Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Die leeft echt in een bubbel hè?

3 likes

Zijn altijd de vrouwen die nu niet meer zo nodig hoeven te werken die dat zeggen…

1 like

Danny (ex van anna) is dus schijnbaar de 'talent manager van nina (vriendin van kalvijn)

En hij zegt dat ie het dom vindt dat Anna nu al een liefdestattoo heeft met der nieuwe vriend haha

14 likes

Watwatwat! Welke nieuwe vriend?!

2 likes
2 likes

Wat een mega creep met z’n Ferrari’s :o had ik echt niet verwacht van haar.

2 likes

Neeeee die nieuwe vent is echt een enge creep?! Wat bezielt haar. Nouja goed misschien is hij wel vreselijk lief ofzo. Maar wát een downgrade. Anna lijkt ook zo veranderd te zijn… Ik vind dit nu echt zo’n ‘stoere pimp met leeghoofdig knap meisje aan zijn zijde’-situatie. Terwijl ik ooit best tegen haar opkeek en haar daadwerkelijk inspirerend vond.

21 likes

Ooo ik wel. Volgens mij was Danny de laatste tijd best wel zoekende naar wat hij wilde qua werk, dat past natuurlijk niet bij haar coole sexy imago. Daar hoort een rijke carrière-dude bij

1 like

Ahhh Danny komt zo sympathiek over

3 likes

Is bizzey echt een advocaat? Ben echt onder de indruk

Wil iemand antwoorden het antwoord op je vraag is ja ja ja ja

42 likes

Ik vind Danny echt een sympathieke en aardige man!

2 likes

Dat lijkt mij heel sterk. Denk dat het antwoord op je vraag toch nee nee nee is.

7 likes

Dit verwoord mijn gedachte over haar zo goed. Echt jammer, vind er niets meer aan en ik denk ook dat deze keuze ook niet de beste is voor de lange termijn, maar dat zullen we zien :woman_shrugging:
Die man past ook helemaal bij dat saaie inhoudsloze imago en hij heeft volgens nij vooral $$$

2 likes

Huh ik heb even zijn insta bekeken maar WIE IS deze guy en wat doet hij dat hij een Ferrari rijdt, een jetset leven leidt (om de haverklap in St Tropez, Miami, LA) en met Adriana Lima op de foto staat???

2 likes

Oh hij is de baas van een callcenter bedrijf. Goh, wist niet dat daar werkelijk veel geld in om ging :thinking:

4 likes

Het is bijzonder hoe sommige mensen aan hun geld komen hoor. De fietsenmaker hier in het dorp rijdt ook een dikke Porsche. Heel dubieus…

8 likes

Ik kijk die video van Wil over hoe ze haar huis schoonmaakt, en hoe kut ik het ook vind, wel geniaal dat nu haar huishouden doen dus haar werk is. Ik heb er een hekel aan omdat ik er na mijn werk vaak geen zin meer heb en in het weekend gewoon iets leuks wil doen, dus ik loop altijd de kantjes er af. Maar als ik een video kon maken over hoe ik schoonmaak met een dikke spon stofzuiger er in en dat dat mijn werk is… sign me up!

Alhoewel… Is er animo voor een ‘jullie bepalen hoe ik chill’ video?
Zal ik een badjas aan doen of een fleece dekentje pakken, of allebei! Jullie bepalen! Zie hoe ik hang op mijn sponbank en kijk naar mijn spon tv! Wat zal ik bestellen bij sponthuisbezorgd?
Living the dream

51 likes

Ik vind Danny echt zo leuk he!

5 likes

Woooow Bobby is nog maar 26. Ik dacht dat zij al achter in de 30 was

2 likes

Hahahah huh?! Ik vind haar heel jong overkomen. Of naja ze heeft misschien niet zo’n jeugdig hoofdje ofzo. Vind haar wel heel leuk trouwens.