht winst, maar zo zit het nou eenmaal niet in elkaar (los van dat ik bijna niemand ken die met de auto naar de stad gaat maar dat is misschien mijn randstedelijke referentiekader met goed OV en veel dingen op fiets/loopafstand).
Ja, dat is echt lang niet overal in Nederland zo. Ik woon in een dorpje in Oost-Brabant en de dichtstbijzijnde H&M is bv. 30 minuten rijden met de auto. Ik ben het wel met je eens dat de hoeveelheid pakketjes zeker omlaag zou kunnen, maar voor veel mensen is zelf naar de winkel gaan geen betere optie dan bestellen.
Ik begrijp dat het niet overal zo is (daarom ook al de kanttekening)
Maar gemiddeld genomen wonen er veel meer mensen in stedelijk gebied in Nederland
Special snowflake Claire Lucia wilde - per ongeluk- met dollars betalen in de supermarkt