Jawel toch. Op de drie puntjes en dan kun je aanklikken dat je geen interesse hebt.
alleen als je bent ingelogd zeker? ik ben incognito
Kijk ik naar de Sims?
Ja kan, maar als je ervoor betaalt staat erbij dat het een advertentie is.
Enzo is sowieso heel lief voor zijn familie. Hij gaf een tijdje terug zijn moeder haar droommotor… Ik heb echt als een klein kind zitten huilen.
Gert heeft zn haar afgeschoren zie ik, Mn liefde is bekoeld.
Er staat er een online
Stel je voor ze krijgen nog 2 Omega’s
Omega 1
Omega 2
Omega 3
Ik denk dat ik mijn kind later visolie noem.
Dat heet een dwangmatige persoonlijkheid
Je hebt ook nog deze Omega
Maar ik denk niet dat dat samengaat met hun zeer Christelijke levensstijl #vetzurenkantoortrutten
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan haar met zoveel kinderen? Oke voor deze tijd van leven opzich wel. Maar ‘vroeger’ of 75 jaar geleden, was het toch heel normaal om bijvoorbeeld 12 kinderen te hebben?
Ze staat om 3 uur s nachts op om te sporten…
Ik zeg soms ook poepchinees tegen mn kind en het moment dat het mijn mond verlaat en ik het mezelf hoor zeggen ben ik altijd weer zo teleurgesteld in mezelf… Echt een belachelijke uitdrukking.
Dit zijn nogal uitersten hè. Ik denk dat het overgrote deel hier tussenin zit.
Als mijn man niet zou werken en ik wel zou ik ook lekker blijven pitten hoor. #onpopulairemening
Oh wacht, youtuber is natuurlijk ook een baan.
Ik heb nu 3 verschillende video’s gezien en ze dragen steeds allemaal wit? Waar is dat goed voor dan.
Om smetteloos te blijven.
Ik vond het ook erg opvallend. Heel fijn dat ze zo gedisciplineerd zijn. Maar er mist iets. weet alleen niet wat? Is het kleur?
True
Ik ben benieuwd wat het hele leuke nieuws van Diana is waarover ze het heeft. Ze hadden goed nieuws gekregen en ze was er met Alex al een hele dag mee bezig geweest.
Het zal toch geen nieuw huis zijn? Voor mijn gevoel woont ze pas net in dit appartement (nog geen jaar toch?).
Ze gaat het over twee weken aankondigen en dan is het een soort verrassing voor de kijkers.