Oke, dat had ik niet door. Hé ik beschuldig jou ook heus niet van niet-vaccineren hoor, voor mij is het ook niet persoonlijk? Dat heb ik ook niet gezegd.
Edit: ik zie nu pas de andere reactie over vaccineren!
Oke, dat had ik niet door. Hé ik beschuldig jou ook heus niet van niet-vaccineren hoor, voor mij is het ook niet persoonlijk? Dat heb ik ook niet gezegd.
Edit: ik zie nu pas de andere reactie over vaccineren!
“Want inderdaad, de gemoederen lopen bij dat onderwerp altijd hoog op bij mij, goed gezien.”
Daar kwam m’n opmerking over dat ik het niet persoonlijk naar jou bedoelde vandaan.
Maargoed, no hard feelings van mijn kant in elk geval (niet passive agressive, voor de duidelijkheid haha)
Van mijn kant ook niet! Ik heb over weinig dingen zo’n zwart-witte mening als vaccineren, dat is alles. En mijn smiley is altijd gewoon als glimlach bedoeld. Dus
edit: oke ik zeg het echt onduidelijk geloof ik. Nog een keer: ik had de andere reactie niet gezien, dus ik wist niet dat je op meer mensen antwoordde dan op mij, maar ik vatte het niet als persoonlijke belediging op ofzo in elk geval. En zo is het vanuit mij ook niet bedoeld, ik wil ook niet suggereren dat jij het niet goed aanpakt ofzo want daar heb ik geen flauw idee van natuurlijk. Je post was enkel een aanleiding om te benadrukken dat ik “ieder z’n ding”, wat ik trouwens bij ontzettend veel dingen zo hanteer, bij vaccineren echt niet op vind gaan, om de eenvoudige reden dat wel/niet vaccineren de volksgezondheid beïnvloedt (bepaalt) en anderen in gevaar kan brengen, daarom vind ik het geen persoonlijke maar een collectieve verantwoordelijkheid. En dat vind ik zodanig belangrijk dat als dit onderwerp maar opkomt, mij dit niet vaak genoeg benadrukt kan worden. Dus hier ook geen hard feelings! En kom maar op nu mensen met saaaai back to beuty ownee andere influenza’s
Ik heb verschillende werkgevers gehad waar het niet mocht, weet niet waar dat dan aan licht.
Ik adviseer het inderdaad ook nooit, maar ik ga het mensen ook niet afraden als ze het graag willen proberen. Valt voor mij een beetje onder ‘baat het niet, schaadt het niet’ idee.
Moet wel zeggen dat ik het wel graag zie naast een behandeling binnen de reguliere curatieve sector, want ik heb ook wel eens iemand gehad met een burn-out die een bepaalde alternatieve behandeling met magneten ging doen?? en dat vond ik toch niet helemaal de bedoeling.
Ik dacht dat ik 40 berichten moest bijlezen over bloggers en YouTubers…
Mari marry me
Als ik dit zie denk ik alleen maar hoe erg zou haar fotorol zijn? Dat ze driekwartier zon quasi nonchalant hoofd trekt om deze pose te krijgen. En dan overal over nadenken: druk ik hard genoeg op Mn lip om m dikker te laten lijken maar niet te hard want dan heb ik schaduw die op een snor lijkt, heb ik Mn oog mysterieus genoeg half dicht maar niet zo dicht dat in scheel lijk, heb ik Mn kiezen strak genoeg op elkaar zodat Mn kaaklijn strak lijkt maar niet zo strak dat het lijkt of ik een pilletje op heb, staan al Mn gesponsorde ringetjes waarvoor ik deze foto maak er nonchalant genoeg op.
En dan zie je de achtergrond en dan zie ik dr al helemaal zitten, op het strand in Corfu zogenaamd genietend van het leven #workhardplayhard
Toch om te janken dat het een baan is om uithangbord voor merken te zijn en dat mensen daar dan ook nog intrappen van als ik die pinkring van Viev koop, kan ook ik shinen op corfu
Het lijkt me echt doodvermoeiend om steeds maar goed na te denken over een foto en of je inderdaad niet scheel kijkt etc. Dat je na een uur eindelijk de foto hebt en nog bewerkt hebt ook. Spontaan zit niet in hun in ieder geval.
Oke ff wat anders. Voorheen was ik echt fan van Sanny Zoekt Geluk, ben ook een keer naar zo’n lezing van haar geweest. Maar sinds de zwangerschap/baby ben ik eigenlijk compleet afgehaakt.
Ik zat net even te kijken maar haar views zijn gewoon zowat verdubbeld sinds een jaar (dus baby/zwanger). Vind het best gek dat dit echt zo’n veel grotere doelgroep is dan de millenial jonge vrouw zonder baby.
Hmmmmmmmm… verkeerde topic?
Zeker! Foutje
Ja, dat kan! Maar dan moet je dus wéér naar de dokter… Grrrrr. Super kutsysteem inderdaad
In Duitsland mag je absoluut niet naar werk als je ziek geschreven bent, omdat je dan niet verzekerd bent. En dat vinden ze óók verschrikkelijk haha. Heel typisch allemaal!
Er kwam op youtube een vlog van Negin Mirsalehi langs, dat ze bij Victoria’s Secret is, en mygod zij is volgens mij ook een beetje aan het doorslaan met plastische ingrepen. Die lippen zijn behoorlijk duckface en ze vertelt zelf dat ze haar tanden heeft verlengd? Whyyyyyy
Daar gaan zoveel verschillende dingen over rond. Ik heb ook regelmatig gehoord dat dit niet waar is en je gewoon mag gaan werken, maar idd ook weer dat wat jij zegt inderdaad zo is. Geen idee wat er nou klopt…
Ja dat klopt ook. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies! Maar op mijn werk zijn ze in de heilige overtuiging. Die arts-plicht is zo gestoord. Ik heb wel eens een ongeluk gehad op werk, en dan moet je dus naar een speciale werk-arts (iets anders dan een bedrijfsarts) en geen reguliere arts. Eentje nam me niet aan, en toen moest ik dus een andere zoeken. Liep ik huilend over straat op zoek naar zo’n “speciale” arts, te googlen, terwijl ik dus bijna niet meer kon zien, maar ik MOEST en zou direkt naar die arts gaan. Ze zijn echt gestoord soms.
oke sorry OFF TOPIC.
‘Ownee andere influenza’s’ hahahhaha touché