Ik vind dit soort filmpjes echt heerlijk. Vanaf september abonneer ik me altijd op 9999 Dinge en dan in januari meld ik me weer af. Ik kijk echt alle unboxings.
Misschien zijn de unboxings van Ashens meer iets voor jou? Hij unboxt altijd van die flut adventskalenders. Kan ik ook van genieten, hahaha!
Het is ook niet hetzelfde, alleen kunnen wij niet zien hoe het voor ze is. Misschien is het zwaar, misschien valt he mee, who knows. Wat we wel kunnen zien is dat de tijd die ze met haar hebben, fijn is (van buitenaf dan). Niets om perplex over te staan!
Oo nee maar ik wil dit ook heel graag weten, heb gegoogled maar kan nog niks vinden
Edit: ik zie echt nu pas hoeveel kutreacties Fadim krijgt? Wat erg man
Volgens mij heeft ze geen idee wat ze met haar haar moet doen! Dit staat geloof ik wel goed, opgestoken:
Ik vind haar er nu een beetje uitzien als een 40’er.
Ja misschien een andere kapper proberen die wel naar haar gezichtsvorm en haarstructuur kijkt?
Ok, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, dacht dat je erop doelde dat hij in onderbroek zat en dat dat ongepast was.
Daarnaast zegt de lengte van een relatie toch niks over hoe serieus de relatie is? Ik ken mensen die na 3 weken samenwoonden en na 6 weken verloofd waren, en die zijn >10 jaar later nog samen. Het kan toch heel goed dat ze deze man als de man van haar leven ziet, en daarom alles in haar leven met hem wil delen, dus ook haar kinderen? Ik vind het ook nogal gek om je kinderen niet bloot te stellen aan je relatie, beide spelen lijkt me een heel belangrijke rol in je leven. En zolang het een normale, gezonde relatie is, zie ik ook niet wat er verkeerd aan zou zijn dat de kinderen dat meekrijgen?
Nou ja het is wel verboden om de privacy van een kind te schenden en aan kinderarbeid te doen. Dit is allemaal nog heel nieuw, waardoor er weinig regelgeving over is (net zoals spon en vlogs) en om dan te zeggen dat het ok is omdat het niet bij wet verboden is, is natuurlijk heel raar.
Als ik mijn kind van 4 in een fabriek laat werken dan hebben anderen daar zeker een mening over en wordt er ook ingegrepen door instanties. Natuurlijk is dit een extreem voorbeeld om een punt te maken, maar mommy vloggers zetten hun kind wel in om geld te verdienen. Bij tv is dit aan strenge regels gebonden, bij youtube nog niet maar dat gaat heus gebeuren.
Voorbeeld: als kind op tv mag je paar een aantal uren werken. Als kind dat gevlogt wordt ben je misschien wel de hele dag ‘aan het werk’. Vloggers zeggen immers zelf ook heel vaak dat hun baan nooit stopt.
In wat voor droomwereld leef je als je zegt dat iedere ouder het beste wil voor zijn of haar kind? Als dat zo was hoefde er inderdaad nooit ingegrepen te worden maar er zijn zó veel voorbeelden waarbij de maatschappij ingrijpt in het gezinsleven.
Dat we elkaar niet gaan vinden over het wanneer voorstellen is denk ik inderdaad duidelijk, ik vind dat je dat kan doen zodra je er zeker van bent dat het serieus is, en dat kan na 3 weken zijn, maar ook na 5 maanden, dat kunnen in mijn ogen alleen degenen in die relatie bepalen.
Maar wat me echt niet duidelijk wordt uit je posts is wat er nou zo ongepast is aan dat hij in zijn onderbroek in bed ligt met de kinderen van zijn vriendin. Als het niet de naaktheid is, wat dan wel?
Wow hier had ik niet eens over nagedacht. Ik heb vroeger namelijk iets gedaan waarbij mijn ouders helemaal een verklaring moesten tekenen dat het geen kinderarbeid was, was ook in de ‘creatieve’ sector. Gek eigenlijk dat vloggers daar nu buiten staan!
Nou, omdat ik dus niet snapte wat nou het probleem met in het hele in onderbroek in bed liggen met de kinderen was. Nog steeds eigenlijk niet, want ik snap niet waarom een partner een bepaalde afstand zou moeten houden. Als hij daar veel tijd doorbrengt/intrekt moet hij toch ook gewoon meehelpen met opvoeden lijkt me. Dat is in ieder geval wel mijn ervaring met mijn stiefvader, en mocht ik ooit in zo’n situatie komen zou ik ook willen dat mijn nieuwe partner (en de nieuwe partner van mijn ex als die er is) ook een rol als ouderfiguur in het leven van mijn kinderen speelt. En daar hoort kinderen naar bed brengen en in bad doen, en in het weekend 's ochtends in bed chillen met zijn allen ook bij naar mijn mening. Maar daar verschillen we dan dus blijkbaar ook van in mening
Ik denk dat het wel heel erg afhangt op welke leeftijd een stiefvader of moeder bij het gezin komt!
Maar als die man in haar vlogs zit, lijkt het me dat het niet zomaar een random scharrel is, maar een serieuze relatie. Dan is het toch niet ‘zomaar blootstellen’?
Kan jullie beiden wel volgen hoor maar komt het niet ook doordat Darcy niet de meest stabiele moederfiguur is
Eerst wilden zij en Thomas geen kinderen toen was ze ineens zwanger, daarna was het over en nu heeft ze een relatie met zijn beste vriend (en dit alles in 2 jaar)
Ohja die was ik nog vergeten
@FrozenFlame Hoe bedoel je precies?
@Diafragma Maar relaties die niet werken horen toch ook gewoon bij het leven? Als je dat gewoon duidelijk uitlegt aan je kinderen en er met ze over praat, kan zo’n situatie echt niet veel kwaad lijkt me. Kijk, als je elke paar maanden met een ander thuiskomt is het wat anders natuurlijk, maar als zij er van overtuigd zijn dat het serieus is, en een toekomst zien, zie ik echt niet zulke beren op de weg.
Ik vind overigens ook niet dat een kind maar 1 echte vader kan hebben. Ik heb er 2, 1 biologisch en 1 die er vanaf mijn negende bij kwam. Beide hebben een grote rol in mijn opvoeding gespeeld en met beide heb ik een sterke band. Dat ik met die tweede geen genen deel maakt hem niet minder mijn vader.
@Alchemy Dat maakt het verhaal wel een beetje anders natuurlijk, maar dat was tot nu toe nog niet benoemd. En alsnog vind ik dat als zij voor zichzelf hebben bepaald dat het serieus genoeg is om hem zo met de kinderen om te laten gaan geen groot probleem. Wellicht is hij wel degene die haar wat meer stabiliteit biedt, en daarmee de kinderen ook?
@anon46421473 Maar dan zou je nooit iemand voor kunnen stellen, want je kunt nooit helemaal zeker zeggen of je wel lang samen blijft. Maar als je dat idee wel hebt, en het voelt goed, waarom zou je dan moeilijk moeten gaan doen? Dan zou hij bijvoorbeeld ook nooit kunnen blijven slapen, want kinderen kruipen toch op de meest onverwachte momenten bij je in bed (dat deed ik in ieder geval wel).
Maar als je het idee hebt dat het goed zit, en een toekomst ziet, dan is het toch niet zomaar iemand voorstellen? Dan is het degene voorstellen die waarschijnlijk een grote rol in hun leven gaat spelen. En mocht dat uiteindelijk niet zo zijn is het natuurlijk vervelend, maar zoals ik hierboven ook al zei, dat is ook deel van het leven.
Ik denk dat als je als stiefouder op een jonge leeftijd (v.d kinderen) betrokken raakt bij de kinderen, je ook meer betrokken zal zijn met de opvoeding. Maar als je op latere leeftijd in het gezin komt is dat wel veel minder denk ik.
Als ik naar mezelf kijk. Mijn stiefmoeder (sinds dat ik 12 was) hoefde echt geen ouderrol opzich te nemen, want daar luisterde ik echt niet naar. Terwijl mijn vader of moeder hoefde maar iets te vragen en ik deed het.
Ik ben ook heel benieuwd. Waarom zijn er geen screenshots gemaakt van haar snapchatstory dan
Maar het is een succesverhaal door hoe mijn ouders met hun scheiding, en vervolgens een paar jaar later ook het uit elkaar gaan van mijn moeder en haar ex, zijn omgegaan. Kinderen zullen en mogen natuurlijk verdriet hebben als een ouderfiguur uit hun leven verdwijnt, maar als je dat goed bespreekbaar maakt en uitlegt kunnen ze dat toch ook gewoon prima verwerken en ervan leren.
Nogmaals, ik zeg niet dat je elke willekeurige scharrel aan je kinderen moet voorstellen en meteen met je kinderen alleen moet laten. Maar als jullie als stel het gevoel hebben dat het serieus is en toekomst heeft, dan zie ik gewoon echt geen probleem in de situatie zoals die bij deze vlogger is.
@FrozenFlame Oh ja, dat denk ik ook hoor. Maar die kinderen waar het hier om gaat zijn nog best klein toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?