Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zou kosmopolitischer zijn om gewoon twee portemonnees aan te houden.

4 likes

Contant betalen in de supermerkt is ook wel echt special snowflake gedrag. Wie doet dat nog?

11 likes

Boeven en rare mensen, dat is het zo’n beetje.

5 likes

M’n tante pint altijd aan het begin van de maand wat ze die maand aan boodschappen wil uitgeven zodat ze zich daaraan houdt. Maar denk niet dat Claire dat om dezelfde reden doet :’)

7 likes

En Duitsers :cry:

25 likes

Nu nog een venn diagram

9 likes

Mensen in de bijstand en oudere.

15 likes

Huh maar hij heeft een paar jaar geleden toch ook al zoiets gedaan. Of herinner ik me dit nou verkeerd. Alsof er iets veranderd is bij deze twee losers wat een extra docu waard is.

7 likes

Waar werk jij? :joy:

57 likes

Ik ken 3 ultra wappis verpleegkundigen :rofl: en 1 die te druk is met haten op de overheid, hij werkt niet maar doet wel alsof hij geneeskunde heeft gestudeerd en weet hoe erg de vaccins zijn… zuch

12 likes

Ik keek net haar stories naar aanleiding van dit berichtje en volgens eigen zeggen heeft ze een ā€œNew York attitudeā€ omdat ze snel fietst? Ik snap haar niet geloof ik :dizzy_face:

7 likes

Lol ik had een keer dat een vrouw in de rij voor de kassa bij de action mij ging vertellen dat ze haar geld allemaal contant hield. Dus idd niks op een rekening laten. Lijkt me echt niet handig dat aan Jan en alleman te gaan verkondigen in een drukke winkelšŸ˜‚

27 likes

Ze is dan ook mijn favoriete irritainment

5 likes

Het special snowflake gehalte van Claire is echt zo hoog, met als absolute dieptepunt dat ze zichzelf helemaal emotioneel ging filmen terwijl ze haar verjaardagskaarten aan het lezen was :joy:

9 likes

Ze schold iemand uit in het Engels omdat die te traag fietste

9 likes

Kende je het insta account ā€˜howcanimakethisaboutme’? Die deelde dat huilfragment in hun stories!

15 likes

Aangezien het hier soms los gaat over Bonnie, ik vraag me echt oprecht af waarom je zoiets intiems als je bruiloft helemaal gaat vloggen en aan heel Nederland laat zien. Ik snap dat dit haar werk is, maar damn is er dan helemaal niets meer privƩ?

4 likes

Nou dat snap ik ook niet! Vond die first drink en last drink ook zo ongemakkelijk om naar te kijken… Doe normaal, je bent geen 16 meer

16 likes

Dat is een tiktok trend. Ze heeft een aantal tiktoks gedaan op de bruiloft. Vraag me af of ze daar iemand voor ingeschakeld heeft, lijkt me echt vermoeiend om daar op je trouwdag mee bezig te zijn.

9 likes

Ik vind een bruiloft juist niet iets intiems. Vind het zon vage traditie van " Kom allemaal naat onze liefdes show waar alles de hele dag om ons draait. We zijn al 100 jasr verliefd maar nu telt het echt!!"

( Niet nu allemaal vertellen over dat jullie huwelijk echt anders en speciasl was want ik vind het allemaal even kut)

86 likes