Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja of het strippen staat voor vloggen? Niet letterlijk je kleren uitdoen maar je figuurlijk blootstellen om voor inkomsten te zorgen. Ik vind dat niet echt een goede vergelijking maar ok… vergezocht ook.

De clip van Nienke is uit en ze speelt een moeder die in een stacaravan woont en stript om dr geld te verdienen, daarnaast zit ze - als ik het goed begrijp - in een rechtszaak om de voogdij.

Vind het opzich wel een gave clip maar vindt het verhaal van de clip niet helemaal passen bij het liedje. Clip heeft een ‘heftiger’ verhaal dan gw dat zoetsappige liedje?

1 like

Hahaha oh oeps heb ik dat krom verwoord? Ik bedoel dat ze een vrouw speelt in de clip die stripper is en daarnaast een rechtzaak heeft om de voogdij

1 like

Maar vrijdag is de business toch juist booming in een stripclub, dus dan zou ze juist doordeweeks veel vrij zijn. Lekker logisch allemaal haha

17 likes

Haha inderdaaad. Ik wilde dit vanmorgen ook al posten maar dacht nog: ik ga er nu vast veel te serieus op in, laat maar :’)

Maar ja, ‘was het maar weer maandag’ zou niet zo aanslaan denk ik.

8 likes

hahahah, nee bijna niemand kan identificeren bij “was het nu maar maandag” :joy:

1 like

Niet?! My whole life has been a lie

2 likes

waarom is iedereen opeens op sponreis naar indonesie ja???

1 like

Niet iedereen kijkt alleen maar naar Mascha

22 likes

Omdat vliegen naar Indonesië heel milieubewust is.

7 likes

“Effrodaidieeeee”

10 likes

0e0b5218b22a94e8555802c84b909ba5

13 likes

Las in de comments al meteen dat het iets tijdelijks was en ze inmiddels weer perfect slaapt. Toch wel een perfect kind.

Hahah, oh heb het een beetje gedramatiseerd dus. My bad!

Maaar inderdaad Bizzey to the rescue!

Ja ik vond het ook bijzonder dat nog niemand het over de kleding had gehad hahahh vond dat ook erg cult achtig

1 like

Was die oma niet met een cult bezig? Die vader en zijn familie zijn heel streng gelovig. Ik denk dat zij later pas is gaan geloven

1 like

In de Q&A geeft Annic aan dat ze 2 dagen in de week werkt dat dat zorgt voor balans etc. Dat 4/5 dagen werken een keuze is.
Daar komt het op neer.

1 like

Ja oke maar haar eigen leven is er letterlijk in verwerkt: haar zoon dus ja

Inmiddels slaapt ze weer ‘gewoon’ 12 uur hóór, aldus Annic op Insta

2 likes

Nou jongens heb eindelijk de strip-clip gekeken! Vind de keuze voor dit verhaal zeer apart, had het zo veel passender gevonden als er mooie sentimentele beelden van haar eigen familie in zaten. Maargoed, misschien is dat niet ‘straat’ genoeg en word ik oud