Wow ja zeg, ik zag de videoās eerder in mijn aanbevelingen staan dan dat ik hier de post zag. Heel apart. Of zou het te maken kunnen hebben dat het forum/topic open stond en dat het via cookies zo snel rondgaat? Dus bij deze nog een keer confirmed dat Massa meeleest
Ze zegt ook in een vlog āwe are half finnish and half australian, 5 kids are finnish, 5 are australianā
Mascha die dit nu ook ineens zit en op Twitter aangeeft.
Hoezo ze leest niet mee?!?
Ik snap echt niet dat je voor homeschooling kiest als je in Finland het beste onderwijssysteem ter wereld hebtā¦
Dat ook ja.
bah, ze doet duidelijk aan blanket training (net als the duggars, daar ken ik het ook van). vind dat echt naar
Volgens mij is die vlog op een of andere manier bij iedereen gepusht. Of je hier meeleest of niet.
Want las op een andere forum dat die ook opeens in iedereen zijn aanbevolen videoās stond. Dus geen bewijs dat Mascha hier meeleest.
Klinkt zeer vreemd en naar. Zin om het kort uit te leggen? Want durf google nog niet aan.
Kun je uitleggen waarom je dit naar vindt?
Ik kende het niet voor ik het hier hoorde en net de korte uitleg las op Wikipedia dus is mijn mening mss niet op de juiste feiten gebaseerd.
Maar het voelt voor mij zeer onnatuurlijk om een baby, peuter op 1 kleedje te dwingen. De natuurlijke evolutie, ontwikkeling van een kind is net dat het op ontdekking gaat en zo de wereld rond hem leert kennen.
Maar ik weet er dus weinig van af
Oh ja sorry!
Ik had hier ook nooit van gehoord. Het klinkt een beetje alsof je een puppy traint. Daarnaast vind ik het ook onnatuurlijk klinken, maargoed ik laat mijn kinderen door het hele huis rommelen en overal een terlngzooi van maken
Ik vond het met de luiers verschonen wel inventief om al die kinderen op een kleedje te leggen en ze te laten wachten tot iedereen klaar was. Maar met het flesje en tandenpoetsen later in de keuken vond ik wel ver gaan.
Ik snapte ook niet dat ze dus om 3u opstaat en dan de kinderen filmt die met een flesje in bed liggen; āze slapen normaal nooit met een fles maar ze hebben net hun ochtendfles gekregenā. Huh om 3 uur? Maar ze was net wakker?
In de comments noemde iemand het een cult en dat klinkt wel behoorlijk treffend.
Naja, sommige mensen horen niks van vriendinnen of collegaās (ik bijv.) dus dan kan ik me voorstellen dat het soms fijn is om een leuk boek te hebben, wat niet alleen maar gortdroge informatie is.
kun je daar voor betalen dat je video wordt gepromoot? ik kreeg hem ook al, vrij irritant want ik kan nergens op BOEIT ME NIET klikken
wordt vooral geassocieerd met een christelijk opvoedingsboek die dit dus adviseert, en gaat (in dat boek) gepaard met een kind ā zān wil brekenā of slaan zodat het op de deken blijft. zeg niet dat zij dit doet natuurlijk, maar vind het gewoon een beetje een enge drang naar controle en inderdaad heel onnatuurlijk voor een klein kind.