Dat lijkt mij heel sterk. Denk dat het antwoord op je vraag toch nee nee nee is.
Dit verwoord mijn gedachte over haar zo goed. Echt jammer, vind er niets meer aan en ik denk ook dat deze keuze ook niet de beste is voor de lange termijn, maar dat zullen we zien
Die man past ook helemaal bij dat saaie inhoudsloze imago en hij heeft volgens nij vooral $$$
Huh ik heb even zijn insta bekeken maar WIE IS deze guy en wat doet hij dat hij een Ferrari rijdt, een jetset leven leidt (om de haverklap in St Tropez, Miami, LA) en met Adriana Lima op de foto staat???
Oh hij is de baas van een callcenter bedrijf. Goh, wist niet dat daar werkelijk veel geld in om ging
Het is bijzonder hoe sommige mensen aan hun geld komen hoor. De fietsenmaker hier in het dorp rijdt ook een dikke Porsche. Heel dubieus…
Ik kijk die video van Wil over hoe ze haar huis schoonmaakt, en hoe kut ik het ook vind, wel geniaal dat nu haar huishouden doen dus haar werk is. Ik heb er een hekel aan omdat ik er na mijn werk vaak geen zin meer heb en in het weekend gewoon iets leuks wil doen, dus ik loop altijd de kantjes er af. Maar als ik een video kon maken over hoe ik schoonmaak met een dikke spon stofzuiger er in en dat dat mijn werk is… sign me up!
Alhoewel… Is er animo voor een ‘jullie bepalen hoe ik chill’ video?
Zal ik een badjas aan doen of een fleece dekentje pakken, of allebei! Jullie bepalen! Zie hoe ik hang op mijn sponbank en kijk naar mijn spon tv! Wat zal ik bestellen bij sponthuisbezorgd?
Living the dream
Ik vind Danny echt zo leuk he!
Woooow Bobby is nog maar 26. Ik dacht dat zij al achter in de 30 was
Hahahah huh?! Ik vind haar heel jong overkomen. Of naja ze heeft misschien niet zo’n jeugdig hoofdje ofzo. Vind haar wel heel leuk trouwens.
Willemijn en Martine lezen ook totaal de comments op hun blog niet meer he?
Ik zie dat een aantal lezers hebben gereageerd onder de post van die taarten om te vragen waar de weekvlog blijft (die kijken dus blijkbaar niet op youtube) en echt…
Nog los van je content vergeten te uploaden en dat na bijna een week niet eens doorhebben, is dit toch ook wel weer een nieuw niveau van desinteresse.
Ik werd helemaal gestoord van Anna’s semi-sexy instastory’s en dat hoofd van haar hoe ze op foto’s kijkt (met die mond zo raar ulgh) dus ik heb haar eindelijk ontvolgd en mijn leven is er nu al beter op geworden. Dit klinkt echt lullig, maar ik vind het zó zonde hoe zij veranderd is. Heb echt helemaal niks meer met haar, terwijl ik haar vroeger wel sympathiek vond. Doei hoor.
omg bijna heel die video met Danny gaat over Anna joh
hij is zelf ook nog een persoon, slecht hoooor
Netflix of HBO??!!
Ik had geen zin om te kijken maar begreep.uit de comments dat het ‘gelukkig’ maar een soort jetlag was. Stel je voor dat je bubbel een deuk op loopt. Ja zure praat van iemand met een kind van 3 dat nog steeds niet elke nacht doorslaat, om over mn baby maar te zwijgen. Dus sinds Annic een kind heeft haat ik haar en dat is allemaal jaloezie😏
Edit: zie dat ik beetje late to the party ben met mn reactie. Maar laat hem toch staan want wil graag even delen wat een zielig leven ik heb
Ik deel de haat en jaloezie
Maar weet je dan niet dat het je eigen schuld is als je kind niet doorslaapt? Gewoon heel veel duidelijkheid en structuur bieden, vanaf het begin, dan slaapt je kind gewoon door hoor!?!
Ik deel je frustratie helemaal.
Dit is echt precies de reden dat ik haar heb ontvolgd. Nou vond ik haar de laatste tijd überhaupt niet echt boeiend meer, omdat ze ook een beetje de kant op gaat van ‘Kijk mij nou, ik weet veel, ik geef workshops over álles’. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad of haar gemist
Ugh ik kan dat Supreme niet meer zien.
Het leed dat een gebrek aan ruime broekzakken heet.
Ik heb bij haar altijd een dubbel gevoel. Ik kan haar kledingstijl + leeftijd enorm waarderen. (de gemiddelde nederlandse 40-plusser gaat voor een kortpittig kapsel en een leuk fleecevest want lekker fris en gek)
Maar ik kan niet goed naar haar videos kijken. Ze praat vreemd en ik kan er niet tegen dat ze steeds “super leuk” zegt.