Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hmm ik vind het inderdaad ook een beetje een vreemde reden.
Want uiteindelijk is het toch hun bedoeling om zo veel mogelijk abonnees te hebben? Dan moet ze Pip toch ook niet delen met die 40.000 extra abonnees.
Nuja inderdaad hun keuze.

2 likes

Mijn hemel. 2WMN is echt 2moekes geworden hoor. De instagram volgers bepalen de volgorde vannnnnn DE SCHOONMAAK! :older_adult:t3:

47 likes

80 likes

Dit inderdaad. Maar dan wel alles in je leven delen, doe dat dan ook niet.

3 likes

Annemerel.spon heeft ook alweer een advertentie op instagram gezet. Ik ga haar ontvolgen nu denk ik

1 like

Voor de gezondheid? Het heeft niet geholpen though want ze is nu al een week ziek ofzo

1 like

is gember het nieuwe tarwegras? ik wist niet beter dan dat je zo’n vies felgroen minidrankje deed (toen mocht het nog in het nederlands, right, tarwegras, maar ik bedoel natuurlijk wheatgrass)

7 likes

Stiekem is het geen gingershot maar gewoon vodka. Wordt vliegen ook leuker van

12 likes

Nieuwe wil en tien vlog. Hij heet “geintje uitgehaald met Will”, dus ik kon deze voorspelde hilariteit uiteraard niet weerstaan.

“Je doet het echt niet voor jezelf”, - Tien over Maiks eerste verjaardagsfeest. Alsof die er zelf ene reet aanvond. Vervolgens zijn ze beiden gekleed in een Trui met #momboss erop, van “Alboe en Kim” alsof wij weten wie dat zijn. Het is niet gespont maarrrrrrrr Tien zegt dat ie opgestuurd is dus BULLSHIT. ze hebben het er meer dan twee minuten over, zoeken de prijs nog eens op (50€ is niks voor zoooooon zachte trui). Will, die dus EXACT DEZELFDE trui aanheeft als Tien vraagt “hoe is jouw trui dan?” “Ja ook heel zacht, echt een laagje” JULLIE HEBBEN DEZELFDE TRUI AAN EN JE ZEI AL 45x dat ie zacht was. De kleur is “echt fashionable” en Tien “zou er echt goed een make up lookje bij kunnen maken” MAAR DAT HEEFT ZE NIET GEDAAN WANT WAAROM MOEITE DOEN HÈ JEZUS.

Er zijn ook #babyboss en #miniboss truien voor de kids en die willen ze allebei ook, ff kleur van je keus noemen HINTHINT. Vervolgs installeert ze Instagram op haar iPhone aka “echt een productieve werkdag”.

Het is weer bloedverziekend saai, een hoop me time, een hoop me time en een hoop me time, aka alleen wandelen, wandelen met maik en wandelen met de hond. Ze heeft het sponsshirt drie dagen later nog aan “betere marketing kan je je niet wensen”. Tot zover #geenspon

Ze kondigen een nieuw boek aan #12maandenmoeder, want Tien is immers al 12,5 maanden moeder en dus een echte expert. Laat ook even een review achter want hun doel is zoveel mogelijk mensen bereiken omdat geld oh nee “inspiratie”.

Inmiddels 20 minuten waarin niks is gebeurd, komt die grap nog? Oooooh het komt hoor. Will verwachtte een salontafel en die wordt bezorgd, vervolgens vraagt een van de bezorgers of hij van de wc gebruik kan maken, dat vinden Will en Tien maar vreemd. Je eigen kind filmen op de wc terwijl hij poept? normaal Een man die de hele dag werkt en bij jou iets moet bezorgen even laten plassen? verdacht

Als de man weg is gaat Tien “even kijken of hij gescheten heeft, want het duurde best lang”, totaal niet ongepast nadat je eerder al het bedrijf waar de man voor werkt en de nummerplaat van de vrachtwagen waarin hij rijdt ONGEVRAAGD in beeld brengt

“ewwww Tien”, Wills sloggie scheurt al behoorlijk uit

“Gnagnagna” Tien vindt zichzelf hiiiiiilarisch

“Zooooooooooooo” doet Tien alsof het heel erg stink hahahhaa ik hou het niet meer jongens

“neeeee” kermt Wil steeds op de achtergrond want ze was net klaar met de Instagram Approved Schoonmaaksessie.

maar gelukkig

“Het Was maar een grapje Hahahah volgens mij niet gepoept” grap van de eeuw

“ik ga echt niet ruiken”

“het ruikt wel warm of iemand echt lang op een bril gezeten heeft” wat de Fak zeg je eigenlijk

De wc wordt nog even gefilmd terwijl Tien concludeert dat er ondanks de verdacht lange tijd, de warmebrilgeur en het feit dat een WildVreemde man het zomaar waagde even de wc te gebruiken er gelukkig geen sprake is van vies gepoep. Voor de sfeer maakt Will nog even wat kokhalsgeluiden.

Hilarisch, Respectvol én Creatief, echt ware #mombosses hÚ

Jelle was jarig maar Tien had geen puf om te vloggen, waardoor ze tot de conclusie komt dat verjaardagen en crematies niet handig zijn met een baby. Jup, ze had een baby mee naar ene crematie, praktisch wel en fijn voor de omgeving.
Verder is ze weer op cursus met allerlei gezwetst maar “je had er bij moeten zijn”. Waren we niet, waardoor dit weer een 4 minuten lange monoloog is waarvan we geen fuk snappen.

Nou dit was Megasaai, niet hilarisch en vrij respectloos. 1/10 would not watch again.

231 likes

Ik ben je echt dankbaar dat je dit voor ons kijkt.

En ik weet niet zo goed hoe ik dit onder woorden moet brengen, maar Tiens vocabulaire heeft me altijd bovenproportioneel gestoord. Ik kijk al maanden (of zelfs meer dan een jaar) geen filmpje waarin ze voorkomt, maar ik hoor haar al helemaal grappen over die man die gescheten heeft en krijg flashbacks naar hoe ze met haar hoge stem woorden als “vieze aars” uitspreekt. Echt géén idee of iemand mijn gevoel ook maar enigszins begrijpt maar ik krimp echt ineen als ik eraan denk.

38 likes

deze recensie, 10/10, would read again

72 likes

Ik kan het vooral niet hebben dat haar vlog gewoon een lange monoloog is, je ziet niks, het is alleen gepraat over wat ze heeft gedaan of nog gaat doen

giphy

dit schreeuw ik altijd richting mn laptop als ik kijk

20 likes

Beste recensie ever hahaha.

3 likes

Ik kijk ze niet meer maar erger me altijd via deze plek en dat ging vandaag extra lekker @Zemraluani, waarvoor dank. Dit zijn de kersen op de verlepte taart die mijn maandagleven heet.

8 likes

Ooooomg wat is dit ook alweer??!! Ik benhier eentijd verslaafd aan geweest omdat het ZO GRAPPIG is

1 like

Willam’s beatdown! Is ook mijn fave, vooral als hij Youtubers afzeikt.

deze komt uit een zoella fragment. mn fave haha

5 likes

Nou er was een bouwvakker naar de wc geweest tijdens de verbouwing van Wil en die had zn remsporen laten zitten. Dat is wel echt nachtmerrie hoor.

3 likes

ja dat is ook vies, maar deze man had daar helemaal niks mee te maken. Snap trouwens ĂŒberhaupt niet waarom je dat remsporen verhaal wil delen met tienduizenden mensen.

8 likes

Dat gaat ook niet over deze man, ik reageerde op @anon31745129. Iemand die op een wc poept en remsporen achterlaat is nachtmerrie.

1 like

Minstens een gratis wc neem ik aan?

2 likes