Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik heb wel gezocht maar is dat zwarte Pieten filmpje van Serena ergens besproken? Kan het niet vinden

Cynthia zit weer op Curaçao… Geen idee of het spon is of niet maar wat heerlijk om met dit weer daar te zijn. Beetje jaloers.

Ja, Selma heeft echt geen filter in die video en floept echt van alles eruit. Het zag er heel ongemakkelijk uit voor Myriam.

2 likes

Neeeeeeeeeeeeeeee zullen we het niet over Nina hebben, YouTube pusht haar al zo op ons kunnen we dr niet negeren? :crazy_face:

9 likes

Ja idd laten we het over youtubers hebben die wel iets met inhoud aan ons presenteren.
Of gaat dit topic dan failliet

6 likes

Haha ja snap ik! Je hebt groot gelijk hoor.

1 like

Haar accommodatie is in ieder geval spon.

Oh ik had dit ook gezien. The cringe was real.

Zag laatst dit in haar comments, vond ik ook best heftig:

11 likes

Ik moet de video nog kijken, maar ik heb maar één video met Selma gezien en toen was ze met Fadim en ging het er ook de hele tijd over dat ze supergemeen en dominant was. :’) Ik zou gokken dat het gewoon haar “humor” of manier van zijn is? Ik vond haar echt heel kinderlijk overkomen, net een boze puber ofzo haha.

3 likes

Haha oeps sorry! Was gewoon heel erg verbaasd.

En @Pantalones zoals jij het nu zegt klinkt het wel logischer. Ben er zelf totaal niet mee opgegroeid en ken het ook niet vanuit m’n omgeving, dus was super verbaasd na het zien van die instastory

Mijn hemel, zoveel van die volgers van serena zijn zoooo ignorant. Ben de discussie aangegaan, grootste fout ooit

3 likes

Ik vind haar heel gemaakt over komen. Ik heb het idee dat ze zichzelf echt een rol aan meet en dat ze graag badass wil overkomen.

Het had zo leuk kunnen zijn met Angel als ze gewoon een feestdagen look hadden opgenomen maar nee … denk dat ze dachten hier meer views mee te scoren (is natuurlijk ook zo) maar ze slaan de plank volledig mis

1 like

Hahahaha dit is echt niet om aan te horen.

3 likes

Zou je een korte samenvatting kunnen geven wat er in die video gebeurd?
Ik ben wel nieuwsgierig maar wil het niet bekijken.

Ok ik heb de video van Selma met Myriam gezien! Ik vond het héél erg meevallen en ik durf nu wel écht te wedden dat dat gewoon Selma’s persoonlijkheid is, ze is gewoon een vrij dominante flapuit, maar ik heb totaal niet het idee dat Myriam dat vervelend vindt of dat ze over zich heen laat lopen. Vond het juist een grappige, leuke video en ik baal nu dat er zo weinig gezellige make-upfilmpjes op Youtube zijn want ik was net lekker begonnen met mijn wilde wenkbrauwen ontbossen tijdens het kijken.

Die reacties trouwens, pfff!!! Iemand heeft het over hoe Selma een teringwijf is en “dat meisje” (Myriam) kleineert??? Terwijl Myriam de hele tijd spot met Selma en ook bijna 10 jaar ouder is dan haar. :’)

2 likes

Is dat zo :thinking:?

8 likes

Ik ben na 1 minuut al afgehaakt maar de reacties liegen er niet om.
Het idee is dat ze als Samantha uit Utreg en Serena is dan Priscilla uitleggen waarom zwarte Piet moet blijven op een “grappige” tokkie-manier 🤦

1 like

Jezus. Mijn vriend vroeg zwaar geirriteerd of dat kattengejank even uit mocht haha. Terecht ook!

1 like

Nope…:hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil::hear_no_evil: echt zo cringy.

1 like