Hahhaha, ben echt nieuwsgierig naar wat de dames zouden denken als ze dit zouden lezen
Yeeeeheees dank meteen weer fan hahaha
Dat ik een zure kreeft ben die in een pan verdrinkt of wat was de metafoor nou?
Hahahaha
Deze samenvatting is echt het hoogtepunt van mijn dag @Zemraluani. En wie dat ook alweer zij over Martine en haar stem en vocabulaire, ZO MEE EENS AMEN
Als ze nu een videoclip hadden gemaakt op het liedje âStofzuigerâ van de Jeugd, dat was pas top spon geweestâŠ
Ik heb dus heel erg het beeld dat Willemijn de âbaasâ is en de touwtjes in handen heeft en Martine er maar een beetje bijhangt. Ik weet niet precies hoe dat komt maar ook met dat boek, Het lijkt wel alsof Willemijn er meer betrokken bij was (misschien is dat wel helemaal niet zo hoor!) Ik denk dat mensen 2WMN/ WIL&TIEN alleen een beetje voor Willemijn volgen en Martine maar voor lief nemen.
De hamvraag is niet wie als eerste is begonnen maar wie als eerste stopt. Dan hang ik de vlag uit.
Hahaha heerlijk
Wow zou Nienke echt zo in haar videoclip voorkomen? Weet nog nie wat ik er van vind
Ik denk dat we eerst nog â12 maanden dreumersmamaâ,â12 maanden peurtermamaâ, â12 maanden kleutermamaâ, âBossmama in de keuken: hoe maak je pasta pesto en beleg je boterhammen op economische wijzeâ, âBossmama in de slaapkamer: Brazilian klimop behangetjes en andere manieren om via spon een erotische tint aan je slaapkamer te gevenâ. Vervolgens nog een aantal Bossmama Instagram en vlog workshops, een Bossmama theatertournee in de omgeving van Meppel, een moppenboek in samenwerking met noppies (âmoppies met noppiesâ) en 3 kerstmisedities van de mokkencollectie krijgen.
Daarna krijgt Tien onverhoopt toch een zenuwinzinking omdat als Maik 10 is ze achterkomt dat ze kinderen van Ă©lke leeftijdscategorie kut vindt. Will gaat in dr eentje verder en schrijft de bestseller â12 maanden schoonmaken: waar een Will is, is een wegâ
Omg ik ga echt stuk. GEWELDIG!
Mocht Martine er daarna weer bovenop zijn gekomen, kan ze altijd zelf nog aan de slag met een boek: Tien tips om aan je onderdrukker te ontkomen.
Waarom doen al die vloggers/bloggers/influencers whatever allemaal hetzelfde? Ze doen aan spon, schrijven een boek, brengen een single uitâŠ
hahahahaha ik ga stuk
Haha @Zemraluani ik weet niet of ik door jouw samenvatting de vlog niet, of juist wél wil kijken
- Ik heb âwel eens gewoon een lolletjeâ
- Ik scheur liever uit mijn panty
0 stemmers