wat is dit?
waarom post je dit? van wie is deze foto? why
Als ze minder vaak in de herhaling zou vallen wat betreft opmerkingen en tips en minder vaak video’s zou maken over fast fashion stores dan zou ik haar video’s vaker kijken. Al is het natuurlijk wel zo dat voornamelijk Engelse en Amerikaanse goedkope ketens een redelijke keuze aan kleding hebben voor mensen met haar maten. Maar nu steeds meer video’s van winkelen in stad X gaat gewoon zo vervelen ook omdat de Nederlandse steden veelal hetzelfde aanbod hebben.
Het is binnenhuis…
Het is Haagse Rachel.
wie de fuck is haagse rachel? heb ik wat gemist?
Oh de grap kwam niet echt over.
Dat bikinibroekje kan toch niet lekker zitten zo…
Ik moet hiervan zuchten
Ik ben zo anna moe, heb haar ook ontvolgd
Wat lelijk zeg
1 keer relaxen en dat broekje gaat kapot
Dit precies vond ik ook echt zó irritant! Als ik wil weten hoeveel en wat voor soorten champagne er zijn en hoe zoet het allemaal is, had ik je wijn-account wel gevolgd, VRIENDIN! Echt zo achterlijk dat ze dan nog zulke uitgebreide stories deelt over iets wat príma past op haar andere account. Maar als er dan commentaar komt zeggen: ik deel op dit account wat mij interesseert. Daar hoort wijn ook bij…
Niet eens kapot. Als ze haar lichaam ontspant en die stof niet straks staat, kijk je er van de zijkant zo in.
Er is bij all you need is love nu een vrouw die heel erg lijkt op hoe Jose er vroeger uitzag (vind ik)
Maar diegene die tegenover haar zit, kan toch zo naar binnen kijken? Dat gedeelte wat bij haar kruis zit, moet wel ver in haar poes zitten wil dat broekje zo kunnen zitten.
Anna plaatst een foto in haar stories van de begrafenis van de oma van Dave en Donny - waar ze niet is - met een vaandel aan de kist met “je wordt gemist, liefs Anna”. Zijn zij zo close?
Ook dat.
Überhaupt het online gooien van de begrafenis van andermans dooie oma…?