Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Waar bemoei je je mee?

9 likes

Hahah Jezus voor het eerst in lange tijd is ze volgens mij oprecht gelukkig, reageer je dit

5 likes

Lotte, als je nog planten wilt voor in je nieuwe huis, hit me up!!!

33 likes

Serieus leuk, ze heeft het zoveel over Den Bosch de laatste tijd! Heb je haar al benaderd? Zou het zeker proberen.

9 likes

Ik bedel niet. Ik bied mijn diensten aan. Weet je hoe mooi jouw interieur eruit zou kunnen zien met mijn planten sgat. Maar ja, jij geeft geen fucks.

18 likes

Heerlijk dit! :rofl:

2 likes

Ik vind het super leuk voor haar en hoop dat er dan ook weer verhuis/verbouw video’s komen! De rest van haar video’s kijk ik niet. :laughing: Wel schrik ik van (mezelf) dat die tijd zo snel is gegaan sinds haar verhuizing van het appartement naar de vorige woning met haar ex, en ik nog steeds in dezelfde houding onderuitgezakt op de bank zit met mijn laptop te forummen en te netflixen :joy:

45 likes

Nou dat ben ik wat betreft die eerste paar jurkjes dan in ieder geval niet met ze eens :joy:

5 likes

Claire is aan het kijken of ze eventueel permanent naar de US kan verhuizen. Ik begrijp haar liefde voor New York, maar ik zou echt nooooit in de VS gaan wonen. Het feit dat je geen vangnet hebt, het politieke klimaat etc. Vraag me ook heel erg af hoe ze dan haar leven wil gaan inrichten, want ze is in verhouding maar een kleine influencer. Ze heeft verder ook niet echt een diploma waarmee je veel baanzekerheid hebt. Ze post ook echt eerder vandaag nog over hoe duur het is om in NY te kunnen leven.

Neemt verder niet weg dat ik denk dat ze het gewoon moet proberen als dit is wat ze wil en zou ook heel tof zijn als het ook allemaal zou lukken

9 likes

Ja maarja er zijn ook genoeg mensen die niet in Amsterdam of Schubbekutteveen willen wonen :woman_shrugging:t4:

15 likes

Ik dacht dat permanent wonen daar vrij moeilijk was?

6 likes

volgens mij heeft zijn in NL een prima vangnet mocht het misgaan

1 like

Haha ja dat vind ik echt iets heel anders tbh. Ik woon zelf ook niet meer in NL en ik zou ook niet meer terug willen (ik woon trouwens in België dus het is niet dat ik nou zo avontuurlijk ben verder), maar er zijn gewoon bepaalde zaken die ik echt niet zomaar zou kunnen opgeven. De VS wordt zo geromantiseerd, terwijl het op zoveel vlakken zo fucked up is. In West-Europa heb je eigenlijk veel meer basiszekerheden én mogelijkheden. Maar goed, je hebt wel gelijk, Claire heeft kennelijk andere behoeftes dan ik op dat vlak

@instantramen met vangnet doel ik op sociale zekerheid, betaalbare zorg etc. Niet op een financieel vangnet zoals jij bedoelt. Claire is duidelijk vrij loaded vanuit huis + zal best goed verdienen als influencer, maar NYC is wei echt extreem qua kosten

6 likes

Ik gok dat ze zelf wel weet wat ze wel of niet kan betalen

12 likes

Ik denk dat het me ook niet per se over het kunnen betalen verbaas, maar ook gewoon hoe het er aan toe gaat aan de VS. Niet dat alles hier zaligmakend is hoor, maar alleen al het politieke klimaat zou me beangstigen. Nu denk ik wel dat ze voor NY kiest, en ik weet niet in welke mate je dan echt veel directe gevolgen merkt van de conservatieve tendensen bijvoorbeeld (omdat NY natuurlijk vrij progressief is)

6 likes

Ze is een rijke witte meid. Waar zou ze precies bang voor moeten zijn

35 likes

Denk dat ze weinig “negatieve” dingen gaat merken tbh

2 likes

Goed punt, pijnlijk genoeg

5 likes

Ze heeft er ook al een tijdje gewoond en vast genoeg Amerikaanse vrienden dus ze weet heus wel hoe het daar is. En wat je merkt in NYC is misschien veel daklozen maar als je verder genoeg geld hebt, kun je daar prima leven.

En sowieso in delen van het land kun je best een prima leven leiden hoor. Laten we niet doen alsof het een compleet derdewereldland is. Vooral niet voor witte rijke mensen.

3 likes

Ohh heb je een winkel in Den Bosch? Is het geheim welke want ben enorm nieuwsgierig nu :joy::joy:

3 likes