Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hahhaha, ben echt nieuwsgierig naar wat de dames zouden denken als ze dit zouden lezen :joy:

Yeeeeheees dank :smiley: meteen weer fan hahaha

1 like

Dat ik een zure kreeft ben die in een pan verdrinkt of wat was de metafoor nou?

9 likes

Hahahaha

Ik heb ergens de hoop dat ze er wat zelfinzicht uit kunnen halen.

35 likes

Deze samenvatting is echt het hoogtepunt van mijn dag @Zemraluani. En wie dat ook alweer zij over Martine en haar stem en vocabulaire, ZO MEE EENS AMEN

4 likes

Als ze nu een videoclip hadden gemaakt op het liedje ‘Stofzuiger’ van de Jeugd, dat was pas top spon geweest

3 likes

Ik heb dus heel erg het beeld dat Willemijn de ‘baas’ is en de touwtjes in handen heeft en Martine er maar een beetje bijhangt. Ik weet niet precies hoe dat komt maar ook met dat boek, Het lijkt wel alsof Willemijn er meer betrokken bij was (misschien is dat wel helemaal niet zo hoor!) Ik denk dat mensen 2WMN/ WIL&TIEN alleen een beetje voor Willemijn volgen en Martine maar voor lief nemen.

9 likes

De hamvraag is niet wie als eerste is begonnen maar wie als eerste stopt. Dan hang ik de vlag uit.

64 likes

Hahaha heerlijk :joy:

1 like

Wow zou Nienke echt zo in haar videoclip voorkomen? Weet nog nie wat ik er van vind

2 likes

Ik denk dat we eerst nog “12 maanden dreumersmama”,”12 maanden peurtermama”, “12 maanden kleutermama”, “Bossmama in de keuken: hoe maak je pasta pesto en beleg je boterhammen op economische wijze”, “Bossmama in de slaapkamer: Brazilian klimop behangetjes en andere manieren om via spon een erotische tint aan je slaapkamer te geven”. Vervolgens nog een aantal Bossmama Instagram en vlog workshops, een Bossmama theatertournee in de omgeving van Meppel, een moppenboek in samenwerking met noppies (“moppies met noppies”) en 3 kerstmisedities van de mokkencollectie krijgen.

Daarna krijgt Tien onverhoopt toch een zenuwinzinking omdat als Maik 10 is ze achterkomt dat ze kinderen van Ă©lke leeftijdscategorie kut vindt. Will gaat in dr eentje verder en schrijft de bestseller “12 maanden schoonmaken: waar een Will is, is een weg”

143 likes

:joy: :joy:

25 likes

Omg ik ga echt stuk. GEWELDIG!

1 like

Mocht Martine er daarna weer bovenop zijn gekomen, kan ze altijd zelf nog aan de slag met een boek: Tien tips om aan je onderdrukker te ontkomen.

55 likes

Waarom doen al die vloggers/bloggers/influencers whatever allemaal hetzelfde? Ze doen aan spon, schrijven een boek, brengen een single uit

1 like

hahahahaha ik ga stuk

Haha @Zemraluani ik weet niet of ik door jouw samenvatting de vlog niet, of juist wél wil kijken :see_no_evil:

2 likes

Jongens wie was dit? :joy::joy::joy::joy:

42 likes
  • Ik heb “wel eens gewoon een lolletje”
  • Ik scheur liever uit mijn panty

0 stemmers

1 like