Lijkt me vooral ook heel onpraktisch?
Harteloos
Je vat het te serieus op.
Ik vind dat concept van Daelorian wel leuk (ze praat over de mentale gevolgen van reality tv), maar ik vind haar voice over- en interviewskills echt niet goed. Ze praat zo onduidelijk, ik hoop dat ze daar nog in groeit.
Die reels van Elise met al die jurken van MW.
Ik vind die pasvormen van de eerste 3 jurkje heel raar, niet echt goede reclame voor die jurken.
Overigens vind ik die rode heel mooi bij haar staan!
Is het niet omdat ze zwanger is en de jurken daar niet helemaal op aangepast zijn?
Ze lijken eerlijk gezegd gewoon 3 maten te groot.
Ja ik dacht ook al dit is echt geen reclame zo. Ze is natuurlijk zwanger dus past haar gebruikelijke maat niet maar het is voor dit soort jurken niet de oplossing om dan maar twee maten te groot te kopen zodat je buik erin past maar je er verder in zwemt. Eigenlijk alleen die laatste drie jurkjes zien er goed uit zo. Snap ook niet dat Most Wanted blij is met dit soort reclame, als iemand zwanger is en je verkoopt geen zwangerschapskleding kan iemand toch gewoon even niet of beperkter influencer?
Aaha Leonie van gewoon wat een studentje ‘s avonds eet is zwanger! Kan me herinneren dat het niet echt vanzelf ging en dat ze daar toen wel wat over deelde. Maar nu is een terugplaatsting toch gelukt. Zo fijn voor ze!
Nou volgens mij adverteren ze er juist mee dat het ook allemaal kan als zwangerschapskleding. Dat deed danique zelf ook toen ze zwanger was.
Vind dit zo fijn voor ze!
Ah dat vind ik echt zulk leuk nieuws!
Ah wat leuk!! En wat een lief bericht plaatst ze erbij. Ben benieuwd naar het verhaal!
Je ziet het vooral bij haar borsten goed, wat echt zonde is, want als ze die jurken goed zouden passen ziet ze er echt goed uit.
Ik vind het voor haar echt heel leuk en fijn dat het eindelijk gelukt is. Maar ik dacht wel gelijk dat er weer een leuke influencer straks waarschijnlijk alleen maar over een baby kan praten.
Ja van verbouwingpraat naar babypraat, denk dat ik dan afhaak. Kan andermans kinderen gewoon echt niet zo boeiend vinden.
Echt leuk voor Lotte dat ze gaat samenwonen maar hoop wel voor haar dat ze zich niet verliest in die relatie. Nu is het ook echt alleen maar boyfriend content