Ahh ja je kan het natuurlijk ook zelf in een keer openmaken. Snap dat het dan handig is om te weten of het het geld waard is. Ben alleen zelf zo’n braaf iemand die elke dag een vakje open maakt en ik houd van verrassingen haha
Hoeveel foto’s zijn er met een bos bloemen?
Ik vind het ook wel leuk om te zien! Wil ze zelf niet per se kopen, maar ben wel nieuwsgierig wat erin zit dus dan is zo’n video een leuke manier om dat te zien. Plus dat ik dan inderdaad zeker weet dat ik hem niet hoef te kopen haha.
En mocht ik er alsnog eentje willen, vind ik het ook niet zo erg dat ik al weet wat erin zit, mocht ik dat überhaupt nog weten in december.
De enige adventkalender die ik wil is met chocola. Heel veel chocola En het boeit me niks om YouTubes die dingen te zien openmaken in een filmpje, want daar kan ik het toch niet proeven? Niks aan, ik wil gewoon elke dag een vakje leegeten
Jouw kind is een eigen mens hè en uit eindelijk is daar niets ‘van’ de ouders bij. Natuurlijk moeten kinderen naar hun ouders luisteren en maken ouders beslissingen voor hun kind maar kinderen hebben ook (in verdragen vastgelegde) rechten. Een van die rechten is het recht op privacy en daar moeten ouders zich ook aan houden. Als ouders andere rechten schenden zoals het verbod op kinderarbeid mogen anderen zich daar toch ook mee bemoeien? Je zou zelfs kunnen stellen dat vloggen daar ook mee te maken heeft.
Playmobil bob:rofl:
Hoe die kapper het gedaan had, vond ik juist wel leuk eigenlijk. Jammer dat ze zelf niet probeer het een beetje naar binnen te föhnen
Ik vind het echt heel tuttig en ouwelijk
Dankzij Diana’s vlog wil ik ook zo graag even ertussenuit, ziet er heerlijk uit in het Lake district!
Hahaha, ik moest ook eens aan tafel blijven zitten totdat m’n bord leeg was en toen haalde mn vader me om 23.30 van tafel omdat hij zelf ging slapen
Ja snap ik wel. Het past ook helemaal niet bij haar ‘stijl’ verder, qua kleding en gedrag enzo. Maar ik vind het zo geföhnd mooier dan hoe normaal die onderkant zo naar buiten krult
Ik ken deze mensen verder niet, maar wat is hier precies het probleem? Mijn moeder heeft na mijn vader twee serieuze relaties gehad, waarvan 1 mijn stiefvader is, en ik kroop ook gewoon tussen hun in bed als ik een nachtmerrie had, keek 's ochtends tv bij ze in bed in het weekend, etc. En dan gingen ze echt niet ineens een pyjama aantrekken terwijl ze normaal bloot sliepen, waarom zouden ze? Dat was vanaf mijn vierde ofzo, tot ik mezelf er te oud voor vond. Zowel mijn moeders ex als mijn stiefvader brachten me ook regelmatig naar bed, en natuurlijk speelden ze ook met me, en aten we samen (ook voordat ze introkken). Je hoeft toch niet per se een bloedband te hebben om een vaderfiguur te kunnen zijn? En bloot is ook niet automatisch ongepast.
Ik vind dit soort filmpjes echt heerlijk. Vanaf september abonneer ik me altijd op 9999 Dinge en dan in januari meld ik me weer af. Ik kijk echt alle unboxings.
Misschien zijn de unboxings van Ashens meer iets voor jou? Hij unboxt altijd van die flut adventskalenders. Kan ik ook van genieten, hahaha!
Het is ook niet hetzelfde, alleen kunnen wij niet zien hoe het voor ze is. Misschien is het zwaar, misschien valt he mee, who knows. Wat we wel kunnen zien is dat de tijd die ze met haar hebben, fijn is (van buitenaf dan). Niets om perplex over te staan!
Oo nee maar ik wil dit ook heel graag weten, heb gegoogled maar kan nog niks vinden
Edit: ik zie echt nu pas hoeveel kutreacties Fadim krijgt? Wat erg man
Volgens mij heeft ze geen idee wat ze met haar haar moet doen! Dit staat geloof ik wel goed, opgestoken:
Ik vind haar er nu een beetje uitzien als een 40’er.
Ja misschien een andere kapper proberen die wel naar haar gezichtsvorm en haarstructuur kijkt?
Ok, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, dacht dat je erop doelde dat hij in onderbroek zat en dat dat ongepast was.
Daarnaast zegt de lengte van een relatie toch niks over hoe serieus de relatie is? Ik ken mensen die na 3 weken samenwoonden en na 6 weken verloofd waren, en die zijn >10 jaar later nog samen. Het kan toch heel goed dat ze deze man als de man van haar leven ziet, en daarom alles in haar leven met hem wil delen, dus ook haar kinderen? Ik vind het ook nogal gek om je kinderen niet bloot te stellen aan je relatie, beide spelen lijkt me een heel belangrijke rol in je leven. En zolang het een normale, gezonde relatie is, zie ik ook niet wat er verkeerd aan zou zijn dat de kinderen dat meekrijgen?
Nou ja het is wel verboden om de privacy van een kind te schenden en aan kinderarbeid te doen. Dit is allemaal nog heel nieuw, waardoor er weinig regelgeving over is (net zoals spon en vlogs) en om dan te zeggen dat het ok is omdat het niet bij wet verboden is, is natuurlijk heel raar.
Als ik mijn kind van 4 in een fabriek laat werken dan hebben anderen daar zeker een mening over en wordt er ook ingegrepen door instanties. Natuurlijk is dit een extreem voorbeeld om een punt te maken, maar mommy vloggers zetten hun kind wel in om geld te verdienen. Bij tv is dit aan strenge regels gebonden, bij youtube nog niet maar dat gaat heus gebeuren.
Voorbeeld: als kind op tv mag je paar een aantal uren werken. Als kind dat gevlogt wordt ben je misschien wel de hele dag ‘aan het werk’. Vloggers zeggen immers zelf ook heel vaak dat hun baan nooit stopt.
In wat voor droomwereld leef je als je zegt dat iedere ouder het beste wil voor zijn of haar kind? Als dat zo was hoefde er inderdaad nooit ingegrepen te worden maar er zijn zó veel voorbeelden waarbij de maatschappij ingrijpt in het gezinsleven.