We bespreken in dit topic toch alleen maar mensen die we niet persoonlijk kennen
Ja idd ik heb een keer tot 8 uur aan tafel moeten zitten omdat ik geen schnitzel wilde eten. Had de kindertelefoon moeten bellen
Van mij mag ze hier besproken worden hoor negatief of positief. Ben zelf ook geen fan maar denk doe ook eens een beetje positief voor de verandering
Rachel leest zelf ook mee, ze had een keer een foto van haar beeldscherm in haar instastories staan waarop je dit forum in een tabblad kon zien
Dat verhaal over dat die dochters meelezen klinkt trouwens echt als: Just asking for a friend. Denk dat ze gewoon zelf mee leest en het beter voelt te zeggen dat haar dochters haar op deze dingen wijzen. Maakt ook verder niet uit, maar kan me voorstellen dat het beter is als vlogger niet alles te lezen wat er over je geschreven wordt. Al moeten wij het ook netjes houden
Het is wel heel zwaar moet ik zeggen
Ik snap niet helemaal waarom video’s waarin adventkalenders worden unboxed leuk zijn, zoals Bonnie die er veel uploadt de laatste tijd. Als je al weet wat er in zit, is zo’n adventkalender toch helemaal niet meer leuk? Het gaat toch juist om de verrassing. Of worden ze juist gemaakt zodat je ze zelf niet hoeft te kopen? Maar ja, dan weet je alleen maar wat er in zit en heb je die producten niet
Ooh ik vind dat net wel leuke video’s! Het weerhoudt me van impulsaankopen. Door die video van vercamilla weet ik dat die adventskalender van make up revolution niks voor mij is omdat er veel te veel highlighters in zitten.
En omgekeerd: door de unboxing video’s twijfel denk ik er nu toch aan om die kleine van rituals te halen nu ik weet wat er in zit.
Edit: ik hou ook niet van verrassingen, sowieso dat ik zo’n kalender in 1 keer openmaak :’)
Ahh ja je kan het natuurlijk ook zelf in een keer openmaken. Snap dat het dan handig is om te weten of het het geld waard is. Ben alleen zelf zo’n braaf iemand die elke dag een vakje open maakt en ik houd van verrassingen haha
Hoeveel foto’s zijn er met een bos bloemen?
Ik vind het ook wel leuk om te zien! Wil ze zelf niet per se kopen, maar ben wel nieuwsgierig wat erin zit dus dan is zo’n video een leuke manier om dat te zien. Plus dat ik dan inderdaad zeker weet dat ik hem niet hoef te kopen haha.
En mocht ik er alsnog eentje willen, vind ik het ook niet zo erg dat ik al weet wat erin zit, mocht ik dat überhaupt nog weten in december.
De enige adventkalender die ik wil is met chocola. Heel veel chocola En het boeit me niks om YouTubes die dingen te zien openmaken in een filmpje, want daar kan ik het toch niet proeven? Niks aan, ik wil gewoon elke dag een vakje leegeten
Jouw kind is een eigen mens hè en uit eindelijk is daar niets ‘van’ de ouders bij. Natuurlijk moeten kinderen naar hun ouders luisteren en maken ouders beslissingen voor hun kind maar kinderen hebben ook (in verdragen vastgelegde) rechten. Een van die rechten is het recht op privacy en daar moeten ouders zich ook aan houden. Als ouders andere rechten schenden zoals het verbod op kinderarbeid mogen anderen zich daar toch ook mee bemoeien? Je zou zelfs kunnen stellen dat vloggen daar ook mee te maken heeft.
Playmobil bob:rofl:
Hoe die kapper het gedaan had, vond ik juist wel leuk eigenlijk. Jammer dat ze zelf niet probeer het een beetje naar binnen te föhnen
Ik vind het echt heel tuttig en ouwelijk
Dankzij Diana’s vlog wil ik ook zo graag even ertussenuit, ziet er heerlijk uit in het Lake district!
Hahaha, ik moest ook eens aan tafel blijven zitten totdat m’n bord leeg was en toen haalde mn vader me om 23.30 van tafel omdat hij zelf ging slapen
Ja snap ik wel. Het past ook helemaal niet bij haar ‘stijl’ verder, qua kleding en gedrag enzo. Maar ik vind het zo geföhnd mooier dan hoe normaal die onderkant zo naar buiten krult
Ik ken deze mensen verder niet, maar wat is hier precies het probleem? Mijn moeder heeft na mijn vader twee serieuze relaties gehad, waarvan 1 mijn stiefvader is, en ik kroop ook gewoon tussen hun in bed als ik een nachtmerrie had, keek 's ochtends tv bij ze in bed in het weekend, etc. En dan gingen ze echt niet ineens een pyjama aantrekken terwijl ze normaal bloot sliepen, waarom zouden ze? Dat was vanaf mijn vierde ofzo, tot ik mezelf er te oud voor vond. Zowel mijn moeders ex als mijn stiefvader brachten me ook regelmatig naar bed, en natuurlijk speelden ze ook met me, en aten we samen (ook voordat ze introkken). Je hoeft toch niet per se een bloedband te hebben om een vaderfiguur te kunnen zijn? En bloot is ook niet automatisch ongepast.